Kjempeheldige, burde stått 0-1.
Lillestrøm - Odd, Åråsen stadion, man. 13. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Fy gaen, IGJEN er det ikke en kjeft som markere, Frode fikk stå mutters alene, sykt dårlig forsvar. skal det bli nok en slik kamp............Kommentar
-
Samuelsen blir å score mot oss, han får igjen og igjen stå umarkert rett utenfor 16 meteren og ber om ballen, hvorfor i helvete merkerer dem ikke.....Kommentar
-
-
-
NEEEEESTEN så gullet fikk sitt første mål der, bra skudd gullet!Kommentar
-
Faen for noen elendige dødballer vi har, corner som er 50 meter høy og daler rett ned, blir liksom aldri noe av noe slikt, rett og slett elendigKommentar
-
-
Lille gullet er faen meg på hugget! han imponerer meg litt her nå :-)Kommentar
-
karim har ikke en dårlig dødballdag, han har et dårlig dødballår.Kommentar
-
Nosa må lære seg noe nytt, går BESTANDIG inn mot midten for å fyre av med full kraft, hvorfor kan han aldri trekke litt utover, eller prøve å plassere ballen i stedet for å klemme til. han hadde blitt sykt mye bedre om han hadde fått til å variere litt ....
Gullet imponerer meg i 1 omgang, han fortjener faen meg å få seg et mål! og eb vakker passning til Nosa. Bra spilla gullet!Kommentar
-
Ikke en dårlig dag ikke et dårlig år heller. Mannen er rævva på dødballer. At det går ann å slå dem så dårlig når ballen faktisk ligger i ro og du tjener penger på å spille fotball det fatter jeg ikke. Det som er synd er at vi får ikke gode dødballer før Essediri gir seg for Berg har ikke tenkt til å bytte. La Nosa prøve seg for faen!
Gullet har vært god, veldig god. Farlig foran mål og jobber som en hest (eller skal jeg si bukk?). Burde ha leda denne kampen, og denna bør vi vinne. Det jeg er redd for er at Odd kommer til å legge seg bakpå og vi er rævva mot etablert forsvar. De er farlige på kontringer ogsåI år så tar vi altKommentar
-
Frykter andre omgang nå. Vi er helt avhengig av førstescoringa. Ser at vi fortsatt sliter med passivitet, overhode ingen grunn til å la Odd få trille ball i over fem minutter i slutten av førsteomgang når vi til alt overmål er en mer på banen! Nesten komiske dimensjoner over den tilsynelatende mistrivelsen på egen hjemmebane.
Pluss i margen til Bukken, ellers er det tynne saker.Kommentar
Kommentar