Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, torsdag 19. mai 2011 kl. 19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sholen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2009
    • 381

Rart at Henning ikke har tatt til seg noe av den taktiske genialiteten til Sir Alex. Blir nok de samme 10 + kippe til søndag, cupkampen på onsdag og neste lørdag. Blir nok en begredelig uke er jeg redd

Kommentar

• LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

Opprinnelig skrevet av mooph
      Det er ikke imponerende, det er skremmende fordi det forteller jæ..a mye om resten utpå der.
      Nix. Velger å se det positivt på en mørk dag.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

Dette går en vei, greit jeg er pesimist, men når man holder med LSK så kan man ikke være noe annet. Vi har hatt flaks hittil i år. Det vi viste i dag var begredelig. Har vi 5 pasninger på rad? Nosa spilte sin dårligste kamp i år, trur han har hodet sitt i Nigeria. Han klarer ikke å sentre!!

Vi får må nok se for oss en plass på nedre halvdel i år og.. Og til deg henning berg, hvorfor ikke bytte litt før?

Kommentar

• veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

Jeg gidder ikke å bruke en kalori på å bli sur pga. de overbetalte fjompenissene. Det er ikke verdt det! Jeg ble pinlig berørt av gullsnakket til Tom Lund, for er det noe de siste årene har vist oss, så er det at etter opptur kræsjlander fugla gang på gang!

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av LSK N/B
            Noe positivt: Pål Steffen. Synes han var en av våre bedre i dag. Det er imponerende av en kar som ikke har spilt TL ball på 2 år.
            Det så ikke slik ut! Veldig positivt og det varmer faktisk litt på en så begredelig dag som denne.

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7155

De som har mast Stian inn på laget i et år, kan kanskje ta det litt lungt fremover. Han er heller ingen redningsmann. Det er kollektivet som må fungere. Kampbildet (de 50 minuttene jeg fikk se før pc-en min tok kvelden) minnet mest om en hjemmekamp. Sogndal var pesse ræva, og vi viser nok en gang at vi ikke er i stand til å styre en kamp. Jeg kan knapt vente på at Stefan er tilbake. Laget med og uten ham er to forskjellige verdener. Jo, det er sant.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• lskgogo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 633

Herrejesus! Se på benken i dag! Hvem skulle gjort noe? Ohi? Solberg? Amundsen?

Ja, han burde satt innpå ihvertfall Ohi. Men hva tror folk, at Ohi skulle skapt noen muligheter? Har han faktisk hatt ett bra innhopp i tippeligaen enda?
                Ja, ett talent. Men ikke noe mere enn det. Solberg, ja hva skulle han ha gjort? Løpt i bakrom med manglende passninger?
                Fredrik det samme. Sundgot kunne kanskje vunnet en hodeduell eller to, men det hadde ikke forandret en dritt.

Hvorfor skal dere skrike etter bytter i en kamp som en styrt av mer eller mindre tilfeldigheter, mens LKE jævla rekke med møkka matcher skal fredes. Berg har da ikke gjort noe annerledes i dag enn resten av sesongen..
                Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• Martini
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 294

Taper vi mot Start må Berg GÅ!! Orker ikke detta mer!!
                  FUGLA TIL VI DØR!

Kommentar

• Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                    Ja, han burde satt innpå ihvertfall Ohi. Men hva tror folk, at Ohi skulle skapt noen muligheter? Har han faktisk hatt ett bra innhopp i tippeligaen enda?
                    Ehh, ja?

Scoret i debuten sin mot Strømsgodset i fjor. Scoret mot Stabæk i gymsalen i år. Kampen mot Molde var kjørt lenge før han kom inn.

