4. runde cup: Rosenborg - Lillestrøm 22. juni 2011 kl. 19.35

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Opprinnelig skrevet av lillestroom
    http://no.wikipedia.org/wiki/Tommy_Skjerven

    Se på linkene under wikipedia-artikkelen.. 4/5 av disse linkene omhandler saker der Skjerven har bortdømt Lillestrøm!
    Fucking unbelievable. Vurderer seriøst å gi fyren en druser rett på trynet hvis jeg noen gang treffer shittstøvelen personlig. Neste gang han settes opp med kamp på Åråsen vil jeg sørge for å få plass nære spillertunnelen. Synes klubben burde risikere følgene og nekte å spille kampen hvis han blir satt opp igjen for (dvs. imot) oss. Det er bevist gang på gang at denne dommeren dømmer partisk når LSK er på banen. I tillegg til alle de kamper han har ruinert, alle de små og store avgjørelser han har gjort feil i, så taler i tillegg tallene og statistikken for seg. Få han ut av fotballen. Suspender han i det minste fra våre kamper, der han har vist seg komplett ubrukelig. Legg opp, din forpulte, korrupte, vridde Partisk faen eller bare komplett idiot.jpgdrittjævel.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      Dette blir kanskje litt barnehage?

      Greit vi ikke liker han, men seriøst?

      Kommentar

      • Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1081

        Opprinnelig skrevet av Kristian
        Dette blir kanskje litt barnehage?

        Greit vi ikke liker han, men seriøst?
        Han liker åpenbart ikke oss. Selv objektive NRK-Kommentatorer ser det!

        Kommentar

        • Troillonge
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Jun 2011
          • 4

          Det var lurt at vi ga bort Essediri til dere, så det ikke ble offside på 2-2-målet:
          lustig.jpg

          Kommentar

          • LSK N/B
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 830

            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            Fucking unbelievable. Vurderer seriøst å gi fyren en druser rett på trynet hvis jeg noen gang treffer shittstøvelen personlig. Neste gang han settes opp med kamp på Åråsen vil jeg sørge for å få plass nære spillertunnelen. Synes klubben burde risikere følgene og nekte å spille kampen hvis han blir satt opp igjen for (dvs. imot) oss. Det er bevist gang på gang at denne dommeren dømmer partisk når LSK er på banen. I tillegg til alle de kamper han har ruinert, alle de små og store avgjørelser han har gjort feil i, så taler i tillegg tallene og statistikken for seg. Få han ut av fotballen. Suspender han i det minste fra våre kamper, der han har vist seg komplett ubrukelig. Legg opp, din forpulte, korrupte, vridde drittjævel.
            Ut over det røde kortet til Henriksen synes jeg han dømte en helt ok kamp. Noe smått her og der, men det må man regne med.
            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

            Nei til NFF!

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              Bra gjennomført kamp av Lillestrøm. Nå som LKE var satt ut av laget, har endelig folk fått øynene opp for hvor dårlig Karim egentlig er i posisjoneringsspillet. Makan! Korrupte Skjerven dømmer som han pleier å dømme på Lerkendal. Helt på tryne. Når BBS fikk frispark imot seg etter å ha blitt overfalt av to RBK'ere, skjønte jeg at dette ville ende med et facebook-rage klokka 22.

              Helt seriøst, hvordan er det mulig og ikke vise ut Henriksen? Jeg forstår virkelig ikke. Han gir gult på nøyaktig samme situasjon 10 minutter tidlere, men situasjon nr. 2 var helt greit, tydeligvis. Vi overkjører RBK i 60 min, før gutta blir slitne og Berg (naturligvis) ikke gjør et eneste bytte før i det 110. min? Skandale. Jeg har ikke sett 2-2 målet til RBK i reprise, men for meg så det ganske klart ut at det var offside (Jeg liker bildet ditt Troillonge, at det er tatt når Prica MOTTAR ballen, og ikke når pasningen blir sendt. Sier litt om din fotballbrain)

              100% på at det ble tap når det gikk til straffer. Örlund har selvfølgelig studert straffekonken mot Sandefjord, redder Nosa sin straffe i det hjørnet alle plasserte straffen sin forrige runde. Deretter blir Steinar usikker på hvor han skal legge den, og han bommer også.

              PS: Björn er så jævla digg at jeg hadde seriøst vurdert å turna gay.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                [ATTACH=CONFIG]1417[/ATTACH]
                Mangel på integritet har et ansikt.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9461

                  Nå har det gått en stund å jeg har fått fordøyd inntrykkene.

                  Konklusjon: Jeg er jævli skuffa!

                  Skjerven? Drit i han.

                  2 elendige straffer uten tilløp? All my rage...

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    Jeg har ikke sett 2-2 målet til RBK i reprise, men for meg så det ganske klart ut at det var offside (Jeg liker bildet ditt Troillonge, at det er tatt når Prica MOTTAR ballen, og ikke når pasningen blir sendt. Sier litt om din fotballbrain)
                    Apropos brain, det er Mopedbarten som scorer, ikke Prica. Det som skjer videre etter bildet ble tatt er at Prica dytter ballen videre til en onsideposisjonert Mopedbart som triller den i åpent mål. Ei heller var det offside i situasjonen før. Situasjonen er hårfin, men offside er det ikke. Det er heller ikke noen av målene til Bjørn.

                    Skjerven gjorde en feil i denne kampen: å ikke vise ut Henriksen. Han kunne også vist ut Ørlund for knyttneven mot Ujah, men litt temperatur skal det også være.

                    Mer interessant at Troillhølet hoverer etter å ha blitt holdt til straffesparkkonkurranse mot Norges billigste fotballag, bestående av vrakgods fra bart city og andre klubber, lokaler unggutter og billige importer.

                    Hva har dette RBK-laget kostet?
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Skjerven gjorde en feil i denne kampen: å ikke vise ut Henriksen. Han kunne også vist ut Ørlund for knyttneven mot Ujah, men litt temperatur skal det også være.
                      Ørlund ga først en knyttneve og så dyttet han Ujah. Får han kort i den situasjonen er det vel straffe på samme måte som Nordvik fikk for dytt i 16-meteren når ballen ikke var i spill for ett par sesonger siden?
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Ørlund ga først en knyttneve og så dyttet han Ujah. Får han kort i den situasjonen er det vel straffe på samme måte som Nordvik fikk for dytt i 16-meteren når ballen ikke var i spill for ett par sesonger siden?
                        Sikkert riktig, men da kunne vel strengt tatt Skjerven også dømt straffe mot Logi for dyttingen mot Makenga Bushaga. Synes han la seg på en grei linje. Overraskende bra faktisk.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Sikkert riktig, men da kunne vel strengt tatt Skjerven også dømt straffe mot Logi for dyttingen mot Makenga Bushaga. Synes han la seg på en grei linje. Overraskende bra faktisk.
                          Enig, det eneste jeg har på han er at Henriksen burde vært utvist og at Bjørn skull hatt frispark når han ble overfalt på vei gjennom av to ikke kjennbare skapninger.

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Apropos brain, det er Mopedbarten som scorer, ikke Prica.
                            Som nevnt, så har jeg ikke sett målet i reprise. Jeg trodde heller aldri at det var Lustig som var i offside, men Prica i forkant.
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Sikkert riktig, men da kunne vel strengt tatt Skjerven også dømt straffe mot Logi for dyttingen mot Makenga Bushaga. Synes han la seg på en grei linje. Overraskende bra faktisk.
                              Så bare 2. omgang og antar at dette skjedde i 1. omgang iom at jeg ikke fikk det med meg?

                              Uansett er Henriksenepisoden matchavgjørende og han viser igjen at han gjør matchavgjørende feil i mot oss hver jævla gang. Det værste er at dette er en av de bedre kampene hans ut i fra 2. omgang i hvert fall.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Opprinnelig skrevet av El Caco
                                Som nevnt, så har jeg ikke sett målet i reprise. Jeg trodde heller aldri at det var Lustig som var i offside, men Prica i forkant.
                                Prica var klart onside, Lustig hårfint onside. Målet er greit.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6079

                                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  Enig, det eneste jeg har på han er at Henriksen burde vært utvist og at Bjørn skull hatt frispark når han ble overfalt på vei gjennom av to ikke kjennbare skapninger.
                                  Jeg synes egentlig den mest irriterende avgjørelsen var når Ujah ble avblåst for å knuffe bort en Rosenborgstopper med skulderen i 1.

                                  Klarer ikke å bli så ekstremt irritert på at Henriksen ikke fikk rødt. Ja, han dreit seg ut og skulle hatt rødt kort. Men skal vi være avhengig av at en unggutt er heit i toppen i et par sekunder for å vinne kampen. Er det dette som skal være matchavgjørende?

                                  Mye mer irriterende med Ujah som gjør seg fortjent til en stor sjanse og så blir stoppet av dommeren. Det er ved å komme til store sjanser vi skal vinne kampen, ikke ved at en unggutt driter seg ut på vår banehalvdel.

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Klarer ikke å bli så ekstremt irritert på at Henriksen ikke fikk rødt. Ja, han dreit seg ut og skulle hatt rødt kort.
                                    Jeg blir dritforbana. Skjerven har det med det å unngå å vise ut spillere på LSK sine motstanderlag. Feks Guffen i 2010.

                                    Kommentar

                                    • Troillonge
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Jun 2011
                                      • 4

                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Apropos brain, det er Mopedbarten som scorer, ikke Prica. Det som skjer videre etter bildet ble tatt er at Prica dytter ballen videre til en onsideposisjonert Mopedbart som triller den i åpent mål. Ei heller var det offside i situasjonen før. Situasjonen er hårfin, men offside er det ikke. Det er heller ikke noen av målene til Bjørn.

                                      Skjerven gjorde en feil i denne kampen: å ikke vise ut Henriksen. Han kunne også vist ut Ørlund for knyttneven mot Ujah, men litt temperatur skal det også være.

                                      Mer interessant at Troillhølet hoverer etter å ha blitt holdt til straffesparkkonkurranse mot Norges billigste fotballag, bestående av vrakgods fra bart city og andre klubber, lokaler unggutter og billige importer.

                                      Hva har dette RBK-laget kostet?
                                      Korrekt kommentart angående dette offside-maset til enkelte av dere, inkludert El Caco.

                                      Hva laget kostet? Ikke så mye, vil jeg tro. Uten at jeg sitter på fasiten, så vil jeg anta:
                                      Örlund: 0,- (Bosman)
                                      Lustig: 3 mill
                                      Larsen: 3,5 mill (ja, summen kan stige ved seriegull og CL, noe som ikke er særlig sannsynlig i år)
                                      Wangberg: 0,- Egen unggutt
                                      Dorsin: 0,- (Bosman)
                                      Skjelbred: 0,- Egen unggutt
                                      Henriksen: 0,- Egen unggutt
                                      Winsnes: 0,- (Bosman)
                                      Bakenga: 0,- Egen unggutt
                                      Prica: 8,5 mill
                                      Moldskred: 0,- (Bosman)

                                      Deres tur. Hva koster Lillestrøm-laget?

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av Troillonge
                                        Örlund: 0,- (Bosman)
                                        Lustig: 3 mill
                                        Larsen: 3,5 mill (ja, summen kan stige ved seriegull og CL, noe som ikke er særlig sannsynlig i år)
                                        Wangberg: 0,- Egen unggutt
                                        Dorsin: 0,- (Bosman)
                                        Skjelbred: 0,- Egen unggutt
                                        Henriksen: 0,- Egen unggutt
                                        Winsnes: 0,- (Bosman)
                                        Bakenga: 0,- Egen unggutt
                                        Prica: 8,5 mill
                                        Moldskred: 0,- (Bosman)
                                        Du for ta med Sign-on Fee til Bosman spillere, så går det nok opp litt skal du se.... Det er nemlig ikke lønn, men en sum spillerene får for å signere kontrakta og avskrives i takt med kontrakten sin lengde. Örlund og Dorsin er det garantert at har fått en fet Sign-on Fee.

                                        LSK sitt lag vil jeg anslå har kosta under det Prica har kosta.

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Nå er det ikke spillerkjøp som klubbene bruker mye penger på om dagen, men lønninger.

                                          Hvis man skal regne hva en spiller koster må man regne overgangssum eller sign on/antall år+årslønn.

                                          Så kan man jo tjene inn overgangssummen sin også. Et godt eksempel på det ser du her: http://www.proff.no/selskap/rosenbor...ning/M00RY40O/
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...