Så jævlig surt, vi hadde fortjent å vinne dette synes jeg. Får bare ta med oss det positive
4. runde cup: Rosenborg - Lillestrøm 22. juni 2011 kl. 19.35
Collapse
X
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-bruker -
Igjen så er det bare han fitta fra Kaupanger som skiller oss fra seier.
Han er for jævla feig til å senda av Henriksen når han åpenbart bare har en ting å gjøre, og når ### utlikner er det SELVFØLGELIG offside.
Igjen, den feige fitta er imot oss.
Tommy Skjerven, Norges mest bedritne dommer. En mann uten stolthet. Korrupte faens shitstøvel.
Ser jeg han live noengang skal han få høre hvem han er. Faens partiske dritsekk, dra til helvete.LSK Norges beste lagKommentar
-
Sjokkerende nok, dommerhjelp til trøndersatan, som vanlig....FAAAAAAAAAAAAEN! Vi må nok skåre 4-5 mål viss vi skal ha noen sjangs på lerkendal... Forøvrig viser spellera til Rosenborg seg frem som verdens dessiderte møkkasekker, når de feirer seiern rett foran kfl... Dra til helvette hele forbanna drittpakket, håper dere rykker ned, går konkurs, lerkendal råtner, og at hele klubben dør!CustodesI med og motgangKommentar
-
Mye positivt, men også mye slurv.
Og Berg, hvordan i all verden kan du gå igjennom 127min uten annet en å sette inn Eriksen? Med friske bein på slutten hadde vi kontret møkka i senk.
Signalene dere gir og måten dere er på sidelinjen er for meg en gåte. Å gå ut å si: Den som blir først sliten får bytte? Da eier dere ikke taktiske egenskaper over hodet. Det er latterlig og patetisk. Du Berg, kostet oss seieren i dag!!Kommentar
-
Vi har "Hardt og høgt" på benken, men han blir altså ikke byttet inn. Mannen som har brent kanskje tre straffer i hele sin 14-årige LSK-karriere. I stedet lar vi en sluttkjørt Pedersen og en Nosa med krampe skyte våre første to straffer. Fy faen.
Håper Fredrik Lustig sklir i badekaret, feller Tommy Skjerven i fallet og at begge brekker noe. Rasshøl.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Tror kampen mot Odd Grenland viste oss at det ikke ville vært en nødvendighet at vi ville vunnet om Henriksen ble utvist. Blir for veikt å skylde på Skjerven etter denne. Vi røk ut ene og alene fordi straffesparkene var de dårligste jeg har sett siden Brann - Sogndal for to timer siden.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Nok en gang viser Berg glimrende taktiske disposisjoner....Når vi leder 2-1 og Nosa såvidt klarer å løpe rett frem, så må man vel fader meg bytte. Viser ikke akkurat tillit til de som sitter på benken....
Og jeg hiver meg på dette ang straffe rekkefølgen. Pedersen? wtf?
Sorry ass...jeg skjønner bare ikke hva Berg tenker noen ganger.
Belsvik sier på tv under kampen at de bytter så fort noen vil det!? Trodde trenern tok slike avgjørelser...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
HB for forbanna tett til å gjøre det åpenbare, bytte inn straffeskyttere i det 119. minutt. Det er nesten så man skulle tror på at dette er skjebnen og han ØNSKER å tape mot RBK - som vi har hatt på gaffelen gjennom hele kampen.
Hvor korka tett er det mulig å bli, Berg?`Vi har Sundgot på benken, tidenes straffeskytter i LSK og du bare står der med huet ditt langt opp i rævva di. Du var bra som spiller men har tydelige mentale begrensninger åpenbart.
Skal du være leder så får du for helvete se til å være litt smart vel ?!
Hvordan vinner du spillernes respekt når du agerer så jævlig dumt når det teller som aller mest?
Kan ikke Belsvik eller noen andre gi han et vink underveis???LSK Norges beste lagKommentar
-
Sorry ass, men trener fortjener å bli dissa nå. Spillerne gjorde det de kunne, utifra deres kompetansenivå. Men trener bestemmer ting som f.eks. å sette inn en sikker straffeskytter på slutten, velge å starte med en Ujah som sikkert ville scora og gitt oss selvtillit.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Jeg håper det som ble kastet var ninjastjerner fra ungdomskolesløyden og filede femmere. Vi visste jo at det kom til å gå slik, bart roter seg alltid i land uansett hvor ufortjent det er. Er jo hysterisk morsomt at det nok en gang er Skjerven som kosta oss seieren, vi hadde vunnet om Henriksen hadde fått se det røde. Han var pådriveren og nøkkelspilleren som skaffet dem ekstraomganger. Jeg har ikke sett Bergmanns andre i reprise fordi jeg var hysterisk, men om det var offside er det jo egentlig bare som seg hør og bør etter minimum fem seriegull gitt bartepakket av dommerstanden. Lustig er så offside at det er sykt.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Var det ikke Belsvik som satte opp straffelaget? Så ut sånn på TV-bildene. Hadde trudd bedre om han.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar