Rart at Henning ikke har tatt til seg noe av den taktiske genialiteten til Sir Alex. Blir nok de samme 10 + kippe til søndag, cupkampen på onsdag og neste lørdag. Blir nok en begredelig uke er jeg redd
Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, torsdag 19. mai 2011 kl. 19.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Dette går en vei, greit jeg er pesimist, men når man holder med LSK så kan man ikke være noe annet. Vi har hatt flaks hittil i år. Det vi viste i dag var begredelig. Har vi 5 pasninger på rad? Nosa spilte sin dårligste kamp i år, trur han har hodet sitt i Nigeria. Han klarer ikke å sentre!!
Vi får må nok se for oss en plass på nedre halvdel i år og.. Og til deg henning berg, hvorfor ikke bytte litt før?
Kommentar
-
Jeg gidder ikke å bruke en kalori på å bli sur pga. de overbetalte fjompenissene. Det er ikke verdt det! Jeg ble pinlig berørt av gullsnakket til Tom Lund, for er det noe de siste årene har vist oss, så er det at etter opptur kræsjlander fugla gang på gang!Kommentar
-
De som har mast Stian inn på laget i et år, kan kanskje ta det litt lungt fremover. Han er heller ingen redningsmann. Det er kollektivet som må fungere. Kampbildet (de 50 minuttene jeg fikk se før pc-en min tok kvelden) minnet mest om en hjemmekamp. Sogndal var pesse ræva, og vi viser nok en gang at vi ikke er i stand til å styre en kamp. Jeg kan knapt vente på at Stefan er tilbake. Laget med og uten ham er to forskjellige verdener. Jo, det er sant.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Herrejesus! Se på benken i dag! Hvem skulle gjort noe? Ohi? Solberg? Amundsen?
Ja, han burde satt innpå ihvertfall Ohi. Men hva tror folk, at Ohi skulle skapt noen muligheter? Har han faktisk hatt ett bra innhopp i tippeligaen enda?
Ja, ett talent. Men ikke noe mere enn det. Solberg, ja hva skulle han ha gjort? Løpt i bakrom med manglende passninger?
Fredrik det samme. Sundgot kunne kanskje vunnet en hodeduell eller to, men det hadde ikke forandret en dritt.
Hvorfor skal dere skrike etter bytter i en kamp som en styrt av mer eller mindre tilfeldigheter, mens LKE jævla rekke med møkka matcher skal fredes. Berg har da ikke gjort noe annerledes i dag enn resten av sesongen..Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Scoret i debuten sin mot Strømsgodset i fjor. Scoret mot Stabæk i gymsalen i år. Kampen mot Molde var kjørt lenge før han kom inn.
Nei, vi har kanskje ingen sterk bytterbenk - det skal jeg være enig i. Men friske ben vil alltid være bedre enn spillere som sliter rundt og yter maksimalt 70%. Det gir også en signaleffekt til hele laget at vi går for seieren.Kommentar
-
De som har mast Stian inn på laget i et år, kan kanskje ta det litt lungt fremover. Han er heller ingen redningsmann. Det er kollektivet som må fungere. Kampbildet (de 50 minuttene jeg fikk se før pc-en min tok kvelden) minnet mest om en hjemmekamp. Sogndal var pesse ræva, og vi viser nok en gang at vi ikke er i stand til å styre en kamp. Jeg kan knapt vente på at Stefan er tilbake. Laget med og uten ham er to forskjellige verdener. Jo, det er sant.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Godt mulig det er en sjef som behøves. I dag var det iallefall pinlig mye forvirra høns-på-glattisen utpå der, virkelig magisk dårlig.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Ehh, ja?
Scoret i debuten sin mot Strømsgodset i fjor. Scoret mot Stabæk i gymsalen i år. Kampen mot Molde var kjørt lenge før han kom inn.
Nei, vi har kanskje ingen sterk bytterbenk - det skal jeg være enig i. Men friske ben vil alltid være bedre enn spillere som sliter rundt og yter maksimalt 70%. Det gir også en signaleffekt til hele laget at vi går for seieren.
Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Kommentar
Kommentar