Nei, vi har kanskje ingen sterk bytterbenk - det skal jeg være enig i. Men friske ben vil alltid være bedre enn spillere som sliter rundt og yter maksimalt 70%. Det gir også en signaleffekt til hele laget at vi går for seieren.
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• lskgogo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 633

Opprinnelig skrevet av trigz
                      De som har mast Stian inn på laget i et år, kan kanskje ta det litt lungt fremover. Han er heller ingen redningsmann. Det er kollektivet som må fungere. Kampbildet (de 50 minuttene jeg fikk se før pc-en min tok kvelden) minnet mest om en hjemmekamp. Sogndal var pesse ræva, og vi viser nok en gang at vi ikke er i stand til å styre en kamp. Jeg kan knapt vente på at Stefan er tilbake. Laget med og uten ham er to forskjellige verdener. Jo, det er sant.
                      Er vel ikke mange som har sagt han er en redningsmann heller. Snarere ett stort talent. Syns han viser i dag at han faktisk er noe å satse på. Ja, han driter seg ut på straffa. Men ellers gjør han mye bra, fører ball fint, drar seg forbi spillere og skaper noe. Noe vi kun har klart med Nosa i den posisjonen. Han har jo faktisk blitt brukt 90% på venstreback både på rekruttlaget og juniorlaget. Hva LKE fortsatt gjør der er en annen sak...

Kommentar

• trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7155

Opprinnelig skrevet av Martini
                        Taper vi mot Start må Berg GÅ!! Orker ikke detta mer!!
                        Nå får du kutte ut, Flettfrid.

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Enig i dag. Vi kunne nok med fordel bytta, banen var tung.

Kommentar

• mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

De som har mast Stian inn på laget i et år, kan kanskje ta det litt lungt fremover. Han er heller ingen redningsmann.
                            Det er vel få som tror han er messi. Poenget er at LKE ikke er god og da er det bedre å lære opp talentet Ringstad enn å ha en litt-under-gjennomsnittet Eriksen utpå der.
                            Jeg kan knapt vente på at Stefan er tilbake. Laget med og uten ham er to forskjellige verdener.
                            Godt mulig det er en sjef som behøves. I dag var det iallefall pinlig mye forvirra høns-på-glattisen utpå der, virkelig magisk dårlig.
                            Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Marit
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2010
                              • 885

helvete assa, det her er bare så jævlig vondt. kan denne uka her bare ta slutt snart sånn at lsk kan begynne å spille fotball igjen?
                              Andas in och andas ut
                              Orkar jag så orkar du

Kommentar

• lskgogo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 633

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                Ehh, ja?

Scoret i debuten sin mot Strømsgodset i fjor. Scoret mot Stabæk i gymsalen i år. Kampen mot Molde var kjørt lenge før han kom inn.

Nei, vi har kanskje ingen sterk bytterbenk - det skal jeg være enig i. Men friske ben vil alltid være bedre enn spillere som sliter rundt og yter maksimalt 70%. Det gir også en signaleffekt til hele laget at vi går for seieren.
                                Ja, han putta mot godset. Ja han puttet mot Stabæk i 7-0 seieren. Mot Brann var han god eller? Eller MFK.. Jeg har sett en del junior/rekruttkamper de siste åra. Ja, han er ett talent. Men å forvente at han skal komme innpå å forvente at han skal skape noe i ett tippeligaoppgjør er for mye. Og ihvertfall ikke på en slik bane

Kommentar

• Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

TRE SJANSER!?! Hva i helvete? Kan man ikke telle i TV2? Jeg husker minst fem store sjanser!
                                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

Herregud hvor dårlig Logi er i feltet!

Kommentar

• sigurdsen
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 1827

Opprinnelig skrevet av Serbern
                                      Herregud hvor dårlig Logi er i feltet!
                                      To keepertabber idag, har også hatt noen blundere tidligere i sesongen.. Har vi et keeperproblem ? På tide å prøve partysvensken kanskje?

Kommentar

• MoBee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 958

Han var da meget god mot Molde?

Kommentar

• trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7155

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                          To keepertabber idag, har også hatt noen blundere tidligere i sesongen.. Har vi et keeperproblem ? På tide å prøve partysvensken kanskje?
                                          Er du syk? Så du Nadj i treningskampene i vinter?

Kommentar

Working...