4. runde cup: Rosenborg - Lillestrøm 22. juni 2011 kl. 19.35

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2776

    Nå er det heldigvis ikke kamp før på lørdag, så det er godt Berg ikke lot de samme spillerne slite seg ut i 120 minutter.
    Last edited by Hexaphim; 22.06.2011, 22:00.

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Igjen så er det bare han fitta fra Kaupanger som skiller oss fra seier.

      Han er for jævla feig til å senda av Henriksen når han åpenbart bare har en ting å gjøre, og når ### utlikner er det SELVFØLGELIG offside.

      Igjen, den feige fitta er imot oss.

      Tommy Skjerven, Norges mest bedritne dommer. En mann uten stolthet. Korrupte faens shitstøvel.
      Ser jeg han live noengang skal han få høre hvem han er. Faens partiske dritsekk, dra til helvete.
      Er så enig. Så jævlig enig. BBS var muligens i offside, men det driter jeg i for det er på håret i tilfelle.
      At Henriksen ikke blir utvist er ikke mindre enn en skandale (selv om dette vil bli dysset ned i media), og spesielt da det blir spilt hele 120 minutter.

      Når Henning Berg også fortsatt lider av ekstrem byttevegring, noe som sannsynligvis resulterte i en idiotisk rekord som heter 1 bytte på lengst mulig tid (120 min ja), gjør ikke saken bedre. Ett bytte på 120 minutt= sannsynlig tap Henning! Få detta inn i huet ditt din idiot!

      Forholdene tatt i betraktning ved byttevegring og Skjerven i det hele tatt er det rart vi ikke tapte med mange mål, men jeg er fortsatt irritert. Så jævlig forbanna at det her aldri endrer seg. FAEN!
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2776

        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
        Nå er det heldigvis ikke kamp før på lørdag, så det er godt Berg ikke lot de samme spillerne slite seg ut i 120 minuttene.
        Når jeg tenker meg om så var dette urimelig av meg. Lars Kristian Eriksen kom tross alt inn etter 112 minutter, rart han ikke ble tunga på vektskåla!

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av Geirfugl
          Steinar P scorte på straffe i forrige cupkamp. Og selv verdens beste spillere har bommet på straffe. Dere kan gjerne være skuffa, men ikke diss spillerne og trenere nå. Det fortjener dem faen ikke.
          Spillera kjempa som helter, litt slurv, men ok+ totalt sett.
          Det er treneren som fortjener pepper. Hvordan kan man gå igjennom 2 cupkamper med ekstraomganger på rad så og si uten bytter?
          Du mener virkelig ikke at det er ok? Friske bein kunne drept denne kampen.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Vi bytter hvis noen vil ut, smeller det fra Belsvik. Er det et miniputtlag med ultrakynisk topping vi holder med? Sett dere ned nå kjære trenere, analyser akkurat hvor mange slike kamper som dette vi sitter igjen med svarteper etter.

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              Opprinnelig skrevet av reka
              Pinlig. Mental trener nå!
              Vi, LAGET, har grunn til å være stolte av kampen.

              Det er bare manglende vinnervilje hos Henning Berg og hans evne til å ta korrekte beslutninger deretter som rævkjører feil lag ut av cupen. For selvfølgelig skulle pisse svake RBK vært ute nå, og LSK-spillerne jublet nå. Det var de verdt.

              Dagens trøst: vi har funnet gull i Ruben Lunan Gabrielsen. Vår neste landslagsspiller, dersom ikke Drillo med sin vegring for å ta ut LSK-spillere og forkjærlighet for søppel fra VIF blir sittende så altfor lenge.

              I motsetning til Drillo, har nemlig Gabrielsen både alderen og fysikken med seg. Likevel er Drillo en 1000 x bedre taktiker enn Berg. Håper ikke lobotomert-coachingen til HB tar fra gutten all vinnervilje, da...
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • fugla4ever
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jul 2005
                • 212

                jaja er ikke så skuffa som jeg egentlig bør være. Det er flere positive ting vi kan trekke frem idag, som for eks. pasningspillet. Vi klarer å holde på ballen flere ganger enn kun to trekk, noe som jeg (og forhåpentligvis flere) tidligere kamper har irritert meg grenseløst over at vi ikke har klart. Vi scorer på to kontringer. Virker som uansett hvor mye det andre laget prøver å demme opp for dette, er det like umulig som å motbevise gravitasjonskraften (beste eks. jeg kommer i farten). Bergmann viser at han klarer å score han å, til og med to fin fine avslutninger. Vi klarer å holde i 120 min mot rbk og deres egne gode samaritan tommy skjerven, som forøvrig dømmer like ræva som forhåndstipsene tilsa.

                Av negative ting er det selvfølgelig Berg sine taktiske valg. Ikke bytter han når noen underpresterer, ikke bytter han når folk er helt utslitt, og jamen bytter han ikke inn straffe-sterke spillere før straffekonkurransen...
                Last edited by fugla4ever; 22.06.2011, 21:35. Begrunnelse: grammatikk

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                  Vi, LAGET, har grunn til å være stolte av kampen.

                  Det er bare manglende vinnervilje hos Henning Berg og hans evne til å ta korrekte beslutninger deretter som rævkjører feil lag ut av cupen. For selvfølgelig skulle pisse svake RBK vært ute nå, og LSK-spillerne jublet nå. Det var de verdt.

                  Dagens trøst: vi har funnet gull i Ruben Lunan Gabrielsen. Vår neste landslagsspiller, dersom ikke Drillo med sin vegring for å ta ut LSK-spillere og forkjærlighet for søppel fra VIF blir sittende så altfor lenge.

                  I motsetning til Drillo, har nemlig Gabrielsen både alderen og fysikken med seg. Likevel er Drillo en 1000 x bedre taktiker enn Berg. Håper ikke lobotomert-coachingen til HB tar fra gutten all vinnervilje, da...
                  10 tomler opp...
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • Odinster
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2008
                    • 160

                    Jeg synes ikke man skal fortvile for mye over dette.
                    LSK er hakket kvassere i 90 minutter, og spiller en mye bedre fotball en RBK. Vi får til et finspill langs bakken, under press fra RBK, det er lenge siden jeg har sett fra vår side. Sigurdarson skårer to pene mål. RBK har sin sedvanlige flaks og snubler inn sine to. Det er vanskelig å gardere seg mot slik flaks og heldig kløneri. Jønsson bytter i hytt og pine fordi de ikke klarer å spille slik han ønsker. Vi trenger ikke bytte fordi vi eier kampen. Berg kunne kanskje ha byttet i ekstraomgangene, men det er en fin balansegang. Hvorfor reparere noe som ikke er ødelagt? Og man har ingen garanti for at ville hevet oss med tre kalde spillere utpå. Nosa skårer nok på 99 av 100 straffer på trening og er selvsikker. Pedersen har en haug med rutine. Dette er to egenskaper som er essensielle i straffesituasjoner. I dag gjorde begge en fantastisk jobb i 120 minutter, men sviktet en gang hver på straffe. Sånn er livet.

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5099

                      RBK møter Alta i kvartfinalen. Garantert! Du leste det her først.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6079

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Snytt for rødt kort og siste målet til RBK må jo ha vært offside.
                        Tror Essediri oppheva den på kanten av femmeteren. Han stod i sin egen verden der ute.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Straffekonk er bingo. Det er patetiske straffer, men jeg skal ikke laste spillerene. Det kan slå alle jävla veier i straffekonk. Dröyt å ikke sette innpå Arild, men han hadde heller ikke flaks med straffene i fjoråret. Ellers er det mye unggutter på benken og my best guess er at Henning ikke anser at disse er klare for det presset vi så i andre omgang, og ikke har rutine nok. Uansett hadde jeg helst sett friske bein innpå der i ekstraomgangene. Nosa var ferdig etter 90 minutter, og Fredrik på topp i stedet for Ujah kunne kanskje värt smart, da Ujah forsvant litt i ekstraomgangene. Jeg hadde håpa på at vi skulle sette inn tre nye utover i ekstraomgangene for å gi laget en skikkelig energiboost, men den gang ei.

                          Uansett, dagens fremste syndebukk var som ventet Tommy Skjerven. Standard feig Lerkendaldömming. Lustig er så offside at det er helt teit, og Henriksen slapp "mirakulöst" unna uten kort for sin gul-oransje takling. I ordinär tid er vi det klart beste laget, og dersom Henriksen hadde fått marsjorder hadde vi overkjört bartene totalt. Håper noen i ledelsen legger inn en formell protest neste gang NFF delegerer Skjerven til å dömme en av våre kamper.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • antikris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2005
                            • 520

                            All cred til gutta utpå der. Espen jobber knallhardt og har en herlig instilling mot slutten. BBS er jo bare en deilig mann gjennom hele kampen.

                            Som mange andre har påpekt: Nosa burde blitt byttet ut etter han ble liggende, Eriksen skulle ha kommet inn før, og Arild burde blitt byttet for (tja..Espen?) i siste minutt. Rbk pissa på venstresida vår, det kan jo ikke bare være meg som så dette??

