3. runde cup: Lillestrøm - Sandefjord onsdag 25.5.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

Opprinnelig skrevet av Stan
    Klarer fortsatt ikke se hva BBS tilføyer laget.
    Jeg har ikke ord. Er det mulig?

Kommentar

• Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1094

Opprinnelig skrevet av Lars
      Jeg har ikke ord. Er det mulig?
      Ja, det er det. Han scorer på en brøkdel av sjangsene sine. Virker jævlig opptatt av at ting skal se kult ut, men roter det som oftest bort. Har dog hatt noen gode assist denne sesongen. Men står ikke i nærheten av forventningene.

Kommentar

• lars p
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2005
        • 190

Opprinnelig skrevet av norskpoker
        Satt ikke han klubbrekord i straffemisser for et par sesonger siden?
        Godt mulig , men han har vel rekord i klubben med antall scoret på straffe også . Og heller han enn Espen med krampetendenser......

Kommentar

• El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

Herregud som det sutres.

Her må folk skjønne, at vi møter et lag hvor samtlige har Tippeliga-erfaring, med en bauta av Nystuen i midten som knuser alt og alle i lufta. Sandefjord har absolutt ingenting å tape i denne kampen, mens Lillestrøm er inne i en downperiode. At det ikke scores mål, kan man faen ikke skyld på Henning Berg for. Ujah er alene med keeper, Bukken treffer stanga og det er åpent mål i 2. ekstraomgang.

Vi legger bra trøkk på Sandefjord i siste ekstra omgang, og jeg forstår Berg totalt at han ikke vil bruke 30+ sekunder på å gjøre det siste byttet, når vi spiller i power play utenfor sekstenmeteren (ref. Simon). Her snakker alle om hvor begredelig Berg er med sine taktiske evner. Tja, kanskje det er noe i det. Men når hele laget til Sandefjord ligger innenfor 25 meter fra målet sitt - og vi har testet innlegg fra begge kantene, langskudd og småspill gjennom klunderet. Hva FAEN mer er det å gjøre da?

Og ja, du kan egentlig bare slette kontoen din Stan. Årets desidert dummeste innlegg.
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• LSK N/B
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 830

Kult fly.
            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

Ja, det er det. Han scorer på en brøkdel av sjangsene sine. Virker jævlig opptatt av at ting skal se kult ut, men roter det som oftest bort. Har dog hatt noen gode assist denne sesongen. Men står ikke i nærheten av forventningene.
              Noe av det som har vært så bra med Björn denne sesongen er at han er langt mer effektiv i spillestilen. Bruker færre touch, flink til å ta med ball forbi pressledd samt at han er nest sist eller tredje sist på mange av målene våre i år.
              Twitter

Kommentar

• Stan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1094

Opprinnelig skrevet av El Caco
                Herregud som det sutres.

Her må folk skjønne, at vi møter et lag hvor samtlige har Tippeliga-erfaring, med en bauta av Nystuen i midten som knuser alt og alle i lufta. Sandefjord har absolutt ingenting å tape i denne kampen, mens Lillestrøm er inne i en downperiode. At det ikke scores mål, kan man faen ikke skyld på Henning Berg for. Ujah er alene med keeper, Bukken treffer stanga og det er åpent mål i 2. ekstraomgang.

Vi legger bra trøkk på Sandefjord i siste ekstra omgang, og jeg forstår Berg totalt at han ikke vil bruke 30+ sekunder på å gjøre det siste byttet, når vi spiller i power play utenfor sekstenmeteren (ref. Simon). Her snakker alle om hvor begredelig Berg er med sine taktiske evner. Tja, kanskje det er noe i det. Men når hele laget til Sandefjord ligger innenfor 25 meter fra målet sitt - og vi har testet innlegg fra begge kantene, langskudd og småspill gjennom klunderet. Hva FAEN mer er det å gjøre da?

Og ja, du kan egentlig bare slette kontoen din Stan. Årets desidert dummeste innlegg.
                Slette konto, WTF?! Det er normalt gi ros først etter at man har levert varene. Sånn fungerer det hvertfall på de fleste arbeidsplasser jeg veit om...

Kommentar

• El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

Klarer fortsatt ikke se hva BBS tilføyer laget. Mulig han er litt mer hunk enn resten av gjengen, that's it.
                  Slette konto, WTF?! Det er normalt gi ros først etter at man har levert varene. Sånn fungerer det hvertfall på de fleste arbeidsplasser jeg veit om...
                  Skal hilse fra Morten Stokstad og si riktig god bedring.
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• MobBoss
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 900

Se kampen igjen og kom her og si at du har gitt alt?
                    Dette er faen ikke godt nok og det er vår rett og plikt å si ifra.

Invicta

Ingen er større en klubben

Kommentar

• Stan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1094

Opprinnelig skrevet av El Caco
                      Skal hilse fra Morten Stokstad og si riktig god bedring.
                      Takk skal du ha Morten Braathen

Kommentar

• rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1446

Tror Nosa skal være JÆVLIG glad han ikke spiller for brann.... Kfl og Ufc pleier altid bare å synge videre og høyere når det går bedrident på banen, noe det gjør 70 % av tida, og da kan du faen ikke klage den ene gangen vi faktisk blir lei, og sier ifra... Håper Berg har skrudd på huet igjen, nå som kampen er slutt, og tar seg en alvorsprat med vår lille primadonna...
                        Custodes
                        I med og motgang

Kommentar

• HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6101

Jeg skulle gjerne sett flere bytter selv, men vil ikek slakte Berg ettersom vi har veldig få spillere på benken som kan komme inn og gjøre en forskjell. SKulle gjerne sett at vi hadde noen flere jokere på benken. Forhåpentligvis kan vi få styrket laget og stallen i fremtiden når økonomien ser lysere ut etter spillerkjøp og opprydning i stallen.

Kommentar

• Herman
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 1101

Trist av Nosa å komme med den der i retning supporterne. Vi har gitt enorm støtte de 3 siste sesongene, støtte som de til tider ikke har fortjent og heller ikke hadde fått andre steder i landet. Så klarer vi ikke å score mot et dårlig Adeccoligalag, noen på tribunen blir frustrerte og så klager man på det til media. Nei fy faen, dette gidder jeg rett og slett ikke. Hadde spillerne levert halvparten av det vi gjør på tribunen så hadde vi vunnet serien hvert år.
                            Twitter

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Ohi,Søgård,Ruben lukter ikke akkurat svidd av den midtbanen.

Kommentar

• Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

Björn uten tvil LSKs beste spiller i dag. Faktisk den eneste som leverer en helhjerta innsats gjennom 120 minutter. Skuffende kamp, vi kan vel si oss heldige som i det hele tatt fikk muligheten til å spille ekstraomganger. Annulleringa til Sandefjord er billig. På tide å skru opp nivået noen hakk, vi slår mye langt og spiller lite gjennom midten for tia. Nosa må snart innse at fotball er jobben hans og ikke en lønna hobby. Man er nødt til å gi 100% innsats hver jævla match enten man møter Sandefjord eller Barcelona. Innstillingen hans kommer dessverre til å ødelegge talentet, han har fokuset på feil plass.
                                Lauken er vår venn!

Kommentar

• Simeone
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2008
                                  • 761

Det kan aldri aksepteres 50% innsats. Aldri. Tror aldri jeg har kjefta så mye på en fugla kamp noengang, men så har jeg aldri sett ett så giddalaust og innsatsfattig lag.
                                  Nummer 10 bør la beina snakke isteden for kjeften. Klubben er størst!
                                  Det bør være enn helt annet innsats på lørdag ellers så kommer det til å bli sterkere salver fra tribunen enn det som kom idag.
                                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                  para gritarle a la FIFA:
                                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Oct 2004
                                    • 4583

Berg burde bytta ut spillere etter en halvtime. Utrolig at man får lov til å jogge rundt på matta uten å gidde å ta returløp eller prøve å gå i dueller! Taper vi etter at spillerne har gitt alt og prøvd, er det mer enn bra nok for min del. Men dagens "innsats" er alt annet enn godkjent.
                                    LOUD
                                    PROUD
                                    ULTRA

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

Klarer fortsatt ikke se hva BBS tilføyer laget. Mulig han er litt mer hunk enn resten av gjengen, that's it.
                                      Jeg kan fortelle deg "hemmeligheten" med hva han tilfører laget. Nå som Sundgot tydeligvis ikke får slippe til, selv ikke i ekstraomganger som går mot straffekonk pga Bergs vegring for å foreta spillerbytter, så er Bjørn faktisk tross sin unge alder lagets playmaker. Nosa driver jo bare å kjæler med ballen hele tiden, dribler litt, og roter den bort. Det Bjørn gjør er i så måte mye mer nyttig for laget, selvom jeg som alle andre nok også kunne ønske meg at han gjorde enklere og bedre avslutninger.
                                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Skjønner ikke hva folk syter over. Selvfølgelig er det skuffende at laget fremstår som Skjetten Janitsjar på downers, men vi avanserte jo?! Det er vel femte året på rad at laget hyppig leverer langt under LSK-standarden som er satt de foregående 30 årene. Dog: Denne gangen gikk vi faktisk ikke på snørra, men dro det inn uten en skamfull cupexit. Jeg ser noe positivt her, å gå seirende ut av møkkakamper er hva dette laget trenger. Nå er det bare å håpe at taktikktavla i bobilen inneholder nye og spennende elementer til Særp-turen, slik at vi for en gangs skyld ikke blir kledd av. På den andre benken sitter det jo en lærer, og alle som leser forumet vet jo at lærere er tilnærmet overmennesklig kloke og lett danker ut CL-vinnere i FM.

Kommentar

• Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

Opprinnelig skrevet av reka
                                          Skjønner ikke hva folk syter over. Selvfølgelig er det skuffende at laget fremstår som Skjetten Janitsjar på downers, men vi avanserte jo?! Det er vel femte året på rad at laget hyppig leverer langt under LSK-standarden som er satt de foregående 30 årene. Dog: Denne gangen gikk vi faktisk ikke på snørra, men dro det inn uten en skamfull cupexit. Jeg ser noe positivt her, å gå seirende ut av møkkakamper er hva dette laget trenger. Nå er det bare å håpe at taktikktavla i bobilen inneholder nye og spennende elementer til Særp-turen, slik at vi for en gangs skyld ikke blir kledd av. På den andre benken sitter det jo en lærer, og alle som leser forumet vet jo at lærere er tilnærmet overmennesklig kloke og lett danker ut CL-vinnere i FM.
                                          Samtidig vet jo alle at å sitte på en benk i LSK -leiren er ensbetydende med å ikke komme til :-)
                                          LSK har de siste årene spillt enormt med møkkekamper, kommet bra ut av noen og dårlig ut av noen, kan ikke se at LSK har lært noe som helst av dette, kan heller ikke se noe positivt i det. det er bare rett og slett DRITT. om noe så tror jeg dem blir mere frustrert over å ikke få til bedre i disse kampene, enn at dem skulle tenke positivt fordi dem ikke tapte en møkkakamp.
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

Kommentar

Working...