Lillestrøm - Odd, Åråsen stadion, man. 13. juni kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #81
    det er jo helt random hva han blåser for når vi får frispark i mot på dödball.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #82
      Hvorfor buer man på den eneste som prøver på noe, Nosa? Skremmende tendenser i Åråsenpublikummet!

      Kommentar

      • OlaG
        Oversetterdrone
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 912

        #83
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Da vil kvelden handle om LSK og hands, ja. Men ærlig talt, åssen i helvete skal man kunne hevde at det der er en viljehands?
        Målestokken er å snu situasjonen. Skulle det vært straffe og utvisning hvis dette hadde vært en ball på vei mot mål (sånn rent bortsett fra at fugla alltid skal ha straffe på prinsipielt grunnlag altså )

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2936

          #84
          9 cornere, en har vært farlig de andre totalt ufarlige. Faen essediri. Ikke nok med det så blåser dommeren på 7 av 9. Talentløs dommer
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #85
            Vi bør spille hjemmekampene med ti mann, da får vi noe av det samme scenarioet som borte.

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #86
              udugelige jævla overbetalte tullinger.
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6082

                #87
                Elendig spill. Men det er kanksje ikke så rart når vi mangler BBS, Gislason, Knudtzon og Bolly. Når i tillegg Nosa spiller den dårligste kampen han har spilt i gul trøye så blir det vanskelig.

                Kommentar

                • Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Har en guffen følelse før denne. Tipper 1-1.
                  Godt tips!
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2936

                    #89
                    Nok en forderdelig hjemmekamp. Kan ikke sutre på dårlig markedsføring for at det kommer lite folk til Åråsen. Vi er et pill råttent hjemmelag som ikke presterer å spille mot etablert forsvar. Alle lag veit jo nå hva de skal gjøre på Åråsen, legge seg bak og kontre eller satse på at vårt forsvar driter seg ut på markering som vi gjør hver kamp. Åssen treninger har vi egentlig? Angrep mot angrep? Trener vi uten forsvar så vi slipper å spille mot etablert? Nå må du faen meg ta tak i det Berg. Spiller over en time med en mann mer mot Odd som har vært rævva i år, spiller i 120 min mot Sandefjord uten å skape en sjanse nesten. Det er faen meg for svakt. Guldbrandsen er idag vår soleklart beste spiller, bare synd han ikke har gode nok spillere rundt seg til å få et mål. Ujah, hvor var du idag? La ikke akkurat inn noen god søknad til klubbene som var og så på deg
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #90
                      Hjelpeløst, hverken mer eller mindre! Utvisningen, som i sum var peanuts i forhold til det Berg Hestad dreiv med sist, og en rein tullescoring, redder oss. Nok en sesong i ingemannsland, i beste fall.

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        #91
                        Jeg gir opp. Merker at jeg bryr meg mindre og mindre. Veldig få spillere som kan slå seg på brystet nå, makan til gjeng skal en faen meg leite lenge etter.

                        Kommentar

                        • Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

                          #92
                          Rett og slett skuffende

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1260

                            #93
                            Jeg håper for guds skyld at dette er siste kampen med Ringstad og Gulbrandsen fra start i år. Som innbyttere kan de av og til passe bra men ennå bedriver de to frøkensport. De er heller ikke, i motsetning til Gabrielsen, fotballkloke nok til å dekke over håpløse svakheter. Hjem og tren!!!!!!!!!!

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Jeg håper for guds skyld at dette er siste kampen med Ringstad og Gulbrandsen fra start i år. Som innbyttere kan de av og til passe bra men ennå bedriver de to frøkensport. De er heller ikke, i motsetning til Gabrielsen, fotballkloke nok til å dekke over håpløse svakheter. Hjem og tren!!!!!!!!!!
                              Ja, ta nå unggutta på en dag som dette! Like håpløst som neiropene Nosa får når han som eneste mann hos hjemmelaget faktisk tar initiativ til noe som helst! Det er flaut det!

                              Kommentar

                              • Odinster
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2008
                                • 160

                                #95
                                Nosa har en ræva dag på jobben i dag, og Søgård ser som vanlig ut til å trekke avgjørelsene sine ut av samme kroppsdel.
                                Denne kampen fortalte i hvert fall meg at Berg ikke helt har taktikken på stell. Spesielt, som bjarmann påpeker, mot etablert forsvar. Pasningsspillet er dårlig fordi pasningsalternativene er for få. Taktikken er for avhengig av Nosa. Alt skal tydeligvis gå igjennom Nosa, og når han ikke har dagen faller vi sammen som et korthus i den labreste bris. Dette gjør jobben for forsvarere og spisser mye vanskeligere. Jeg krysser fingre og tær for at Gislason blir frisk sporenstreks, for at vi skal ha den minste mulighet til å henge med i toppen.

                                På den positive siden skaper vi flust med sjanser, og bare (kanskje) Norges største keepertalent Andre Hansen, som vi ga fra oss, hindrer en tidlig ledelse.
                                Samtidig gjør Pål Steffen en mer enn overbevisende innsats, og bør kunne spille oftere fremover. Det samme gjelder Fredrik som gjør frustrasjonen over å miste Ujah snart litt mindre.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4384

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                  Jeg håper for guds skyld at dette er siste kampen med Ringstad og Gulbrandsen fra start i år. Som innbyttere kan de av og til passe bra men ennå bedriver de to frøkensport. De er heller ikke, i motsetning til Gabrielsen, fotballkloke nok til å dekke over håpløse svakheter. Hjem og tren!!!!!!!!!!
                                  Enig i det med Ringstad. Synes han virker veik og lite villig til å utfordre. Dårlig en mot en, og virker ikke som at han har selvtillit nok. Fredrik synes jeg var bra i første omgang, og han trøkker til med det han har! Falt i kvalitet utover i kampen, men alt i alt godkjent. Han er nok ikke god nok for en startplass, men vi har jo faen ikke noe bedre å bruke! Vi trenger sårt Gislason, Knudtzon og Bergmann tilbake.

                                  Essediri synes jeg var utrolig svak i dag, og klønete! Før 0-1 skal han klare å unngå corner. Rett etter scoringa klarer han på uforståelig vis å lage frispark til Odd i dèt Odd-spilleren er på vei utover sidelinja. Det skaper nok en stor mulighet. Sjanseløst!! Dårlige dødballer også.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #97
                                    Ringstad var ikke bra i dag han spilte mot elitseriens treigeste forsvarspiller og utfordret ikke en eneste gang. Men vi spilte vel med den dårligste midtbanen vi har hatt noen gang i dag og man vinner ikke kamper uten midtbane.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      #98
                                      Begredelig å skape så lite når man har såpass med ballinnehav. Forstår ikke hvorfor vi på död og liv skal väre så jäkla direkte i stilen. I dag har vi en mann mer i störstedelen av kampen og burde heller trille ball, vente på muligheter og la Odd ta seg av löpinga. Hele hensikten med å ha en mann mer forsvinner jo om man uansett bare kjörer rett på kassa med en gang man får ballen. Utrolig urutinert kamp av oss. Man kan ikke vinne alle kamper ved å konstant kjöre kjappe passninger i lengderetning. Ro ned og la odd slite rävva av seg. Vi har mer enn nok ballferdigheter i laget til å spille ut et redusert Odd-lag.

                                      Forövrig håplöst av Karim som på död og liv skal skjerme ut en ball han selvfölgelig burde smelle over dödlinja. I stedet for innkast i mot får vi en unödvendig corner i mot. Face it Karim! Vi er tilnärmet elendig på defensiv dödball (forsåvidt også på offensiv), vi har ikke råd til å få unödvendige cornere i mot. Forövrig kan Karim la noen andre ta dödball nå. I dag var det rimelig slackt. Også grusomt med bingodömminga på cornerne våre. Dommern blåste jo mot oss hver gang en Odd spiller ramla i feltet.

                                      Til slutt: Godt å se deg, Arild. Et vakkert mål, rett og slett.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • Boing
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 711

                                        #99
                                        Nei nei nei nei nei NNNNEEEEEEIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå er jeg møkklei, sorry spillere, dette var helvetes møkk dårlig gjennomført kamp, dere for stolpe av meg hele forbanna gjengen.

                                        Vær ærlige og si ifra hvis dere ikke ønsker oss som tilskuere på Åråsen!!! Nesten som jeg tror det er det dere ønsker.

                                        Jeg begynner å gi opp snart, det er overhode ikke morsomt å se dere på hjemmebane, så jeg tror jeg skal droppe hjemmekampene(da innsats og resultat er er ræva) og heller satse 100% på å komme meg på bortekamper.

                                        Fortsetter dere sånn reste av sommeren på hjemmebane så er vi nede i 3500 tilskuere før høsten er over oss.

                                        Jeg er fortsatt forbanna og har masse stygge og sinte ord om innsatsen i dag.

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          Jaja, nå blir det vel helt sikkert full baluba i TV2-studio med goalen til Sundgot. Hva faen skal han gjøre da? Slenge seg unna? Frode Johnsen kan bare takke seg selv som skyter ballen rett i Sundgot som står drøye halvmetern unna. Ikke en gang Lucky Luke hadde rukket å trekke til seg armen der.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...