                            Straffer kunne da vært: Ujah, Arild und so weiter..

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              2-2 målet er KLAR offside!!!!!

                              Kommentar

                              • Ladgi89
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Feb 2009
                                • 49

                                greit nok at dommer er ekstremt hjemmedommer, som han alltid er når han dømmer RBK hjemme.... Uansett så parkerte viRBK hjemme i dag med to fine alene mot keeper mål! Bergmann puttet to som er evig viktige for han og hans karriÆRE!!! Men hvor er unggutte?! Greit nok gabrielsen spiller hele(selv om man ikke så han i 2.) Hvor er Solberg??Hvor er Guldbranse(som jeg har evig trod på! GUTTEN BLØR LSK FOR Fabian) Berg er ikke en god trener. han har avlet fram et godt manskap, thats it! Han btter sjelden, og han tar kun reine bytter. Så en kamp hvor vi lå under 3 0.... HBs bytre var forsvar for forsvar, og to midtbanespiller for to nye midtbanespillere!!!! RØSLER EIDE!!!!!!!!!!!!!Dommeren er kanskje verdt kula i dag! SOM FKINGS VANLIG!!!!!!!
                                Tut å bært

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Lustig viste frem lysthullet til Skjerven etter skåringa for å vise hva han ville gått glipp av om han hadde dømt offside.
                                  Hahaha. Det finnes mange typer korrupsjon, er det ikke cash så er det bytteøkonomi. Nå vet vi i alle fall hvor vi har Tommy Skjerven. I Lustig. For mange år tilbragt i Kaupanger = sheep shagger.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    Dette er så utrolig pissprat. Vi leverte en kjempekamp og fortjente å vinne. Så kan vi mige og klage om bytter inn i helvetes syvende sirkel, men når alt kommer til alt ble vi ofre for klassisk bedriten barteflaks. Motbydelig, men vi var så ekstremt best at det nesten var pinlig. Jeg gleder meg til Åråsen, da skal vi ydmyke dem og grise dem.

                                    Dere som kritisere Berg: Vi er så utrolige mye bedre i år enn de siste tre årene at det blir flaut å lese. Berg og Bjarmann har faktisk gjort en kjempejobb. Vi ville nok vært bedre med Deilig-Uwe(Brentford till I die, eller i alle fall så lenge Uwe er der), men det vi har gjort så langt i år har det vært tildels høy klasse over.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • Ladgi89
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Feb 2009
                                      • 49

                                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Straffekonk er bingo. Det er patetiske straffer, men jeg skal ikke laste spillerene. Det kan slå alle jävla veier i straffekonk. Dröyt å ikke sette innpå Arild, men han hadde heller ikke flaks med straffene i fjoråret. Ellers er det mye unggutter på benken og my best guess er at Henning ikke anser at disse er klare for det presset vi så i andre omgang, og ikke har rutine nok. Uansett hadde jeg helst sett friske bein innpå der i ekstraomgangene. Nosa var ferdig etter 90 minutter, og Fredrik på topp i stedet for Ujah kunne kanskje värt smart, da Ujah forsvant litt i ekstraomgangene. Jeg hadde håpa på at vi skulle sette inn tre nye utover i ekstraomgangene for å gi laget en skikkelig energiboost, men den gang ei.

                                      Uansett, dagens fremste syndebukk var som ventet Tommy Skjerven. Standard feig Lerkendaldömming. Lustig er så offside at det er helt teit, og Henriksen slapp "mirakulöst" unna uten kort for sin gul-oransje takling. I ordinär tid er vi det klart beste laget, og dersom Henriksen hadde fått marsjorder hadde vi overkjört bartene totalt. Håper noen i ledelsen legger inn en formell protest neste gang NFF delegerer Skjerven til å dömme en av våre kamper.

                                      sry meg, men Sørgård har hatt ekstremt mange dårlige pasninger rett til motspiller siste fire kampene,,, greit nok god i resten men anywas-.- og btw det er ikke kun mot oss Skjerven dømmer for rbk på lerkern, han er alltid hjemmehocka der
                                      Tut å bært

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        2-2 målet var mye mer marginal enn jeg trodde. Like marginal som BBS sin. To marginale offside-avgjørelser begge veier får vi leve med. Værre er det at han nekter å gi flere RBK-spillere gule kort. Lustig (?) når han feller Nosa rett utenfor 16 og har medspillere ledig foran seg. Dernest når han unlater å gi Henriksen et nytt gult kort.

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1252

                                          Sorry Skjerven. Du hadde rett. Ingen offside, men uansett skulle Henriksen vært sendt tidlig i dusjen.

                                          Kommentar

                                          Working...