TIL-LSK 16. Juni:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9475


    Kameraten min er LKE. Ikke mobb

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Har man ambisjoner må man være nådeløs. Berg kjører noe som ligner faretruende på en kompislinje i laguttak og byttepolitikk. Det kan bli hans bane i dette prosjektet. Kvalitetsikringa er pill råtten når f.eks. både LKE og Søgård får spille hele kampen i dag.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7100

        Jeg blir sint av å se LKE spille fotball. Jeg fatter ikke hva Berg ser i ham som skulle tilsi at han spiller på et nivå høyere enn Adeccoligaen. Får han fornyet kontrakt, er det for fallitterklæring å regne for klubbens del. Den dårligste backen i nyere LSK-historie.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1174

          Det er på tide å se seg i speilet å innse at vi har en stall der mesteparten er halm. Tæl og innsats maset er ikke tilfelle hver bidige gang.
          Jeg har full forståelse for at folk er irriterte på enkeltspillere etc, det må være lov å ha sine meninger uten at andre forumfolk slakter vedkommende. Tabellen lyver skjelden...

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6082

            Opprinnelig skrevet av Oddis
            Jeg mener det var filming. Og det er JÆVLIG kvalmt å prøve seg på som LSK spiller. Det irriterer meg faktisk mer enn at vi tapte kampen i dag.
            Jeg er ikke helt enig. Forsvarern kommer inn med god fart og tar ballen. Fredrik trekker til seg beina og gå i bakken. Helt klart ikke straffe, men bedre at han trekker til seg beina og går i bakken enn at han blir truffet av forsvarern eller tråkker på forsvarern . Er vel ikke så mange steder han kan sette bena der?

            Han roper vel ikke etter straffe i situasjonen?

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              Med alle spillere skadefrie og i toppform, er dette den sterkeste midtbanen vi kan stille:

              Bolly-Nosa-Gislason-Knudtzon

              Mon tro hva disse fire har til felles...?

              Og på toppen av det hele manglet vi vår desidert beste spiller i Björn. 1-0-tap der oppe er helt greit, spesielt når de hadde 100 % skadefritt mannskap og spillefri på mandag.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4582

                Opprinnelig skrevet av WAK
                Skapte vel flere sjanser i denne kampen mot serielederen enn vi gjorde mot bånnlaget Odd som i tillegg spilte med 10 mann i store deler av kampen!!!!!!!!!!!!!!!

                Kanskje riktig det men med Nosa på banen så hadde vi kanskje sluppet inn et par mål til pga manglende returløp. Vet om en som har en tildens til å være mer opptatt med å bli sittende igjen og slå ut med arma eller dra opp shortsen.
                Jøss. det var da voldsomt til Nosa-slakt. Ingen kan nekte for at han har vært blant våre beste i år og at vi er svekket uten ham. menmen... kos deg med LKE på venstrekanten i stedet du! Han går jo langt utenpå vår eminente nr. 10.

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  Mye skrik på enkeltspillere her etter noe som var en god kamp. Mye unge folk som klarte seg godt utpå der (og et par eldre som ikke gjorde det samme). Surt med tap, gutta fortjente absolutt bedre. Spes. imponert av Gabrielsen og PSA (som ikke akkurat er ung, men allikevel TL fersk). Ikke ueffent av Nico heller til 17 åring å være.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Skjønte Berg at sesongen gikk i dass med Gislasons skade, og ga faen? Er det skrevet under en forlengelse i all hemmelighet?

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av mooph
                      Mye skrik på enkeltspillere her etter noe som var en god kamp. Mye unge folk som klarte seg godt utpå der (og et par eldre som ikke gjorde det samme). Surt med tap, gutta fortjente absolutt bedre. Spes. imponert av Gabrielsen og PSA. Ikke ueffent av Nico heller til 17 åring å være.
                      Spesielt PSAs oppspill til Mos må trekkes frem. LSK-klarering av det nesten litt for velkjente slaget.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7100

                        Isolert sett var ikke dette en så himla dårlig bortekamp. Tromsø er et godt lag (men jeg mener Molde er mye bedre), og når vi har hele midtbanen vår på skadelista og Bjørn borte, ville det alltid bli vanskelig.

