TIL-LSK 16. Juni:
Collapse
X
-
Her er det bare en ting som gjelder. Tromsø må kjempes ned!. Vi må vinne dueller, andreballer, spille smart når vi har ballen, og ikke gi Tromsø rom.
Alt annet en tap er seier i dag...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Nå må de etablerte faen meg gå foran for en gangs skyld, ellers tegner tida fremover til å bli en blåkopi av fjoråret. Det er vel pokker ikke for mye å forlange! Riktignok er laget farligst når forventningen er fraværende, men dette er det virkelig vanskelig å se hvordan kan ende godt.Kommentar
-
Denne vinner vi.
Hvorfor? Vi er best på kunstgress. Vi er best borte. Vi presterer alltid best i "underdogs"-rollen - og ikke minst, fordi det er Tippeligaen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kippe er selvsagt playmaker mens Logi tar på seg det defensive ansvaret på midten. Hvem som skal stå er foreløpig uklart, men ryktene nevner navn som Belsvik, Riseth og Heinz Schulze på 63 år fra Berlin.
For å være litt seriøs ser jeg også at vi har kun 5 spillere på benken. Kunne jo ha fylt resten av benken med juniorspillere etter min mening.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
Kommentar