4. runde cup: Rosenborg - Lillestrøm 22. juni 2011 kl. 19.35
Collapse
X
-
-
skal vi snakke TLs styggeste spiller kommer man ikke akkurat utenom Dorsin. et blikk på han og jeg er søvnløs i en uke. hederlig omtale til Makhtar Thione og Magne Hoset også.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Undrer meg litt at ingen i klubben har fotballintelligens nok til å slå siste frisparket ut til en totalt umarkert Gislason som nesten er på høyde med muren til Rosenborg. Hurtig stikkball på han der i kombinasjon med et lite rykk hadde garantert blitt farligere enn frisparket.
Forøvrig hadde Søgård et grusomt siste kvarter av 1.omgang.Kommentar
-
Bra spillemessig i første omgang. Litt mer guts og litt mer presisjon og vi rævkjører et syltynt motstanderlag.
Vi styrer kampen og viser bedre skills enn denne søppeldynga vi spiller imot. Avblåsningen er Ujah igjennom er HELT feil og komplett uforståelig. Han tar fra oss en 100 % sjanse. Tommy Skjerven fornekter seg ikke og gjør stort sett det han kan for å sabotere LSK og dømmer 80/20 for hjemmelaget. Som forventet. 1-0 for ### er meeeget flatterende resultat.LSK Norges beste lagKommentar
-
-
Har ikke lest gjennom tråden etter kampstart, men en ting vil jeg si: Vi er klart best her. Det er blodig urettferdig at vi ligger under, og at ikke både Larsen(kjekk mann) og Dorsin(utrolig stygg mann) har fått gult er beint frem utrolig. Vi må ta ut Ruben i pausa, han virker sliten og litt for proppa med respekt for Dorsin og Lerkendal. Fredrik er et åpenbart valg, vi trenger fart og mot nå. Tror også at vi scorer her, men uansett leverer vi en god prestasjon rent spillemessig i andre ekstremt vanskelige bortematch på rad.
SKJERP DEG, KARIM!!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Det er ultradaft, det er akkurat slik cupen pleier å være mellom 3. runde og finalen. Derfor er det vanskelig å si hvor bra dette egentlig er. Men å se Gislason er så deilig, en ro med ballen bare Björn og Nosa kan matche.Kommentar
-
bytt inn guldbrandsen/solberg asap for ruben gabrielsen. har rotet bort flere overganger med dårlig ballbehandling og dårlige valg i det offensive...Kommentar
Kommentar