                        Vi felles på manglende effektivitet og et par spillere som var forferdelig svake. Lars Kristian Eriksen, Espen spesielt, men også Nico (usynlig i store deler av kampen) og Karim (begynner å bli lenge siden forrige gode dødball nå!!) var under nivå.

                        Kjappbørs:
                        Logi 6 - to fantomredninger i dag igjen. Kunne tatt målet.
                        Karim 3 - svak i duellspillet, og kompenserer ikke nok med farta si. Ble lurt ut av posisjon flere ganger, spesielt i første omgang. Jevnt over dårlige dødballer.
                        Kippe 4 - på det jevne
                        PSA 5 - God i lufta, enkle og gode løsninger. Uheldig da ballen traff Søgårds kne og landet i beina til Abdellaoue på scoringa. Bør spille fast i midtforsvaret fremover.
                        Steinar 5 - God kontroll bakover, prøvde og var engasjert offensiv, men ble ofte alene, ettersom mannen på venstreflanken gjemte seg bort og ikke ville ha ballen.
                        Fredrik 6 - Må spille igjen mot Strømsgodset. Fantastisk innstilling. Kunne scoret. Smart med ballen.
                        Søgård 2 - Årsverste så det ljomte. Strøm i skoa. Plasseringsmessig fryktelig. Høy feilprosent med ballen.
                        Ruben 4 - Tok for seg i duellene, men stor feilprosent på ham også.
                        Eriksen 1 - Jeg fatter ikke hvorfor han spilte.
                        Nico 3 - Nesten usynlig fram til stolpeskuddet, med unntak av et godt innlegg mot Ujah og et par solide, defensive løp. Blir for lett. Mange urutinerte valg med ballen. Men har fremtiden foran seg.
                        Ujah 5 - Aktiv i dag, så ut som om han var påskrudd. Burde satt sjansen alene med keeper før pause. To gode forsøk til. Hadde fortjent en goal, men ble rutinert pakket inn av Bjørck-Koppinen.

                        Nosa og Gislason kan ikke bli friske raskt nok. Og jeg håper for Guds skyld at Bjørn er med mot Godset. Håper vi bruker Ujah-pengene til å gjøre noe med backproblemet. Det er prekært.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Nå er det slik at det er Henning som bestemmer og da får man heller ta han.
                          Tro meg, er det en ting jeg husker, så er det det. Så ikke matchen i dag, så jeg kan ikke uttale meg, men ut fra disposisjoner peker det seg ut to klassiske Berg feil:
                          1. Han setter en totalt uegnet spiller på venstrekant. Synes faktisk synd på LKE. Han har ingen forutsetninger for det.
                          2. Berg bruker ikke byttene han har til disposisjon. Kan jo like gjerne spare flybilletter da, når man ikke bytter uansett?

                          Disse to tabbene er klassiske Berg tabber, som har preget hans regime. Listen er på ingen måter uttømmende.

                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          Nei, det er sant. Det er Berg som skal tas.
                          Bra. Det er han som er "hjernen" bak de siste års prestasjoner, eller mangel på sådane.

                          Synd jeg ikke er i Tromsø. Da skulle jeg knytt sammen Berg inne i boblejakka si, rullet han ned fra Alfheim til Rorbua, og fått Mossa til å satt seg på han ut sesongen.

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Jeg blir sint av å se LKE spille fotball. Jeg fatter ikke hva Berg ser i ham som skulle tilsi at han spiller på et nivå høyere enn Adeccoligaen. Får han fornyet kontrakt, er det for fallitterklæring å regne for klubbens del. Den dårligste backen i nyere LSK-historie.
                          Jeg unner faktisk LKE noen matcher på den plassen han kan spille på, høyre back. Kunne sikkert gjort en grei jobb, men får aldri muligheten.

                          Og selvsagt Ringen på venstreback. Rent og klassisk.

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Skjønte Berg at sesongen gikk i dass med Gislasons skade, og ga faen? Er det skrevet under en forlengelse i all hemmelighet?
                          Tenker du på Berg? Han har vel i teorien femårskontrakt, men han må da ryke nå snart? Pleeeaaaase.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • Trüm
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Apr 2011
                            • 74

                            Opprinnelig skrevet av mooph
                            Ikke ueffent av Nico heller til 17 åring å være.
                            Nico blir straks 20 år (født 09.07.91).
                            MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

                            Kommentar

                            • lskgogo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 633

                              Skjønner virkelig ikke hva Berg driver med. Så det samme i fjor, med Knudtzon. Hadde en rekke med kamper han rett og slett var ræva. Men han fortsatte å starte kamp etter kamp. Ja kanskje kan vi være glade for det i år? Men er det rett å bruke en spiller som gang etter gang leverer under par?
                              Jeg mener nei.

                              Og hva er greia med å bruke spillere i nye posisjoner hver kamp? La Berg starte som keeper mot godset så har vi prøvd det også.
                              Er ikke LKE sin skyld at Berg setter han på venstrekant, han er jo tross alt høyreback...
                              Nei i dag blir det mer riktig å kritisere Søgård, han spiller faktisk der han skal og leverer til stryk.
                              Tar seg en pause til mars 2012..

                              Kommentar

                              • aguado
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 448

                                Noen som fikk med seg hvorfor vi ikke spilte med en venstreside i dag?

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  Nå har vel snart Henning Berg fått nok sjanser på å bevise at det ikke skjer noe som helst fremskritt??

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Eriksen 1 - Jeg fatter ikke hvorfor han spilte.
                                    Jeg fatter ikke hvor dårlig Berg mener nivået på Tokstad og Ohi er, når han ikke bytter ut en spiller som ikke klarer å få til en dritt! Hadde min sjef vist meg så lite tillit på jobben, ville jeg sporenstrekks tatt det opp med han og søkt på nye jobber hvis henvendelsen ikke ble tatt seriøst.

                                    Jeg har en sterk oppfordring til OKB og media gutta - kunne tenke meg å få tilbake Henning Berg på bloggen. Vil høre hva tankene er bak valgene han tar.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3500

                                      Jeg synes generelt sett vi gjør en mer enn brukbar bortekamp. Ikke minst fordi Nosa og BBS var borte, men også fordi Espen leverte sin kanskje svakeste kamp for fugla noensinne, i tillegg til at LKE var latterlig svak. Greit nok at Tom Høgli hadde kontroll på Cristiano Ronaldo, men ett innlegg inn i boksen burde man klare å produsere på 90 minutter fotball. Er forresten irriterende at vi nok en gang slipper inn mål fordi vi ikke klarer å klarere ballen ut av egen 16-meter.
                                      Vi skaper 5-6 store målsjanser på Alfheim, og det er det faktisk ikke mange andre som har klart de siste sesongene.

                                      Kommentar

                                      • brisbane-kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2006
                                        • 595

                                        Opprinnelig skrevet av jalapenos
                                        Noen som fikk med seg hvorfor vi ikke spilte med en venstreside i dag?
                                        Fordi Berg er høyrehendt

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Jeg har en sterk oppfordring til OKB og media gutta - kunne tenke meg å få tilbake Henning Berg på bloggen. Vil høre hva tankene er bak valgene han tar.
                                          Har også etterlyst dette, bør være mulig å klemme inn dette i timeplanen. Når laget er tatt ut har han jo gjort jobben sin for uka. Det viser han runde etter runde.

                                          Kommentar

                                          Working...