Åh fitta feis. Takk.
Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, torsdag 19. mai 2011 kl. 19.00
Collapse
X
-
ENORMT tåpelig og teit av ringstad!
LSK`s beste i 1 omgang: KFL!Kommentar
-
Amatørmessig av Ringstad. Heldigvis ikke noe kjempe straffe.
Ser meget glatt ut, og spillere sklir rundt. Derimot ser det godt ut med tanke på 2.omgang.
Mye angrep fremover, noe mer presisjon i midtbanespillet og overgansfasen og vi kan komme til mer avslutninger.KnutHSolbergKommentar
-
Det der er sjukt klønete av Ringstad men heldigvis blir det fulgt opp av tidenes dårligste straffe. Her har vi alle tiders mulighet til å ta tre poeng.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Stian, du bør spandere en kebab på Stefan etterkampen. Han redda ræva di!
Jeg tror vi skriver den på kontoen for manglende rutine jeg og en refleks som han ikke helt klarte å kontrollere.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
ser faktisk ut som han prøver et opplegg med en volleyball ja, med fingrene , opplegg til en smash. Like ille er det at han etterpå spiller helt uforstående til straffen....
KFL har vært det mest positive i LSK-leiren i 1 omgangKommentar
-
Ringstad nærmer seg rødt og bør byttes ut i pausen. Inn med Ohi eller Gabrielsen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
PSA er beholdningen for meg i 1 omgang. Moro at han gjør det bra når han får sjansen.
Etter å ha sett 1 omgang med Songdal, stadion, matta, og publikum er det helt greit for meg om de reiser tilbake til Adecco.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Nå må det utføres ting bedre med ballen i 2 omgang hvis vi skal klare noe, ikke stress med ballen i føttene, det er vi dårlige på. Ro ned og spill slik vi vet vi kan!
FORZA!
Helvete da Berg, hvorfor har du ikke bytta ut Ringstad? ender med at han får rødt og vi blir en mindre!Kommentar
Kommentar