Sarpsborg 08 - Lillestrøm Sportsklubb lørdag 28 mai kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    Plastikk

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Et lite poeng er at av ni kamper har vi seks bortekamper og tre hjemmekamper. Hjemmestatistikken hittil er ikke god, men tre kamper er litt lite å bygge på, og bortekampene (mange av dem antatt "vanskelige", inklusive gårsdagens), har gitt ni poeng på seks bortekamper - høyst respektabelt.

      gilbert
      Føler vi lurer oss selv litt med slik statistikk når også denne sesongen tegner et bilde av at vi er best mot de beste og taper mot søppel som Sogndal.

      Kommentar

      • lskgogo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 633



        Sikkert Ujah og Nosa han så på. Eller?
        Tar seg en pause til mars 2012..

        Kommentar

        • lskgogo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 633



          Hufsa var ikke død
          Tar seg en pause til mars 2012..

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Vanvittig deilig å slå dem på den måten der. Det var ampert både på banen og tribunen i dag. At Hoås jukset til seg straffen deres og at straffa skulle bli tatt om igjen (det er ikke lov å stoppe opp i tilløpet og finte skudd på den måten), snakket visst ingen om. Jeg syns Sarpsborg er en fin by med masse flotte folk i, men at selvgodheten til de selverklærte glade amatørene i Sarpsborg 08 godt kan jekkes ned noen hakk.
            Litt samme tilnærming i S08 til fremmedordet "sportsånd" som i FFK med andre ord...mye pakk og fanteri som gjerne tyr til juksing i Østfold. De skal vistnok ha gamle ærverdige klubber, men opptrer som hysteriske ferskinger som er villige til å jukse seg til poenga. Søppel.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              Opprinnelig skrevet av Oddis
              Veit ikke om jeg vil juble for et så ufortjent mål. Var det straffe til oss?
              Den ser enkel ut, men hvordan i helvette skal Ujah holde seg på beina der når adeccoforsvareren til Særp dytter spissen vår inn i keeper i full fart fremover? Situasjonen er det eneste som liknet straffe i denne kampen.

              Straffen Kippe får i mot seg er jo tatt helt utav det blå. Klippen vinner duellen enkelt, og bruker kun hodet for å vinne en enkel duell. Kan knapt kalles duell. Hoås bøyer seg frem, men det er hans natur å gjøre slikt. Det er fortsatt tillatt for stoppere å "stand his ground" å vinne hodedueller og hvis pinglete sopere legger seg i gresset rundt han er deres eget problem. Haru ikke skjønt den tegninga som dommer, ere bare å ha seg hjem og sokke kua. Straffe? Aldri i livet. Elendig dømt, og dårlig fotballforståelse av dommer. Så dårlig at Rune Pedersen sikkert gir tåpen ny tillit, NFF-style.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Gjest

                SS08 har en lettere frustrert supporter i "Magnisen86" på VGD. Her er noe av det han skriver:

                Skjønner godt at du er supporter av LSK når alle andre i Norge sier det er klar straffe og utvisning, og det er kun LSK- og FFK-fans som sier at det ikke var noe.
                Og hvordan kan du forsvare Essidiri? Han ligger og spreller som han er død, og når han er over linjen så er alt bra og tilbake i full sprint 2 sekunder etterpå? LSK viser seg rett og slett som et unfair lag, og det er forferdelig skuffende når de gikk hardt ut mot FFK.


                La oss alle håpe fyren ikke jobber i helsevesenet eller begravelsesbyrå
                Last edited by Gjest; 31.05.2011, 22:51. Begrunnelse: skriveleif

                Kommentar

                • flisbyen
                  Utestengt
                  • Sep 2010
                  • 305

                  Opprinnelig skrevet av daf
                  SS08 har en lettere frustrert supporter i "Magnisen86" på VGD. Her er noe av det han skriver:

                  Skjønner godt at du er supporter av LSK når alle andre i Norge sier det er klar straffe og utvisning, og det er kun LSK- og FFK-fans som sier at det ikke var noe.
                  Og hvordan kan du forsvare Essidiri? Han ligger og spreller som han er død, og når han er over linjen så er alt bra og tilbake i full sprint 2 sekunder etterpå? LSK viser seg rett og slett som et unfair lag, og det er forferdelig skuffende når de gikk hardt ut mot FFK.
                  Den der irriterte meg stort og. Sto på langsiden og fikk Essidiri med dødskramper rett foran meg. Ut på sidelinja og frisk som en fisk. Ikke rart folk mister trua på sporten enkelte ganger.

                  Kommentar

                  • erikh
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2008
                    • 443

                    liten tvil om at essediri er en rev med et nøkternt forhold til den sportsånden som etterlyses i fair play debatten. karim er en realist og ikke en idealist. enn så lenge tjener man på å være det. esset legger seg gjerne ned litt i perioder vi trenger å dempe tempo eller ta av tid. sånn er det. synes ikke LSK er noe mer enn midt på treet når det gjelder fair play. men vi er i hvert fall ikke en gjeng kjerringtamper som FFK-spillerene er. Det er jeg litt opptatt av.

                    Kommentar

                    Working...