Liker laget i dag. Tror vi skal ha gode muligheter. Med Nosa, Ujah og Sigurdarson tilgjengelige kan vi slå hvem som helst. Med Gislason gjør det sjansen enda litt større
4. runde cup: Rosenborg - Lillestrøm 22. juni 2011 kl. 19.35
Collapse
X
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-bruker -
Okey, dumt spørsmål.... går ikke kampen på noen kanaler ikveld? ikke noe tv2 sport heller?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Takk!
Trodde Nrk2 var holdt av til Hurtigruta resten av året, og har blitt hjernevasket til å tro at alt av norsk fotball går på TV2...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
-
Føles ut som vi har vunnet mindre enn 50% av innleggene i egen boks i år så ingen overraskelse dette. Heller ingen overraskelse at høyrebacken vår ikke vet hva som skjer bak seg og at det er dårlig press på spilleren som legger inn. Logi kan ikke gjøre noe med denne, men hadde innlegget kommet innenfor hans rekkevidde har jeg ikke troa på at han hadde vært ute og plukket den heller. Vi må rett og slett score mye mål, for bakover er vi skrøpelige.Kommentar
-
Kommentar
-
Essediri har liggi feil i over ett år nå...helt utrolig at folk klager mer på LKE enn Essediri, han ligger konsekvent enten for høyt eller for langt inn i banen i forhold til vingen sin. Årets største irritasjonsmoment for min del på Åråsen.Kommentar
-
Ikke lov å være sterk Skjerven? Fy faen som jeg hater deg.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
-
Kommentar
-
-
HVA FAEN ER DET SKJERVEN DRIVER MED DER UTE ???????????????
Elendig dommer.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar