Opprinnelig skrevet av FilipOlander
Hva skjer med Romanus Orjinta??
Collapse
X
-
HanseFrank
- på den andre siden... -
Det er høyst sju måneder igjen til Romanus er i førsteelleveren i så fall.
Go Arne!
Filip!Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr_eer dette orjinta?? http://enyimbainternationalfc.com/photos/current.phpKommentar
-
Og da blei det vel slutt på spekulasjonene og denne debatten? Orjinta er Orjinta.For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#Kommentar
-
Romanus scoret for LSK 2 i kveld i 4-0 seieren over Gjøvik/Lyn.
Med Korens mål i cup-kampen i går så betyr dette at begge "stor-kjøpene" før denne sesongen nå har scoret for LSK!
Tror Romanus kommer til å bli en god a-lagsspiller for LSK ganske snart jeg!Kommentar
-
inZane: Begrunnelsen din for at du tror Romanus blir en god a-lagsspiller ganske snart er fordi han scorte mot gjøvik/lyn i kveld, eller har du andre begrunnelser...?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondinZane: Begrunnelsen din for at du tror Romanus blir en god a-lagsspiller ganske snart er fordi han scorte mot gjøvik/lyn i kveld, eller har du andre begrunnelser...?
Romanus blir god a-laget fordi han er en bra fotballspiller. Mannen trenger bare tid på å lære seg hvordan nordisk og norsk fotball fungerer.
Gi han tid!
Filip!Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
King_Raymond:
Nei det er ikke scoringen som gjør at jeg tror det, selv om jeg håper resultatmessig fremgang skal lede videre til generell sportslig fremgang for mannen.
Jeg synes vi skal gi Orjinta mer tid før vi dømmer han nord og ned som enkelte virker å ha gjort. Man skal jo ikke glemme at han var fast inventar samt kaptein på det laget som vant Afrikas svar på UEFA Champions League i fjor og har etterhvert fått noen sjanser på Nigerias A-landslag. Med litt iboende tillitt til Nigerianske fotballedere så er det mye som sier meg at denne spilleren bør holde høyt norsk tippeliganivå og antakeligvis enda mer når han får vist hva han er god for. At han trenger litt mer innføring i det taktiske er dog en mulighet. Det siste her kommer gjennom å spille mange nok kamper i et slikt system. Det er det han er i ferd med å gjøre nå på 2.laget. Det jeg har fryktet er imidlertid at han ikke har den nødvendige holdningen til dette å prestere på et 2. lag i norsk 2. divisjon for å gjøre seg "fortjent" til plass på a-laget når han har den bakgrunnen han har. Det at han fortsatt smiler på treningene og ikke har hatt noen utblåsninger enda (som jeg har fått med meg i hvertfall) tyder på at han kanskje forstår hva som skal til. Når han også nå scorer et mål så er det utelukkende positivt, om enn det kanskje ikke betyr så mye isolert sett. I tillegg så mener jo også Olofinjana at mannen er god, så da velger jeg å tro på det.
Romanus på a-laget i høstsesongen!Kommentar
-
Jeg har også tro på Romanus, men det er nok bare å smøre oss med tålmodighet. Har troen på at han kan være på 1 laget til neste sesong.
Tror også at han har problemer med å motivere seg ordentlig for å spille på 2 laget, noe som er fult forståelig.Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar