Får skikkelig Stabæk-flashbacks her. Sarpsborg dominerer matchen, vi putter to på to forsøk. Klager ikke!
Sarpsborg 08 - Lillestrøm Sportsklubb lørdag 28 mai kl 16:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Skjønner ikke helt hvorfor Gabrielsen spiller ving, der ute hadde jo laget trengt Solberg eller Gulbrandsen i dag.. Spesielt på dette glatte og raske underlaget. Mulig Berg bruker han pga at Karim skal få gå enda mer fremover, men kom igjen a Berg vi er LSK og spiller vel ikke fotball etter hvordan motstanderlaget har stilt opp laget sitt? Jo vi gjør det, tydligvis!Kommentar
-
Skjønner ikke helt hvorfor Gabrielsen spiller ving, der ute hadde jo laget trengt Solberg eller Gulbrandsen i dag.. Spesielt på dette glatte og raske underlaget. Mulig Berg bruker han pga at Karim skal få gå enda mer fremover, men kom igjen a Berg vi er LSK og spiller vel ikke fotball etter hvordan motstanderlaget har stilt opp laget sitt? Jo vi gjør det, tydligvis!Kommentar
-
Litt junior preg over avstanden han har til motstander når de angriper (bør gå tettere oppi motstander), men bortsett fra det syntes jeg han har gjort mye bra ja. Han er helt overlegen og rolig med ballen fremover.Kommentar
-
De få gangene jeg har satt Gabrielsen i aksjon i år er jeg blitt meget imponert. Ikke nødvendigvis over alt det mannen gjør, men han virker kvikk både i hopet og i kroppen og kan bli en knallgod spiller for oss. Vi trenger definitivt en ny midtbanesjef og svært lite hadde gledet meg mer enn om det skulle bli han.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentatoren på Sumo liker virkelig ikke LSK! samtidig som det er elendig kommentering.Kommentar
-
har sakt det før, må si det igjen. Ujah, LÆR DEG OFFSIDEREGLENE!! og begynn å "bue" løpene dine for faenKommentar
-
Kommentar
-
kommentatoren er jo helt fjern.. Hvis han ikke klarer å se at Logi har kontakt med ballen før han han treffer Wiik må han finne seg noe annet å drive med.
Stream til kampen er her (gratis) http://www.sportingtv.eu/Kommentar
Kommentar