Om Erling Knudtzon er ute, så håper jeg virkelig HB prøver Nico på høyrekant. Jeg tror det er den perfekte kampen for han å vise seg frem i også, da FKT gutter er glade i å slå naboene fra Sandefjord. Jeg vet ikke hva som har skjedd de siste månedene, men det virker som om Nico har gått fra å være en kandidat til startplass i januar, til å ikke være i nærheten for øyeblikket?
3. runde cup: Lillestrøm - Sandefjord onsdag 25.5.
Collapse
X
-
Med Knutzon ute håper jeg Berg starter med fullt lag.
Men om han velger å starte med 10 mann har han nok sine grunner til det. Det er ikke sikkert Nico holder en hel kamp og det er sikkert lurt å ha noen flere alternativer blandt den/de som skal inn de siste 2 minuttene.
Håper på et hederlig resultat i morgen, men vi må ikke glemme at vi møter det suverent beste laget i Vestfold. Storklubben Hødd ble bla. sendt hjem i skam etter å ha blitt fullstendig knust 1-0 på Komplett foran 2473 elleville tilskuere.Kommentar
-
Håper Ringstad og PSA starter. PSA var god mot Sogndal, spennende å se om han klarer å følge opp. Ringstad var ikke så god, men ønsker å se mer av han pga potensialet, og manko på venstrebein i klubben03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
-
Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Logi
Karim-Steinar-Frode-Lasse
Ohi-Ruben-Espen-Nosa
Björn-Anthony
Altså verken Pål Steffen, Stian eller Nico fra start, men de bør vel være klare kandidater for å komme inn.
gilbertKommentar
-
Hva med mini-bukken, kommer han noengang til å få noen minutter på førstelaget??? Begynner å bli møkk lei av å se at han ikke engang får sjanser på innhopp. Gutten er jo en spiller for fremtiden med god avslutningsteknikk. Og hvordan ligger det an med klubblegenden Sundgot? Det er jo en kar med krutt i støvlene som vet hvor buret står, når de øvrige spissen nå faktisk ikke har levert varene i de 2-3 siste matchene? Sundgot er også den eneste som virkelig er flink til å vente med ball og distribuere ut på kantene når folk kommer opp der. Ruller, for helvete, Berg, istedenfor å la massivt talent som Bukken og Sundgot;-) råtne på benk.
-Skal bli spennende å se hvordan nykomponert midtbane fungerer. Eller så må "de rutinerte" heve sitt spill nå. Det er ikke bare Eriksen som spiller under pari, for å si det sånn. Karim, Frode, Steinhard, Logi og til og med Espen har mye mere å gå enn det de har vist så langt i sesongen. Vis et eksempel med Eriksen dersom han spiller enda en passiv kamp.
Skal ikke gå an å spille rævafotball og fortsatt være fast i start-elveren. Det er det samme som å si til alle ikke-startere: vi har ingen tro på dere.Last edited by Hamburg & Kanari; 25.05.2011, 12:21.LSK Norges beste lagKommentar
-
Hva med mini-bukken, kommer han noengang til å få noen minutter på førstelaget??? Begynner å bli møkk lei av å se at han ikke engang får sjanser på innhopp. Gutten er jo en spiller for fremtiden med god avslutningsteknikk. Og hvordan ligger det an med klubblegenden Sundgot? Det er jo en kar med krutt i støvlene som vet hvor buret står, når de øvrige spissen nå faktisk ikke har levert varene i de 2-3 siste matchene? Sundgot er også den eneste som virkelig er flink til å vente med ball og distribuere ut på kantene når folk kommer opp der. Ruller, for helvete, Berg, istedenfor å la massivt talent som Bukken og Sundgot;-) råtne på benk.
Legenden fikk noen minutter mot Sogndal.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sundgot og Gulbrandsen er begge på benken sammen med de tre jeg nevnte, andrekeeper Nadj og junioren Marius Amundsen (ikke Høibråten), i følge lsk.no. Gulbrandsen har nok like gode sjanser til å komme inn som Pål Steffen og Stian, kanskje bedre enn Nico, som har hatt en litt dalende kurve i det siste. Det er noe en må regne med, når grunnlaget er andre divisjon - han regnes som å ha et stort potensiale, men at det vil svinge en god del, særlig dette første året i toppdivisjonen, har vært forutsett alt før sesongen. Sundgot fikk sine første minutter borte mot saftkokerne, og mener sjøl han neppe holder mer enn som innbytter, ettersom han snarest mulig bør opereres i hofta. Marius Amundsen er vel med fordi det er backer heller enn midtstoppere (Høibråten, fortsatt meget ung) vi trenger som innbyttere.
gilbertKommentar
Kommentar