3. runde cup: Lillestrøm - Sandefjord onsdag 25.5.
Collapse
X
-
Vi er inne i en skikkelig blindgate. Kamp mot Sarp til lørdag og så er det 14 dagers pause (bortsett fra Nosa som skal på landslagsoppdrag. Han er kanskje den som kunne trengt en pause mest, mtp sykdom og tett kampprogram). Synd at RBK klarte å utligne. Hadde vært ok om VIF, Stabæk og RBK hadde vært ute.Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Som jeg skreiv på fjasboka - videre med minst mulig margin ja, var dette Berg sin plan hele veien?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
sett med tippeligaøyne:
vi makter ikke styre kampen hjemme mot et svakt sandefjord og noterer oss for nok en uavgjort.
sånn som vi fremstår nå er det overveiende fare for at journalistene ler best siste tippeligarunde.
det er min mening.Kommentar
-
liker ikke dette, vi er nå tilbake i typisk kjempe-i-bunnen-form. Spillerne er til tider helt evneveike og ikke engang god nok for 2 divisjon. Nå har vi ikke gjort det bra offansivt på lenge, sett ut disse primadonnaene og sleng innpå sultne reserver neste kamp.
kan bare sies at det er totalt latterlig!Kommentar
-
Kommentar
-
ok...... noe er faen meg galt med mr Berg hvis vi spiller til straffekonk uten å gjøre alle byttene. når laget ikke klarer å prestere mot sandefjord da er det massevis av spillere utpå der som bør byttes! Berg er faen meg en dårlig parodi på en trener når det gjelder bytter. kjenner jeg blir så forbanna at jeg kunne gitt han en skikkelig ørefik av og til.Kommentar
-
Virker som Berg er lam fra halsen og opp under kamp... Dette er faen meg for dårlig!CustodesI med og motgangKommentar
-
ok...... noe er faen meg galt med mr Berg hvis vi spiller til straffekonk uten å gjøre alle byttene. når laget ikke klarer å prestere mot sandefjord da er det massevis av spillere utpå der som bør byttes! Berg er faen meg en dårlig parodi på en trener når det gjelder bytter. kjenner jeg blir så forbanna at jeg kunne gitt han en skikkelig ørefik av og til.Kommentar
-
Tar det ikke som noe dårlig tegn at vi må slite litt i cupen. I 2005 var vi vel mye nærmere å ryke ut mot Moss, og i 2007 sleit vi også i noen av kampene. Det er som i VM der de lagene som imponerer mest i de første rundene aldri vinner til slutt. :-)
Synd Trøndera fikk inn en utligning på overtid i dag, og deilig at Stabæk er ute.Kommentar
-
Skjønner faen ikke at spillerne jubler som om vi var klare for cupfinale etter kampen. De bør gå i seg selv og innse at de presterer rævva for tiden!
Og hva er vitsen med det jævla bæ-bu-bæ-bu ropet fjorten ganger i løpet av kampen?Kommentar
-
Greit at cup er cup, men retningen er skremmende totalt sett. Vi er avhengig av å hente tyngden av seriepoengene våre før sommervinduet og gullfuglene våre innfrir så visst ikke. Livredd for å tenke på høsten.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar