Kommer sesongkortinnehavere gratis inn på denne kampen?
3. runde cup: Lillestrøm - Sandefjord onsdag 25.5.
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
finner ikke denne kampen på noe nettkanal! er det jeg som er blind eller går den hverken på VG-live eller sumo?Kommentar
-
Får fullstendig panikk, VIL SE KAMPEN! faen da....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ingen gidder vel å vise et såpass svakt lag. Elendig form i det siste.
Vår sportslige ansvarlig med all makt bør sitte utrygt hvis vi ryker ut her.Kommentar
-
Jeg tror vi skal være glade for at kampen mot Sogndal - og dagens kamp ikke blir vist på noen fjernsynskanal. Det ville neppe være god reklame for oss å vise disse kampene.Kommentar
-
Hør på Bakkene og Simon som sender direkte radio her.
I og med at spillet er så rævva om dan er Lsk best på Radio.
livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
-
Men hva med våre "juveler" da? De som mener LSK er for dårlig for dem. De som har ambisjoner om å spille i Premier League og La liga. Er redd på deres vegne at dette kun blir med praten..Kommentar
-
Når våre juveler ikke presterer er vi et skikkelig møkkalag, og vi kan dette helt ned på Karjängnivået. Nosa er sjuk, men spiller likevel. Ujah er preget av overgangsryktene, og Bergmann er rett og slett bare ute av form. Tilbake står en jævla grå masse.Kommentar
-
"43min Endelig kommer Lillestrøms første målsjanse i kampen. Anthony Ujah løper igjennom, men Iven Austbø kommer ut og parerer nigerianerens avslutning."
Vi klarer en sjanse i første omgang. Og stiller med et på papiret meget sterkt lag. Litt skremmende.------- Forza Fugla! -------Kommentar
Kommentar