4. runde cup: Rosenborg - Lillestrøm 22. juni 2011 kl. 19.35

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • A.Bilet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2005
    • 808

    Så jævlig surt, vi hadde fortjent å vinne dette synes jeg. Får bare ta med oss det positive
    A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

    Twitter-bruker

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      Igjen så er det bare han fitta fra Kaupanger som skiller oss fra seier.

      Han er for jævla feig til å senda av Henriksen når han åpenbart bare har en ting å gjøre, og når ### utlikner er det SELVFØLGELIG offside.

      Igjen, den feige fitta er imot oss.

      Tommy Skjerven, Norges mest bedritne dommer. En mann uten stolthet. Korrupte faens shitstøvel.
      Ser jeg han live noengang skal han få høre hvem han er. Faens partiske dritsekk, dra til helvete.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Hud og jeg hater skjærvefaen.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1446

          Sjokkerende nok, dommerhjelp til trøndersatan, som vanlig....FAAAAAAAAAAAAEN! Vi må nok skåre 4-5 mål viss vi skal ha noen sjangs på lerkendal... Forøvrig viser spellera til Rosenborg seg frem som verdens dessiderte møkkasekker, når de feirer seiern rett foran kfl... Dra til helvette hele forbanna drittpakket, håper dere rykker ned, går konkurs, lerkendal råtner, og at hele klubben dør!
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Opprinnelig skrevet av Skinke
            jævlig surt. Men her er det plenty positivt å ta med seg videre!
            Mye positivt, men også mye slurv.
            Og Berg, hvordan i all verden kan du gå igjennom 127min uten annet en å sette inn Eriksen? Med friske bein på slutten hadde vi kontret møkka i senk.
            Signalene dere gir og måten dere er på sidelinjen er for meg en gåte. Å gå ut å si: Den som blir først sliten får bytte? Da eier dere ikke taktiske egenskaper over hodet. Det er latterlig og patetisk. Du Berg, kostet oss seieren i dag!!

            Kommentar

            • Geirfugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 561

              Steinar P scorte på straffe i forrige cupkamp. Og selv verdens beste spillere har bommet på straffe. Dere kan gjerne være skuffa, men ikke diss spillerne og trenere nå. Det fortjener dem faen ikke.

              Kommentar

              • Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

                Møkk dommer! Men aller verst... Hvorfor ingen bytter i andre ekstraomgang? Når rosenborg kjører på, og samtlige er slitne som bikkjer?

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2127

                  Henning Berg sin straffe-ABC:

                  - Ikke sett inn sikre straffeskyttere som Sundgot
                  - Start med de med dårligst psyke
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • Gjest

                    Med god coaching hadde vi vunnet denne kampen. Vi ble offer for "Byttevegring" mot slutten. Nosa burde vært tatt av når vi tok ledelsen. :-(

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Sitter folk her og er fornøyd etter tap?! Hva faen skjer??! Tempoet var så pissdårlig at dette ikke kan sammenlignes med TL-nivå. Og vi taper, vi er ute av det eneste vi kunne vunnet!

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7080

                        Vi har "Hardt og høgt" på benken, men han blir altså ikke byttet inn. Mannen som har brent kanskje tre straffer i hele sin 14-årige LSK-karriere. I stedet lar vi en sluttkjørt Pedersen og en Nosa med krampe skyte våre første to straffer. Fy faen.

                        Håper Fredrik Lustig sklir i badekaret, feller Tommy Skjerven i fallet og at begge brekker noe. Rasshøl.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1252

                          Snytt for rødt kort og siste målet til RBK må jo ha vært offside. Uansett en del postivt men jeg er redd for at dette kosta oss mulighten til poeng i Ålesund lørdag.

                          Kommentar

                          • KEBABavSVIN
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 594

                            Tror kampen mot Odd Grenland viste oss at det ikke ville vært en nødvendighet at vi ville vunnet om Henriksen ble utvist. Blir for veikt å skylde på Skjerven etter denne. Vi røk ut ene og alene fordi straffesparkene var de dårligste jeg har sett siden Brann - Sogndal for to timer siden.
                            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                            Kommentar

                            • fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1507

                              Nok en gang viser Berg glimrende taktiske disposisjoner....Når vi leder 2-1 og Nosa såvidt klarer å løpe rett frem, så må man vel fader meg bytte. Viser ikke akkurat tillit til de som sitter på benken....
                              Og jeg hiver meg på dette ang straffe rekkefølgen. Pedersen? wtf?

                              Sorry ass...jeg skjønner bare ikke hva Berg tenker noen ganger.
                              Belsvik sier på tv under kampen at de bytter så fort noen vil det!? Trodde trenern tok slike avgjørelser...
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Nok en kamp vi bør vinne som vi roter vekk, svakt å tape denne kampen som vi eier i andre. Men vi eier jo ikke bredde da, ifølge trenerapparatet. Gode signaler man gir med ett eneste bytte på 120+.
                                Vi mangler den lille kynismen som skal til. Og treneren vår er ikke intelligent nok til å ta enkle beslutninger når det koker litt.

                                HB for forbanna tett til å gjøre det åpenbare, bytte inn straffeskyttere i det 119. minutt. Det er nesten så man skulle tror på at dette er skjebnen og han ØNSKER å tape mot RBK - som vi har hatt på gaffelen gjennom hele kampen.

                                Hvor korka tett er det mulig å bli, Berg?`Vi har Sundgot på benken, tidenes straffeskytter i LSK og du bare står der med huet ditt langt opp i rævva di. Du var bra som spiller men har tydelige mentale begrensninger åpenbart.

                                Skal du være leder så får du for helvete se til å være litt smart vel ?!
                                Hvordan vinner du spillernes respekt når du agerer så jævlig dumt når det teller som aller mest?
                                Kan ikke Belsvik eller noen andre gi han et vink underveis???
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                  Steinar P scorte på straffe i forrige cupkamp. Og selv verdens beste spillere har bommet på straffe. Dere kan gjerne være skuffa, men ikke diss spillerne og trenere nå. Det fortjener dem faen ikke.
                                  Sorry ass, men trener fortjener å bli dissa nå. Spillerne gjorde det de kunne, utifra deres kompetansenivå. Men trener bestemmer ting som f.eks. å sette inn en sikker straffeskytter på slutten, velge å starte med en Ujah som sikkert ville scora og gitt oss selvtillit.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    Jeg håper det som ble kastet var ninjastjerner fra ungdomskolesløyden og filede femmere. Vi visste jo at det kom til å gå slik, bart roter seg alltid i land uansett hvor ufortjent det er. Er jo hysterisk morsomt at det nok en gang er Skjerven som kosta oss seieren, vi hadde vunnet om Henriksen hadde fått se det røde. Han var pådriveren og nøkkelspilleren som skaffet dem ekstraomganger. Jeg har ikke sett Bergmanns andre i reprise fordi jeg var hysterisk, men om det var offside er det jo egentlig bare som seg hør og bør etter minimum fem seriegull gitt bartepakket av dommerstanden. Lustig er så offside at det er sykt.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Var det ikke Belsvik som satte opp straffelaget? Så ut sånn på TV-bildene. Hadde trudd bedre om han.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Lustig viste frem lysthullet til Skjerven etter skåringa for å vise hva han ville gått glipp av om han hadde dømt offside.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          Var det ikke Belsvik som satte opp straffelaget? Så ut sånn på TV-bildene. Hadde trudd bedre om han.

                                          Kommentar

                                          Working...