4. runde cup: Rosenborg - Lillestrøm 22. juni 2011 kl. 19.35

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4380

    #21
    Det ligger vel ann til hawaii fotball det her. LSK med glimrende angrepsspill, og hårreisende forsvarsspill med backer som knapt nok hadde gått inn i førsteelleveren til Flisbyen..

    Tipper det står 2-2 etter ordinær tid, vi tar ledelsen i første ekstraomgang, før RBK utligner og til slutt får straffespark i det 117.min.. Føler jeg har sett noe lignende før..
    ..................

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      #22
      Denne matchen avgjør Skjerven. Du leste det her først.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        #23
        Som et tankeeksperiment setter jeg opp LSKs første lagoppstilling uten Ujah:

        Stefan; Essediri, PSA, Kippe, Steinar; Ruben, Gisse, Søgg, Nosa; BBS; Fredrik (?)

        Merker at noe mangler, ja. Får bare håpe salget drøyer så lenge som mulig.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • *46*

          #24
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Som et tankeeksperiment setter jeg opp LSKs første lagoppstilling uten Ujah:

          Stefan; Essediri, PSA, Kippe, Steinar; Ruben, Gisse, Søgg, Nosa; BBS; Fredrik (?)

          Merker at noe mangler, ja. Får bare håpe salget drøyer så lenge som mulig.
          Eller:
          Stefan; Essediri, PSA, Kippe, Steinar; Ruben, Gisse, Søgg, Ringstad; BBS; Nosa

          Kommentar

          • LasseN
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 1610

            #25
            Skjerven. På Lerkendal. Jaja. Ikke vits i å planlegge tur til Ullevål i høst da.
            LasseN

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              #26
              Opprinnelig skrevet av *46*
              Eller:
              Stefan; Essediri, PSA, Kippe, Steinar; Ruben, Gisse, Søgg, Ringstad; BBS; Nosa
              Hmf. Et poeng. Men tror den midtbanen ville blitt forferdelig forutsigbar.

              Gisse og Søgg går godt sammen sentralt på midten, og Ruben er en reell utfordrer der, men Nosa er den eneste virkelig skapende kraften av de fire. Det er jo for så vidt også et luksusproblem.

              Tror Fredrik kan utvikle seg stort hvis han skulle få sjansen til å tilrive seg spissplassen. Han har den samme farta og mye av den samme smartnessen som Ujah i bevegelsene sine, men er glodheit foran kassa ennå. Petter Belsvik tror jeg kan utrette mye med Fredrik. Se ikke bort fra at Ujahs utvikling foran mål har mye mer med Petter Belsvik å gjøre enn han får kreditt for. Belsvik scoret vel selv 90 % av målene sine fra 10 meter og inn og har utvilsomt mye muffens å lære bort til våre angripere.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                #27
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Belsvik scoret vel selv 90 % av målene sine fra 10 meter og inn og har utvilsomt mye muffens å lære bort til våre angripere.
                I likhet med Der Bomber er vel dette rent instinkt, og dermed ikke noe man kan lære bort. Blir som om Knut skulle holdt sjekkeskole.

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Seb.R
                  Denne matchen avgjør Skjerven. Du leste det her først.
                  Trenger vel eeegentlig ikke lese det noen steder. Tar det som selvfølge.
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

                    #29
                    Kippe må for guds skyld ikke stirre hardt på en rbk spiller i egen 16. da blir det straffe og rødt kort.

                    Kommentar

                    • perrern80
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 603

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av kimmern
                      Kippe må for guds skyld ikke stirre hardt på en rbk spiller i egen 16. da blir det straffe og rødt kort.
                      Det må ikke LKE heller, da får Kippe gult kort eller utvisning.

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        #31
                        Det er en liten skandale at Skjerven skal dømme denne kampen, han blir garantert RBKs 12 mann.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #32
                          Ville vært en skandale for resten av NøFF-norge om han ikke dømte. I denne kampen må vi være fornøyd om det ikke er synlig forskjell på størrelsen på målene.

                          Trolig kommer det et bud fra RBK på Nosa, hvor gutten blir tilbudt fem millioner i året og ti mill i signonfee hvis han takker ja og samtidg eter kebab dagen før kampen.

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #33
                            Hoftun kan dra til hælvette. Fuckings ubarberte bygdatulling og looser.

                            Selvfølgelig skal RBK ut å kjøpe spillere når de presterer rævva i vårsesongen. Tradisjon tro. Som alltid. Akkurat som i f.eks. 2001, da de kjøpte røkla i sommerpausen og dermed snappet tittelen med et poeng fra et annet lag som fortjente den bedre.

                            Shopping. Er jo letteste utvei, det.

                            Kan ikke NFF se til svarte å gi balla i den fordømte sommerpausen, sabotere dette fuckings RBK-shoppingvinduet og samtidig gi folk kamper når klimaet her faktisk tillater fotball??? Nei til sommerpause !!!!!
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av kimmern
                              Kippe må for guds skyld ikke stirre hardt på en rbk spiller i egen 16. da blir det straffe og rødt kort.
                              Han (Kippe) må for all del heller ikke la RBK-spillere brase inn i han av alle krefter og falle på snørra oppå han etterpå, for da blir det jo selvfølgelig straffe for RBK utav det. Ref. Abdelrasshol Traore vs. Kippe for noen år siden. Latterlig !!!!!
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • Oddis
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 2744

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Ville vært en skandale for resten av NøFF-norge om han ikke dømte. I denne kampen må vi være fornøyd om det ikke er synlig forskjell på størrelsen på målene.

                                Trolig kommer det et bud fra RBK på Nosa, hvor gutten blir tilbudt fem millioner i året og ti mill i signonfee hvis han takker ja og samtidg eter kebab dagen før kampen.
                                Les i kommentarfeltet på de desperate bart-supporterne. Hehe. Et eksempel er her:

                                1.Carew (fantastisk markedsføringsprodukt, trekker masse folk til Lerkendal, masse x-faktor, free transfer)
                                2.Nordkvelle eller Farnerud (lav pris, da de er free transfer etter sesongen)
                                3.Hovland
                                Fatter ingenting av at vi ikke hentet Tarik eller Reginiussen for vekslepenger før sesongen. Sistnevnte ville vi fått på gratis lån, med tanke på Annan-salget til Schalke. Ingen tvil om at det er sovet i timen.
                                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                Kommentar

                                • rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1446

                                  #36
                                  Kjenner hatet bobler her... Er nesten helt sikker på at vi kommer til å tape det her på en sinnsyk dommertabbe... Fy faen jeg hater det her jævla møkkalaget! Laget som egenhendig ødela for en generasjon med norske fotballspillere, ved å kjøpe inn alle de andre klubbenes beste spillere, og sette de på benken! Laget jeg personlig er helt overbevist betalte lønninga til de fleste dommerne spesielt på 90-tallet, og som helt garantert hadde blitt tatt for massiv korupsjon sammen med NØFF viss det hadde blitt kjørt igang en skikkelig gjennomgang og undersøkelse... Er man født og vokst opp på 90-tallet, så er det lett for å føle et like stort hat til bartesatan som til Plata Il! En gjennomført juksekultur, og drittoppførsel, og ikke minst arroganse, som man skal lete lenge etter å finne noe annet sted! Vær så snill, Fugla, gi de en skikkelig leksjon, noe som svir lengeee! Rævkjør møkkafittene fra "Trånnhjeeeem byyyy, sjøøøø"! HATER, HATER, HATER ROSENBORG!
                                  Custodes
                                  I med og motgang

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    #37
                                    Driter i dommern før kamp væffal. Bare å ta det som kommer. Ikke en god dommer, men lett å lede.. Utnytt hans svakheter isteden! Skal vi videre fra dette STOR-oppgjøret er det bare å glemme ære & stolthet. Håper Kjeppe og Stefan G har noen tjuvtriks akkurat i denne.

                                    Laget? Står mellom Lassekusa og Steffensen i backrekka. Vi vet vel alle hva valget blir... På midten som i andre mot sif, utfordrer til Gabbe på høyre er Bukk jr. Hvis vi ikke overrasker med Ringo på venstre og Nosa på høyre mot daffe-Dorsin.

                                    Hvilke spellers er slitne? Tre fulle kamper på keeper, Kjeppe, Esse, Gabriel (2 k.+60 min), Steinhard, Søgg, Tony.

                                    Fy f... for et slag det blir, herlig! Må bare opp dit.

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      #38
                                      Gitt historikken, er jeg ikke så sikkert på om det er rett tilnærming å nøye seg med å bare drite i partiske søppel-Skjerven. Å drite PÅ fysakken ville vel være riktigere.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • CFD
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2319

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                        Selvfølgelig skal RBK ut å kjøpe spillere når de presterer rævva i vårsesongen. Tradisjon tro. Som alltid. Akkurat som i f.eks. 2001, da de kjøpte røkla i sommerpausen og dermed snappet tittelen med et poeng fra et annet lag som fortjente den bedre.

                                        Shopping. Er jo letteste utvei, det.
                                        Vi har jo aldri kjøpt inn spillere i sommerpausen som har hjulpet oss... Uwe Røsler anyone?
                                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                        Kommentar

                                        • Herman
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2010
                                          • 1101

                                          #40
                                          Tipper følgende lag:

                                          Logi
                                          Karim - SP - Kippe - LKE
                                          Ruben - Gisle - Søgård - Nosa
                                          Björn - Ujah
                                          Twitter

                                          Kommentar

                                          Working...