Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi må være det eneste laget i verden som ikkke foretar seg noe når kamper vipper. Det er bare helt vanvittig frustrerende når potensielle matchvinnere som Ohi og Solberg sliter benk kamp etter kamp. Bytter er forbeholdt kamper som allerede er avgjort, eller for å drøye tid. Vi fortjener et skikkelig svar på det totale fravær av trenerinitiativ under kamp.
100 og million % enig! Tiden nærmer seg 60 min og spillerne ser slitne ut. Sogndal gjør sitt 2. eller 3. bytte for dagen. Mens Berg bare står der uten å foreta seg noe som helst. 65 min går, 70 min går, 75 min går - laget ser mer og mer slitne ut. Men ingen ting skjer.
Hva er greia?? Har absolutt ingen tro på spillerne på benken!?
I intervjuet etter kampen spør reporter: "Dere gjør ingen bytter før på 2-0", hvor da Berg svarer: "Vi har full kontroll på kampen før de får en corner"
Vel, kanskje LSK burde ansette meg til å fortelle Berg når LSK kommer til å slippe inn mål, for det er jo så jææææveelig tydelig! Jeg kan sitte på benken med en bjelle som jeg kan ringe i like før vi får en i ræva. Kan til og med gjøre det gratis. De siste 5 minuttene før 1-0 lyste alle varsellampene mine hvertfall...
Ikke det at Uwe var noen stor taktikker, men han hadde hvertfall bytta, og ikke minst pisket litt disiplin og arbeidsinnsats inn i gutta. Spillerne er like tafatte som Berg. Står og ser på og skjønner ikke hva som skjer. Bør F... bli seier mot Start hjemme nå, ellers må det skje noe. To kamper uten scoringer nå, og spillet er elendig.
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Steinar Pedersen rygger og rygger unna spiller med ball ved 2-0 skoringa. Leder jo spiller rett i mot alene mot magnuson. Her kan vi ikke rygge og rygge. Spillere må komme inn å hjelpe bak også.
Nå orker jeg ikke mer. 17 mai spolert og nå tar jeg dyna over hodet og går og gråter. Berg ser ingen svakheter? Er mannen blind, hjernedød eller begge deler?
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Jeg henger meg ikke helt på krisa. På en ordentlig bane hadde vi tatt denne. Vi förer kampen og kommer til store sjanser för Sogndals förste corner. "Dessverre" så spiller vi ikke en fotball som er tilpasset disse forholdene. Pissregn og potetåker. Bedrövelig å se på. Hovedgrunnen til at vi ikke klarte å ha flere trekk i laget er jo pissrävva underlag og det faktum at spillerne gikk på trynet hele jävla tida. Trist kamp, som vi sikkert hadde vunnet om vi hadde lagt opp en spillestil som handlet mer på å lempe baller på to store spisser.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Full kontroll? Ja, du har rett Berg.... vi hadde det... men selv den beste blir utslitt under slike forhold og her skal liksom dine taktiske vurderinger komme inn i bildet, slik at vi fortsatt kan ha kontroll!!!
Jeg henger meg ikke helt på krisa. På en ordentlig bane hadde vi tatt denne. Vi förer kampen og kommer til store sjanser för Sogndals förste corner. "Dessverre" så spiller vi ikke en fotball som er tilpasset disse forholdene. Pissregn og potetåker. Bedrövelig å se på. Hovedgrunnen til at vi ikke klarte å ha flere trekk i laget er jo pissrävva underlag og det faktum at spillerne gikk på trynet hele jävla tida. Trist kamp, som vi sikkert hadde vunnet om vi hadde lagt opp en spillestil som handlet mer på å lempe baller på to store spisser.
Amen, skulle inn her å si akkurat samme.
Men! Berg skulle ha bytta ut når det viste seg at gutta ble mer og mer slitne.
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL
Går ikke ann å legge all suksess eller tap på om gislason er med eller ikke...
Enig med deg om at en spiller på laget ikke skal være forskjellen på tap og seier, men slik det ser ut nå er det desverre faktum.. Vi er absolutt avhengig av en som balanserer midtbanen og fordeler ballene/skaper rom. Med Gislason ute har vi ikke den spilleren.. vi har søgård som gjør grovarbeidet og ballvinninga, men han har en lei tendens til å rote den ganske fort bort igjen. Og så har vi Nosa som ikke akkurat er noe arbeidsjern.. han kan gjøre de utroligste ting med ballen, men han spiller på stor risiko og er avhengig av å ha noen som balanserer bak seg
At det er større sansynlighet at vi rykker ned en vinner seriegull
Flott! du kan regne. Noe mer du vil dele? Vi var bedre enn Sogndal i 70 min i dag. Er virkelig ikke bekymret for nedrykk. En plass på nedre halvdel skremmer nok.
sitter her og holder på å dø av skuffelse, var så begredelig å se på at jeg føler jeg burde sett en reprise av glamour i stedet.
Nen sånn alt i alt, så viser vi nå akkurat det jeg forventa før sesongstart, men ikke håpa på. ustabilitet og litt for langt ned på tabellen.....
Uff !!! Elendig av oss i dag. Syns Nosa og Bjørn var de som skuffet mest. Det eneste positive var at PSA gjør en godkjent kamp i Kippes fravær.Tydelig at vi har for tynn stall og at Berg ikke har særlig tru på benken, etter som han bytter så seint i en kamp som dette...
FAEN !!!!
Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!
Flott! du kan regne. Noe mer du vil dele? Vi var bedre enn Sogndal i 70 min i dag. Er virkelig ikke bekymret for nedrykk. En plass på nedre halvdel skremmer nok.
hjelper ikke å være bedre i 70 min når man taper, vi får ikke poeng ved å være spillemessig bedre i 70 min for så å tape på 20 min. det er ikke noe nytt fenomen dette, at vi kan spillemessig være på høyde, men for så å tape. derfor ser jeg ikke logikken i det du sier, dette skjer alt for ofte.
Kommentar