Nå er det vel høyreback Tokstad først og fremst vil bli satset på i LSK, men han er vel mest aktuell på midten nå som vi er så tynt besatt der.
Lillestrøm - Odd, Åråsen stadion, man. 13. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Eriksen har karantene, så da er vel planen å sette Tokstad eller Essidiri der. Herlig blir det uansett (sett med Bergs øyne). Og ingen av de byttes, uansett hva som skjer.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
RB presenterer følgende lag i LSK-magasinet
-------Logi
Karim-PSA-Kippe-Pedersen
----Ruben-Søgård
Fredrik-Nosa-Ringstad
-------UjahLast edited by KFL41; 11.06.2011, 00:43.Kommentar
-
Jeg håper virkelig at Fredrik Gulbrandsen viser seg tilliten verdig, men jeg synes alikevel det er litt rart at han blir prioritert foran Ohi og Solberg som for meg har sett friskere ut på a-laget til nå i år. Jeg ser også at Ohi tydligvis har imponert de som deler ut RB poeng i 3.divisjon, uten at jeg har sett noen av de kampene selv.
Er som alltid like pessimist når LSK spiller hjemmekampKommentar
-
Jeg håper virkelig at Fredrik Gulbrandsen viser seg tilliten verdig, men jeg synes alikevel det er litt rart at han blir prioritert foran Ohi og Solberg som for meg har sett friskere ut på a-laget til nå i år. Jeg ser også at Ohi tydligvis har imponert de som deler ut RB poeng i 3.divisjon, uten at jeg har sett noen av de kampene selv.
Er som alltid like pessimist når LSK spiller hjemmekamp
Synes dagen antatte startoppstilling er frisk. Og ikke minst er det fire lokale med!Kommentar
-
Etter å ha sett Gulbrandsen som venstre ving (!) mot Sandefjord, så må jeg si at jeg syntes han var virkelig frisk. Han våger å forsøke seg og er totalt blotta for frykt mot å misslykkes - i stede krommer han nakken og prøve på nytt. Du skjønner at gutten har LSK inn med blodet!Kommentar
-
2009: 6-5-4
2010: 7-6-2
2011: 1-0-2
HU på tippekupongen. Uansett ser det bra ut dersom vi klarer å nærme oss hjemmestatistikken fra i fjor. Borteresultatene har vært gode og vi har spilt dobbelt så mange borte som hjemme. Jeg tror det blir seier med en spennende lagoppstilling i dag.FerdigskåraKommentar
-
Jeg kan love dere at samtlige spellere driter i forumet under kamp. Fredrik G må forøvrig komme til innlegg!Kommentar
-
2009: 6-5-4
2010: 7-6-2
2011: 1-0-2
HU på tippekupongen. Uansett ser det bra ut dersom vi klarer å nærme oss hjemmestatistikken fra i fjor. Borteresultatene har vært gode og vi har spilt dobbelt så mange borte som hjemme. Jeg tror det blir seier med en spennende lagoppstilling i dag.
Klarer Steff seg mot Johnsen? Klarer de å temme Nosa er vi føkka er jeg redd.
Men nå; TIL ÅRÅSEN!!! Og lykke til.Kommentar
-
her er det bare å peise på! 3 poeng er livsviktig i dag med tanke på plassering på tabellen! Håper Fredrik har noe å vise frem, er spent på å få sett han skikkelig i aksjon.Kommentar
-
tregt og dårlig av PSA der!Kommentar
Kommentar