4. runde cup: Rosenborg - Lillestrøm 22. juni 2011 kl. 19.35

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Skjerven legge opp i følge Wikipedia!

    Skjerven.jpg
    Sier seg vel selv. Wikipwedia lyver aldri.

    Kommentar

    • Marit
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2010
      • 885

      Opprinnelig skrevet av *46*
      [ATTACH=CONFIG]1416[/ATTACH]
      sier seg vel selv. Wikipwedia lyver aldri.
      gull!
      Andas in och andas ut
      Orkar jag så orkar du

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6079

        Herregud, blir tåpelig å skylde på Skjerven her. Veldig lettvint, men vi fremstår som noen patetiske sytekopper om vi skal henge oss så totalt opp i at han ikke dømte et gult kort på en sen takling med knotter. Målet var ikek offside, ettersom stjernebacken vår oppheva den. Om det hadde vært offside så hadde det vært linjemannen som ikke dømte på den, ikke Skjerve.

        Denne kampen kunne vi fint vunnet med dagens dommer.

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Straffekonk er bingo.
          Dette er en myte, da RBK har alle fordeler i.o.m. at de, som eneste lag i eliteserien, får øvd seg på straffespark i nesten hver eneste seriekamp!
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            I dag er jeg bare stolt av Lsk spillerne som blør for drakta,vi kjører store deler av kampen. Veldig synd at skjerven nok en gang får en avgjørende finger med i spillet...Jeg gleder meg til han skal dømme på Åråsen. Eneste lille minuset i dag var at Henning ikke fikk bytta innpå straffe ekspert Arild Sundgot. BRA JOBBA AV ALLE GUTTA.
            Last edited by tullebukk; 22.06.2011, 22:19.

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av HSft
              Herregud, blir tåpelig å skylde på Skjerven her. Veldig lettvint, men vi fremstår som noen patetiske sytekopper om vi skal henge oss så totalt opp i at han ikke dømte et gult kort på en sen takling med knotter. Målet var ikek offside, ettersom stjernebacken vår oppheva den. Om det hadde vært offside så hadde det vært linjemannen som ikke dømte på den, ikke Skjerve.

              Denne kampen kunne vi fint vunnet med dagens dommer.
              Skjerven skal alltid ha skylda.

              Kommentar

              • MoBee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 958

                Jeg er egentlig stolt over å være fugl idag, jeg.
                Markus skulle vært utvist. Man vet aldri hvordan det hadde gått da.

                Jeg syns ikke noen av måla var offside, fordi: tvilstilfeller skal gå det angripende laget til gode. Det gjør det her! Bra dømt!

                Feige Skjerven, jeg hater deg. Rbk marginalt best. God kamp av LSK. Ikke noe å skamme seg over.

                eLSKer

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Mener det var en av de beste kampene Skjerven har dømt for oss. Ikke at det sier så fryktelig mye men.

                  Kommentar

                  • antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Sier seg vel selv. Wikipwedia lyver aldri.
                    Må jo flire litt.. Denne ble vel "oppdatert" etter skandalekampen mot bydelslaget i fjor, så ble det fjernet, og nå har altså noen ivrige sannhetssøkere tatt seg bryet igjen. We like. Men lenkene er jo sanne, mannen dømmer oss alltid feil, så man kan jo faenmeg begynne å lure...

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      Skjervefaen trer vel inn i en administrav stilling på lærkendal og gir ut boka "Hjemmedømmingens ABC"
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • *46*

                        Opprinnelig skrevet av antikris
                        Må jo flire litt.. Denne ble vel "oppdatert" etter skandalekampen mot bydelslaget i fjor, så ble det fjernet, og nå har altså noen ivrige sannhetssøkere tatt seg bryet igjen. We like. Men lenkene er jo sanne, mannen dømmer oss alltid feil, så man kan jo faenmeg begynne å lure...
                        Jeg liker humoren i det!

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          Vi hadde tosifra antall cornere idag, ikke EN er farlig! Kan noen snart lære Karim hvordan han skal slå en corner? Du ser allerede i tilløpet at det kommer en høy lumpe, mannen tar jo ikke fart. Helt håpløst!

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4380

                            Fredrik inn for Ruben etter 80 min hadde vært perfekt.. Men det er ikke derfor vi taper.. Vi glipper NOK EN GANG i konsentrasjonen og markeringa på 2-2. Hadde vi ikke gjort det så hadde vi gjort en så og si perfekt bortematch og tatt en sinnsykt fortjent seier. All ære til spillerne.. Fantastisk innsats og til tider glimrende angrepsfotball. Jeg gir faen i tapet! I 10 år har jeg revet meg i håret over LSK's elendige fantasi i angrepsspillet og håpløse kontringer. Vi er blitt norges beste kontringslag og desidert mest underholdene lag. Vi gjør mye rart, og har mye og gå på, men det er mange unge spillere og det vil svinge litt.. Bare få skikk på forsvarsspillet og konsentrasjonen nå så blir det bra.. Jeg syns det er moro å se LSK om dagen.. Sinnsykt synd vi ikke får med en fortjent borteseier.. Fugla til vi dør!
                            ..................

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              Trenerteamet skal ha ros for et riktig laguttak, og spillerne for en godt gjennomført kamp i 90 minutter hvor vi var det klart beste laget.
                              Men det er utrolig at det ikke foretas bytter. RBK tok over begge ekstraomgangene fordi gutta ikke orket. Forklaringen til Belsvik om at det er så mange som sliter, så da kan det ikke byttes er jo totalt ubegripelig. Sundgot skulle selvsagt tatt straffe.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                Opprinnelig skrevet av Serbern
                                Vi hadde tosifra antall cornere idag, ikke EN er farlig! Kan noen snart lære Karim hvordan han skal slå en corner? Du ser allerede i tilløpet at det kommer en høy lumpe, mannen tar jo ikke fart. Helt håpløst!
                                Hadde Essidiri slått frisparka som han gjorde da han skøyt mot mål (relativt hardt som keeper Ørlund slår til corner) hadde vi bøtta inn mål på dødball fra innleggsposisjon. Da hadde vi vært tippeligaens beste lag på kontringer og dødball. Haugesund og Sarpsborg har spillere som skyter inn friskpark. Hent en av dem dersom ikke Essediri gjør noe. Idag hadde vi et meget tungt dødballag, såpass bra at Steinar Pedersen ikke fikk være med opp!! Ikke en eneste av cornerne var farlig.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  Tenker på at vi har knallsterke spillere som Knutzon og Bolly på skadelista.
                                  Mannskapet vårt begynner å nærme seg Rösler nivå.... meget respektabelt, på grensen til fryktinngydende.

                                  Bare så synd vi mangler noen alternativer i forsvar, og har en trener som ikke klarer å holde hodet kaldt nok til å foreta taktiske bytter, slike som vipper jevne kamper i vår favør.. STORE TID så mange poeng vi mister der. Norges mestscorende mannskap, men ute av cupen og altfor langt nede på tabellen i forhold til potensialet.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • runarM
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 565

                                    Masse positivt! Vi er best i brorparten av 120 minutter. BBS, jeg vurderer å gifte meg med deg hvis det skulle bli nødvendig.

                                    Uforståelig at vi ikke bytter (igjen), hadde vært meget interessant å høre HB's argumentasjon bak dette i f.eks bloggen siden det skaper såpass med furore. Om det ville hjulpet er jo umulig å spekulere i, men jeg hadde likt å se statistikken på hvor mange poeng vi taper de siste 15.

                                    Vi har et skrikende backproblem, og det begynner å bli en vane å høre kommentatorene si "Essidiri har en presis høyrefot, men der treffer han dårlig". Forøvrig godt ikke LKE spilte i dag, da er jeg redd forumet hadde gått ned av reit hat med samme antall sjanser sluppet til på venstresiden. Ujah-penga bør settes inn på disse plassene, sammen med forlenget kontrakt til Gislason.
                                    runarM

                                    Kommentar

                                    • JohnTiger
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Jun 2011
                                      • 2

                                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                      Offside på både Lustig og Björn, men Björn sin er så hårfin at det er umulig for en dommer å se om det er offside eller ikke. Lustig sin er klarere. Uansett greit at begge scoringer blir godkjent, håpløst at vi ikke kommer opp i presset og lar RBK dunke inn innlegg i 6 minutter sammenhengende. Bittert tap, burde nok ha foretatt noen bytter i andre ekstraomgang, litt skuffende at RBK-spillerne orker så mye mer enn oss. Svak straffe av Nosa, bedriten straffe av Steinar, men sånn er det av og til. Lett å være etterpåklok.
                                      Essidiri står innenfor, så Lustig er i alle fall ikke i offside http://bildr.no/view/912154 synes heller ikke Bjørn er i offside http://oi55.tinypic.com/jic55v.jpg da slike tvilstilfeller skal gå i angripende lags fordel. Bra dømt!

                                      Kommentar

                                      • lillestroom
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1020



                                        Se på linkene under wikipedia-artikkelen.. 4/5 av disse linkene omhandler saker der Skjerven har bortdømt Lillestrøm!

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          Bismarck og Tyskland er hvite og svarte. Gjett hvem som er i ferd med å bli utryddet av mine tapre franske musketerer! Brenn, Otto, brenn!

                                          This time, it's personal!
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...