Sarpsborg 08 - Lillestrøm Sportsklubb lørdag 28 mai kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3271

    Fikk Morten Giæver gult kort for å dra opp t-skjorta etter straffe scoringa? Nosa fikk jo gult kort for dette tidligere i sesongen.
    KnutHSolberg

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av gutt94
      Fikk Morten Giæver gult kort for å dra opp t-skjorta etter straffe scoringa? Nosa fikk jo gult kort for dette tidligere i sesongen.
      Les tidligere i tråden; Nei!

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Lasse har heva seg et par hakk og skal ikke ha noe kritikk for dagens kamp. Han har faktisk begynt å bli mer aktiv med venstra også.
        Fortsatt patetisk i presset utenfor 16 metern. Det må han gjöre noe med snarest.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          akkurat sett 1 omgang av barca mot united. trodde jeg så reprisen av Særp mot LSK...............
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5096

            Opprinnelig skrevet av Rovfugl
            akkurat sett 1 omgang av barca mot united. trodde jeg så reprisen av Særp mot LSK...............
            Hvor vil du med dette innlegget? Hva er vitsen?

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Moderatormelding:

              Rolig, grabbar. TL, ikke CL.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Hvor vil du med dette innlegget? Hva er vitsen?
                Det var Ironi..............Påpeke at jeg mente det var en drittkamp vi tross alt spilla i dag. slapp av mann....
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5096

                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                  Det var Ironi..............Påpeke at jeg mente det var en drittkamp vi tross alt spilla i dag. slapp av mann....
                  Det skjønte jeg godt, spørsmålet står fortsatt. Hvor vil du? Hva er vitsen? Vi vant, prøv og vær litt positiv for en gangs skyld!

                  (Sorry Grusom, slett og gi meg kort.)

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1223

                    Slutt og klag. Hadde vi hatt et lag som var gode for gull så hadde jeg forstått litt mer av all sytinga. Det er mye rart men det er f... meg en del bra også!!!

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Dagbladet/TV2 gir Ruben terningkast 3.. Syntes vel ikke han gjorde seg så bort, selv om han tydligvis trives bedre sentralt enn på kanten. LKE får 4. Logi, Nosa og Ujah 6. Resten av laget får 5, bortsett fra BBS som får 7.

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1223

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Dagbladet/TV2 gir Ruben terningkast 3.. Syntes vel ikke han gjorde seg så bort, selv om han tydligvis trives bedre sentralt enn på kanten. LKE får 4. Logi, Nosa og Ujah 6. Resten av laget får 5, bortsett fra BBS som får 7.
                        Nå er jo ikke disse akersgata journalistene de skarpeste fotballhodene i landet men det er jammen Ruben Gabrielsen. En av de få som du ser er klok og konsentrert i spillet i 90 minutter.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          Slutt og klag. Hadde vi hatt et lag som var gode for gull så hadde jeg forstått litt mer av all sytinga. Det er mye rart men det er f... meg en del bra også!!!
                          Problemet er at det er tre spillere som i all hovedsak leverer det som er positivt. Tre spillere som står for atten av tjuetre mål og en haug med assists. Våre etablerte spillere presterer ikke, med hederlig unntak nå og da. LSK vinner når laget har null forventninger på seg, LSK vinner når de får ligge bakpå. LSK har ingen bredde skal man tyde treners disposisjoner. Kort sagt er alt forklaringer på hvor lang vei vi har til toppen.

                          Og skal det være slik at bare topplag har rett til å klage/være negative så kan vel lag flest legge ambisjonene på hylla.

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            Sterk borteseier i dag. Sarpsborg er et veldig godt hjemmelag og det er ikke vanskelig å skjønne hvorfor. De spiller tildeles meget god fotball og har et giftig angrepsspill. Vi fikk litt bedre kontroll på dem da vi la oss dypere og nektet dem bakrom, men jeg synes Sarpsborg viste seg som et friskt og morsomt fotballag som jeg unner en plass i Tippeligaen. Langt artigere å ha slike lag i Tippeligaen enn drittlag som Kongsvinger og Hønefoss. Både assistenttreneren og hovedtreneren viste også godt medietekke og lot seg ikke affisere av Lersveens forsøk på å skape tabloide overskrifter.

                            Tullball å kritisere det defensive i dag. Vi møter et godt offensivt lag og må regne med at det skapes sjanser mot oss. Straffa til Sarp er et resultat av to tidligere straffesituasjoner som begge (korrekt) ble vinket videre. En latterlig kompensasjonsstraffe, heldigvis fikk vi en like billig like etter. Dommeren hadde ingen stor kamp i dag, han var dog relativt elendig begge veier. Synes vi skal være jævlig godt fornøyd med at vi igjen scorer 4 mål og skaper flere gode muligheter. Vi har stagnert litt offensivt de siste matchene, men er idag tilbake på et godt nivå. 3 poeng borte mot Sarp er sterkt, få andre lag har maktet det så langt. Vi vinner på en dag vi ikke dominerer, noe som er viktig.

                            Opprinnelig skrevet av El Caco
                            Banens beste: Nosa.
                            Dette er et hån mot Björn som nok en gang er banens majestet. Best mot Sandefjord og best i dag. Utrettelig innsats, knallsterk i duellene, slepen teknisk og mister aldri kula. Tar tunge returløp for laget og vinner igjen kula og kroner i tillegg med to fantastiske scoringer. Se hvilken fart han setter mot mål etter å ha vunnet første hodeduell i forkant av 4-2. Fantastisk fotballspiller, vårt klart største talent. Dersom scoringene begynner å komme jevnt og trutt forsvinner Björn til en toppklubb i løpet av kort tid.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • skotten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 1794

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Problemet er at det er tre spillere som i all hovedsak leverer det som er positivt.
                              Kan jo være greit å ta en lignende opptelling hos konkurrentene og se om man kommer ut veldig annerledes. Det er norsk Tippeliga vi snakker om her...

                              Fotballen handler om å glede seg over seire og sutre etter tap Folk som ensidig klamrer seg til noen av ytterlighetene mister debattyngde i det lange løp, urettferdig eller ei.

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Opprinnelig skrevet av gutt94
                                Fikk Morten Giæver gult kort for å dra opp t-skjorta etter straffe scoringa? Nosa fikk jo gult kort for dette tidligere i sesongen.
                                Man skal vel ha gult kort for å dra av seg trøya. Det er vel ingenting som sier noe om at det ikke er lov å dra trøya over hodet. Nosa fikk vel kortet fordi det stod noe om gud eller jesus på trøya hans. Det er ikke lov å vise politiske eller religiøse budskap på trøya under.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Man skal vel ha gult kort for å dra av seg trøya. Det er vel ingenting som sier noe om at det ikke er lov å dra trøya over hodet. Nosa fikk vel kortet fordi det stod noe om gud eller jesus på trøya hans. Det er ikke lov å vise politiske eller religiøse budskap på trøya under.
                                  Samme hva som står på trøya under, det er gult kort..

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Samme hva som står på trøya under, det er gult kort..
                                    Det ser slik ut ja. Tidene forandrer seg gitt..
                                    Da driter jeg i inkonsekventheten i dette tilfellet og heller jubler for at Giæver ikke fikk gult kort. Dusteregel.


                                    NFF mener også at jeg tar feil.
                                    Opprinnelig skrevet av NFF sine regler for 2011
                                    En spiller skal advares dersom han
                                    tar skjorten helt av seg eller dekker hodet med skjorten
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Opprinnelig skrevet av skotten
                                      Kan jo være greit å ta en lignende opptelling hos konkurrentene og se om man kommer ut veldig annerledes. Det er norsk Tippeliga vi snakker om her...

                                      Fotballen handler om å glede seg over seire og sutre etter tap Folk som ensidig klamrer seg til noen av ytterlighetene mister debattyngde i det lange løp, urettferdig eller ei.
                                      Når jeg nærmest daglig her inne kan observere folkesporten i å ta Nosa på den minste lille ting, så preller dette relativt lett av. Kan man klage på hver bidige lille feil ett av våre ess gjør, så må det faen meg være rom for å kunne klage etter en seier også.

                                      Og forresten, å snakke om evnen til å vinne på en dårlig dag er reservert topplag, ikke dagens utgave av LSK. Ta gjerne opptellinga skotten, ingen er i nærheten av å være så dominante, rett og slett fordi det vel er åtte-ni mål ned til nest mestscorende lag.

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        , så må det faen meg være rom for å kunne klage etter en seier også.
                                        For all del, klag i vei. Norge er et fritt land, og vi har det alle best når vi gjør ting vi kan.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av skotten
                                          For all del, klag i vei. Norge er et fritt land, og vi har det alle best når vi gjør ting vi kan.
                                          Jeg klager når jeg ser ting som kan skjules av sluttresultatet. Jeg klager ikke på spillere som stort sett leverer, som visse andre, bare så synd det sjelden er de som man bør forvente at jevnlig presterer. Derfor er vi heller ikke der vi forhåpentligvis alle ønsker å være.

                                          Kommentar

                                          Working...