Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, torsdag 19. mai 2011 kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1820

    Opprinnelig skrevet av trigz
    Er du syk? Så du Nadj i treningskampene i vinter?
    hehe nei & nei, men synes bare det har vært mye småtabber fra logi i det siste

    Kommentar

    • Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      På tide å prøve partysvensken kanskje?
      Fuck off.
      Twitter

      Kommentar

      • tomes
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jan 2007
        • 5

        Hadde vel ikke skada med noen bytter idag..... ????? Det er lov å prøve, vi ble jo løpt fra på slutten.... :-(

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          TRE SJANSER!?! Hva i helvete? Kan man ikke telle i TV2? Jeg husker minst fem store sjanser!
          Tre stk stemmer nok bra. Produserte ikke mye giftig i dag. 2 virkelig store sjanser er det jeg husker.

          Jeg håper ikke spillere og støtteapparat luller seg inn i fraser som marginer i mot, kjørte kampen i 70 minutter, dårlig bane, regn, proppelfly osv. For det er nemlig rent sprøyt å drive med! Man vinner ikke kamper med nesten mål og overvekt av ballinnehav. Man vinner kamper med mål. Og man må innse at lager er ikke bedre enn hva tabellen tilsier.

          Legg bort alt snakk om medaljer. Begynn heller med å konsentre seg om nesten kamp i stede.

          Tipper kommende uke byr på stortap mot Start og ut i cupen med 0-1.

          99 % lidelse og 1 % ekte glede - i hvertfall slik det føles om dagen. Banens beste i dag? KFL for andre kampen på rad.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Huff etter og ha latt denne kampen synke inn og bli fortrengt så gleder jeg meg til søndag...Start skal knuses på Åråsen dermed basta. Håper alle ser viktigheten av og komme på denne kampen og jeg sier bare I MED OG MOTGANG VI ER LILLESTRØM.

            Kommentar

            • Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

              Det som er litt kult på forumet er at når Fugla vinner en eller to kamper så hylles berg, taper vi to på rad så må han gå :P (inkl meg selv). Fotball blir man aldri klok av

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Huff etter og ha latt denne kampen synke inn og bli fortrengt så gleder jeg meg til søndag...Start skal knuses på Åråsen dermed basta. Håper alle ser viktigheten av og komme på denne kampen og jeg sier bare I MED OG MOTGANG VI ER LILLESTRØM.
                Jeg skal på Åråsen både søndag og onsdag, men om jeg gleder meg vet jeg ikke.... Tåkepraten til Berg får man ikke noe klokt ut av.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  Ræva match. Spillemessig langt under nivå, noe som er skuffende. Banen sugde lut og skapte håpløse arbeidsforhold. Nosa var elendig og burde bruke fritia si til å spille "stress" på løkka. Ekstremt skuffende at Ujah og Björn brenner så feite sjanser. Mot Stabæk satt alt, de siste kampene har ingen ting gått inn. Marginer vil jevne seg ut over tid. Vi er nødt til å sette så store sjanser som vi har i dag, i mange kamper får man ikke fler en et par og da vil utnyttelsen av disse avgjøre resultatet.

                  Tullprat å si at det var to keepertabber i dag. Logi driter seg ut grovt på 1-0, 2-0 er sjanseløst. En viss Eriksen ryktes å ha vært ute av posisjon uten hjelp fra Ringstad.

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  De som har mast Stian inn på laget i et år, kan kanskje ta det litt lungt fremover. Han er heller ingen redningsmann. Det er kollektivet som må fungere. Kampbildet (de 50 minuttene jeg fikk se før pc-en min tok kvelden) minnet mest om en hjemmekamp. Sogndal var pesse ræva, og vi viser nok en gang at vi ikke er i stand til å styre en kamp. Jeg kan knapt vente på at Stefan er tilbake. Laget med og uten ham er to forskjellige verdener. Jo, det er sant.
                  Stian hadde en svak kamp i dag, ingen tvil om det. Eriksen har hatt langt fler svake kamper. Jeg ønsker fortsatt Stian på backen i stedet for Eriksen, Stian fortjener fler sjanser. Han må også være fus i frispark utenfor 16-metern, jeg orker ikke se på Karim fortsette med de bedritne forsøkene sine.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    Tullprat å si at det var to keepertabber i dag. Logi driter seg ut grovt på 1-0, 2-0 er sjanseløst.
                    Enig i den, men tabba er til gjengjeld horribel. Ikke engang vår lett humoristisk proposjonerte bedriftskeeper gjør sånt ofte og han gjør mye rart. Det må da gå an å trene timing ved innsvingere, ihvertfall til et nivå hvor en unngår de groveste bommene.
                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    En viss Eriksen ryktes å ha vært ute av posisjon uten hjelp fra Ringstad.
                    Hmm.. Det som er mest irriterende med Eriksen er at han ofte ikke ser ut til å ha den fjerneste anelse om hva som befinner seg rundt ham. Det setter ham i problemer gang på gang. I dag hadde han bl.a. en upressa heading ned til en saftkoker innenfor 16 når han bare kunne latt ballen gå over linja. Det er barnefeil av en krabat godt oppe i åra, pga null konsentrasjon eller mangel på evne. Han blir sannsynligvis årsak til ørten tellefeil bak der.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • gullfuglen
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Oct 2010
                      • 64

                      Jeg får faen ikke sove i natt pga. fugla. Hvordan skal det gå med vårt kjære fugla i år? Og kan noen se til å få denne Nosa bort fra klubben vår?

                      Kommentar

                      • Oddis
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 2744

                        Opprinnelig skrevet av gullfuglen
                        Jeg får faen ikke sove i natt pga. fugla. Hvordan skal det gå med vårt kjære fugla i år? Og kan noen se til å få denne Nosa bort fra klubben vår?
                        Jeg sitter her og håper at han skal spille grisebra mot Argentina, sånn at vi får dobbel bonus. Nosa ut og mange, mange mill inn.
                        Han har vært bra, men i dag blir det bare dumt å se på!
                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Hallelujah, det er streik! Deilig, da slipper LSK å ødelegge hele neste uka for meg også.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Var våre spillere litt tidlig ute, og begynte markeringa sånn halvveis i 2. omgang?

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                              To keepertabber idag, har også hatt noen blundere tidligere i sesongen.. Har vi et keeperproblem ? På tide å prøve partysvensken kanskje?

                              Nå hadde vel Logi en god redning + at han reddet straffen som riktig nok var dårlig plassert.

                              Kommentar

                              • Larsfred
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • May 2011
                                • 6

                                Faen, bare 1 poeng over søppla. Sogndal er et lag vi burde og må slå for å vinne medalje. Hvor er det blitt av Norges beste angrep??? Trist, ikke bra med streik heller.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  For en drittkamp. Sogndal spiller møkkafotball, og gjør det utrolig vanskelig for motstanderne på drittbanen sin. Ikke overrasket over at de andre hjemmekampene deres har endt 0-0. Et lite under at vi ikke scorer først. Björn, Ujah og PSA på 2 cornere var svært nære, og den i stolpen fra Ujah var millimeter unna å gå stang inn.

                                  Ringen må ha hatt en overtenning fra en annen verden i 1. omgang, og jeg forstår ikke at han ikke ble byttet ut i pausen. Heldigvis kom han ut i 2. omgang og spilte med hodet.

                                  Å hva var greia i 1. omgang? Alle på banen og spesielt Nosa så ut som Bambi på bobbanen. Heldigvis slutta regne i 2. som gjorde det litt lettere, men Nosa tryna uansett sko og baneforhold.

                                  Godt å se PSA tilbake. Han spiller med en ro som er herlig å se. Deilig med Legenden på banen igjen.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Ginola
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2010
                                    • 549

                                    Logi sitt feltarbeid har vært under enhver kritikk siden han kom til klubben. Og pga denne svakheten er han alrdi ute å plukker ned baller som er mer enn 2 meter fra mål. Elendig! og han redder aldri mer enn det han skal og bør redde. Sette Logi på første fly til Island!!!

                                    Og å tape 2-0 mot SIL er flaut. Det skal ikek skje. men når gutta tror de er så veldig mye bedre enn det de er, så går det sånn. Dessuten er det vanskelig å se et lag i TL som har svakere keeper, svakere backer og mindre kreativ mitdbane enn oss. Dette kan bli en svært tung sesong.

                                    Kommentar

                                    • pachendale
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • Aug 2007
                                      • 31

                                      Merkelig at så mange skal henge Nosa etter matchen igår, Uten han hadde vi ikke hatt en dritt av offensiv. Han jobba til og med hjemmover når Essidiri,Søgård,Eriksen og Ringstad slo håpløse pasninger rett i beina på en koker. De som får godkjent av meg er Steffi,Pedersen og Nosa. Ferdig snakka!!!
                                      __Javel,,Takk skal du ha!!!____

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6079

                                        Opprinnelig skrevet av Ginola
                                        Logi sitt feltarbeid har vært under enhver kritikk siden han kom til klubben. Og pga denne svakheten er han alrdi ute å plukker ned baller som er mer enn 2 meter fra mål. Elendig! og han redder aldri mer enn det han skal og bør redde. Sette Logi på første fly til Island!!!
                                        Logi hadde sansynligvis vært en av verdens beste håndballkeepere. Han er ekstremt god på reaksjonsreddninger innenfor kort rekkevidde. Synd at han er fryktelig dårlig på det meste annet. Velger ofte feil løsning på tilbakespill, er ikke mer enn ok på redninger som krever litt mer rekkevidde, håpløs i feltarbeidet og ofte sleivete utspark ut av banen. Det var ikke hans skyld at vi tapte i går, men han er absolutt ikke samme klasse som de som har stått mellom stengene hos LSK tidligere (Grodås, Müller, Baron, Reitmaier, Kihlstedt osv).

                                        Nosa får ufortjent mye pepper.

                                        Kommentar

                                        • sigurdsen
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 1820

                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Tullprat å si at det var to keepertabber i dag. Logi driter seg ut grovt på 1-0, 2-0 er sjanseløst. En viss Eriksen ryktes å ha vært ute av posisjon uten hjelp fra Ringstad.

                                          .
                                          Greit, skal ikke si at goal nr. 2 er en tabbe, men den er ikke umulig å ta. Han står litt feil og velter som en potet sekk når skuddet går

                                          Kommentar

                                          Working...