Latterlig Henning Berg
Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, torsdag 19. mai 2011 kl. 19.00
Collapse
X
-
86 Spiller ut Lillestrøm Stian Ringstad. Spiller inn Arild Sundgot.
2 mål for seint det.Kommentar
-
Jeg ble ikke sur engang. er ikke verdt kaloriene.
Vogels dom: Verre enn Molde-kampen. Berg bør lynsjesKommentar
-
Sesongens største seier for Sogndal. Sannsynligvis mot den dårligste motstanderen de kommer til å møte. Takk og pris for at TV2 valgte å ikke vise denne kampen. Forhåpentligvis var det kun litt over 2000 tilskuere + 25 personer på Sumo som fikk oppleve denne katastrofen.Kommentar
-
går det ann?
hva skjer med lillestrøm om dagen? gikk det for bra i begynnelsen så nå tror man at man er tippeligaens beste lag?
Jeezes....tragiskAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
-
fy faen.. detter sammen som et korthus.. vi er jo bedritne i å styre kamper. det er jo bedre å legge igjen ballen på midtsirkelen og la motstanderene kjøre matchen så vi kan ta en kontring i ny og ne..
Håper virkelig Gislason er tilbake igjen snart..Kommentar
-
Fy faen!! dem fremstår som noen jævla amatører. jeg blir så satsn irritert at jeg kunne bitchslappa hele helvetes laget akkurat nå, inkludert 2 slapper til Berg for at han faen ikke kan gjøre bytter når han ser det går så satans trått. Satan i helvete fetta kuken rævva!!!!!
elendig , møkk og satans dritt i helvete.....Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jeg vil veldig gjerne ha en begrunnelse fra Berg på hvorfor han ikke gjør bytter før. Det virker helt uforståelig og rett og slett idiotisk med tanke på den tunge matta og hvordan Sogndal tok mer og mer over utover omgangen.Kommentar
-
Kommentar
-
Nosa har fortjent stolpe på børsen i dagKommentar
Kommentar