TIL-LSK 16. Juni:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Opprinnelig skrevet av Xavi
    Hvis jeg ikke tar feil har vi både BBS og Gislason tilbake da, mest sannsynlig Nosa også. Trur du virkelig fortsatt det blir slakt?
    Har vel ikke akkurat vært stabile med fullt lag heller. Dette var ikke årsverste for å si det sånn.

    Kommentar

    • *46*

      For Eriksen ny kontrakt, da tror jeg at jeg dropper sesongkort i 2012. Jeg orker ikke de på tullet mer!

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Blir LKE tilbudt ny kontrakt er innrømmelsen fra klubben der. Prosjektet om å ta oss opp i toppen er gravlagt, og Adecco-gravsteinen er bestilt.

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av *46*
          For Eriksen ny kontrakt, da tror jeg at jeg dropper sesongkort i 2012. Jeg orker ikke de på tullet mer!
          Får han fornyet, så er ikke jeg på Åråsen igjen!!

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            Opprinnelig skrevet av Stan
            Hvordan var situasjonen med Fredrik i feltet? VG mener det burde vært straffe?!
            Jeg mener det var filming. Og det er JÆVLIG kvalmt å prøve seg på som LSK spiller. Det irriterer meg faktisk mer enn at vi tapte kampen i dag.
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Opprinnelig skrevet av Xavi
              Hvis jeg ikke tar feil har vi både BBS og Gislason tilbake da, mest sannsynlig Nosa også. Trur du virkelig fortsatt det blir slakt?
              Det ble slakt mot Brann. Slakt mot Molde. Strømsgodset er ikke noe dårligere lag enn de to. Jeg ville faktisk foretrukket å møte Tromsø borte, fremfor Strømsgodset hjemme, fordi vi aldri klarer å legge et solid kollektivt offensivt press slik laget fremstår nå. Det er vel også hovedgrunnen til at vi presterer bedre borte enn hjemme.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 964

                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                Er sikker på at vi ville skapt flere farligheter med Nosa på banen. Han stormer alltid fram i angrep og gjør seg spillbar. TIL har mista ballen et par ganger på midtbanen og med Nosa på banen ville vi hatt større trøkk framover på banen i de situasjonene. Finnes jo nesten ikke en mann utpå der som kan dra av en spiller. Ujah er ingen dribler, Solberg har det kanskje i seg, men er nok litt forsiktig i debuten fra start. Eneste som er fandenivoldsk nok til å gutse utpå der er Gulbrandsen.

                Syens forøvrig Gabrielsen har vært veldig god og gått langt utenpå Søgård i denne kampen. Han er framtiden på sentral midt! Godt å se at det gror i disse mørke tider
                Kanskje riktig det men med Nosa på banen så hadde vi kanskje sluppet inn et par mål til pga manglende returløp. Vet om en som har en tildens til å være mer opptatt med å bli sittende igjen og slå ut med arma eller dra opp shortsen.

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  LKE ditt LKE datt. Slitsomt å lese når enkelte folk på forumet får seg en hatspiller.

                  Først Occean, så Fønix nå LKE. Trenger ikke høre på sytinga 5 ganger i samme kamptråd.
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    Eriksen er en helt grei squad-player som kan bekle noen roller når noen er skadet eller har karantene. Men han bør være nettopp det, squad-player. Problemet er at han spiller fast.

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av Xavi
                      LKE ditt LKE datt. Slitsomt å lese når enkelte folk på forumet får seg en hatspiller.

                      Først Occean, så Fønix nå LKE. Trenger ikke høre på sytinga 5 ganger i samme kamptråd.
                      Nei, la oss rose fantastiske LKE opp i skyene for en fantastisk innsats.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        Opprinnelig skrevet av Xavi
                        LKE ditt LKE datt. Slitsomt å lese når enkelte folk på forumet får seg en hatspiller.

                        Først Occean, så Fønix nå LKE. Trenger ikke høre på sytinga 5 ganger i samme kamptråd.
                        Er så drittlei det samma sjøl. Spillera er ikke bedre enn det de er. LKE har begrensede ferdigheter og er ingen venstreback eller venstrekant. Nå er det slik at det er Henning som bestemmer og da får man heller ta han. Spør du Lasse så svarer han sikkert høyreback 10 av 10 ganger når han blir spurt om hvor han helst vil spille.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

                          Opprinnelig skrevet av Seb.R
                          Det ble slakt mot Brann. Slakt mot Molde. Strømsgodset er ikke noe dårligere lag enn de to. Jeg ville faktisk foretrukket å møte Tromsø borte, fremfor Strømsgodset hjemme, fordi vi aldri klarer å legge et solid kollektivt offensivt press slik laget fremstår nå. Det er vel også hovedgrunnen til at vi presterer bedre borte enn hjemme.
                          Brann var vi preget av 7-0 over Stabæk. Mot Molde hadde vi vel ikke Gisle(?) og de to kampene, av 11 er de eneste jeg følte vi ble utspilt. Godset har vært dårlige på bortebane i evigheter, de har ikke akkurat imponert borte så langt i år heller.

                          Haugesund er også dårlige borte, du husker vel hvordan det gikk med dem på åråsen.

                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          Nei, la oss rose fantastiske LKE opp i skyene for en fantastisk innsats.
                          Ser ikke at jeg skrev at vi skulle rose han opp skyene, du er visst flink å lese mellom linjene.
                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Er så drittlei det samma sjøl. Spillera er ikke bedre enn det de er. LKE har begrensede ferdigheter og er ingen venstreback eller venstrekant. Nå er det slik at det er Henning som bestemmer og da får man heller ta han. Spør du Lasse så svarer han sikkert høyreback 10 av 10 ganger når han blir spurt om hvor han helst vil spille.
                            Selvfølgelig er det Berg som skal tas, og det er jo akkurat det som er greia. LKE kan ikke bedre, ikke hans feil. Men skal han roses for det?

                            Kommentar

                            • sten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 873

                              Det å gi litt kritikk til spillerne er greit, men enkelte innlegg her er på grensa til mobbing. spar dere for slik!!!!!

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Opprinnelig skrevet av Xavi
                                LKE ditt LKE datt. Slitsomt å lese når enkelte folk på forumet får seg en hatspiller.

                                Først Occean, så Fønix nå LKE. Trenger ikke høre på sytinga 5 ganger i samme kamptråd.
                                Ikke undervurder kraften i kamppuls og et følelsesregister i ulage. Eller kan vi forvente forumsensur? Når det er sagt, LKE holder ikke mål i lange baner!

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  Selvfølgelig er det Berg som skal tas, og det er jo akkurat det som er greia. LKE kan ikke bedre, ikke hans feil. Men skal han roses for det?
                                  Er det sånn å forstå at hvis man ikke kan rose så må man kritisere? Mye her grenser mot mobbing og det synes jeg er unødvendig.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Opprinnelig skrevet av Xavi


                                    Ser ikke at jeg skrev at vi skulle rose han opp skyene, du er visst flink å lese mellom linjene.
                                    Jævlig flink er jeg til det!!

                                    Kommentar

                                    • Seb.R
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 4159

                                      Opprinnelig skrevet av Xavi
                                      Brann var vi preget av 7-0 over Stabæk. Mot Molde hadde vi vel ikke Gisle(?) og de to kampene, av 11 er de eneste jeg følte vi ble utspilt. Godset har vært dårlige på bortebane i evigheter, de har ikke akkurat imponert borte så langt i år heller.

                                      Haugesund er også dårlige borte, du husker vel hvordan det gikk med dem på åråsen.
                                      Hvis Strømsgodset har gjort leksa si, så kommer de til å ligge kompakte bak og satse alt på sine overganger, slik mange andre har hatt suksess med på Åråsen. Da skal jeg love deg det blir vanskelig å slå Strømsgodset, som er jævla sugne på sin første borteseier. Vi eier jo ikke noe form for kreativitet og dyktighet mot etablert forsvar, og blir totalt avhengige av mirakuløse enkeltmannsprestasjoner.

                                      Tips: 2-2. Vi slipper inn to billige dødsballmål.
                                      www.sebastianramsland.com
                                      www.twitter.com/sebramsland

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Er det sånn å forstå at hvis man ikke kan rose så må man kritisere? Mye her grenser mot mobbing og det synes jeg er unødvendig.
                                        Nei, det er sant. Det er Berg som skal tas.
                                        Det er heller ikke mobbing å si at han er en TLs dårligste spillere. Det er ren skjær fakta. Skal heller ikke gjemme meg bak et nick på det.

                                        Bengt Nilsen

                                        Kommentar

                                        • holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

                                          Det er ikke mobbing når noen, som i tillegg faktisk må betale for å se på at du gjør jobben din, forteller deg at dette ikke er bra nok. LKE er rett og slett ikke god nok for Sportsklubben, og kommer heller ikke til å bli det i fremtiden.
                                          Last edited by holmiz; 16.06.2011, 20:44. Begrunnelse: presisering
                                          Hilsen Anders

                                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                          Kommentar

                                          Working...