TIL-LSK 16. Juni:
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det ble slakt mot Brann. Slakt mot Molde. Strømsgodset er ikke noe dårligere lag enn de to. Jeg ville faktisk foretrukket å møte Tromsø borte, fremfor Strømsgodset hjemme, fordi vi aldri klarer å legge et solid kollektivt offensivt press slik laget fremstår nå. Det er vel også hovedgrunnen til at vi presterer bedre borte enn hjemme.Kommentar
-
Er sikker på at vi ville skapt flere farligheter med Nosa på banen. Han stormer alltid fram i angrep og gjør seg spillbar. TIL har mista ballen et par ganger på midtbanen og med Nosa på banen ville vi hatt større trøkk framover på banen i de situasjonene. Finnes jo nesten ikke en mann utpå der som kan dra av en spiller. Ujah er ingen dribler, Solberg har det kanskje i seg, men er nok litt forsiktig i debuten fra start. Eneste som er fandenivoldsk nok til å gutse utpå der er Gulbrandsen.
Syens forøvrig Gabrielsen har vært veldig god og gått langt utenpå Søgård i denne kampen. Han er framtiden på sentral midt! Godt å se at det gror i disse mørke tiderKommentar
-
LKE ditt LKE datt. Slitsomt å lese når enkelte folk på forumet får seg en hatspiller.
Først Occean, så Fønix nå LKE. Trenger ikke høre på sytinga 5 ganger i samme kamptråd.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Er så drittlei det samma sjøl. Spillera er ikke bedre enn det de er. LKE har begrensede ferdigheter og er ingen venstreback eller venstrekant. Nå er det slik at det er Henning som bestemmer og da får man heller ta han. Spør du Lasse så svarer han sikkert høyreback 10 av 10 ganger når han blir spurt om hvor han helst vil spille.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det ble slakt mot Brann. Slakt mot Molde. Strømsgodset er ikke noe dårligere lag enn de to. Jeg ville faktisk foretrukket å møte Tromsø borte, fremfor Strømsgodset hjemme, fordi vi aldri klarer å legge et solid kollektivt offensivt press slik laget fremstår nå. Det er vel også hovedgrunnen til at vi presterer bedre borte enn hjemme.
Haugesund er også dårlige borte, du husker vel hvordan det gikk med dem på åråsen.
Ser ikke at jeg skrev at vi skulle rose han opp skyene, du er visst flink å lese mellom linjene.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Er så drittlei det samma sjøl. Spillera er ikke bedre enn det de er. LKE har begrensede ferdigheter og er ingen venstreback eller venstrekant. Nå er det slik at det er Henning som bestemmer og da får man heller ta han. Spør du Lasse så svarer han sikkert høyreback 10 av 10 ganger når han blir spurt om hvor han helst vil spille.Kommentar
-
Ikke undervurder kraften i kamppuls og et følelsesregister i ulage. Eller kan vi forvente forumsensur? Når det er sagt, LKE holder ikke mål i lange baner!Kommentar
-
Er det sånn å forstå at hvis man ikke kan rose så må man kritisere? Mye her grenser mot mobbing og det synes jeg er unødvendig.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Brann var vi preget av 7-0 over Stabæk. Mot Molde hadde vi vel ikke Gisle(?) og de to kampene, av 11 er de eneste jeg følte vi ble utspilt. Godset har vært dårlige på bortebane i evigheter, de har ikke akkurat imponert borte så langt i år heller.
Haugesund er også dårlige borte, du husker vel hvordan det gikk med dem på åråsen.
Tips: 2-2. Vi slipper inn to billige dødsballmål.Kommentar
-
Det er heller ikke mobbing å si at han er en TLs dårligste spillere. Det er ren skjær fakta. Skal heller ikke gjemme meg bak et nick på det.
Bengt NilsenKommentar
-
Det er ikke mobbing når noen, som i tillegg faktisk må betale for å se på at du gjør jobben din, forteller deg at dette ikke er bra nok. LKE er rett og slett ikke god nok for Sportsklubben, og kommer heller ikke til å bli det i fremtiden.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar