TIL-LSK 16. Juni:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    Har fulgt LSK siden 1991, det er først de to siste årene jeg har blitt dritt lei. Det er ikke tapet i seg selv, det er hvordan Berg styrer laget og hvordan våre såkalte etablerte spillere fremstår som gjør meg fly forbanna!!
    Eller som nordmenn generelt, du ønsker forandring, uten helt å vite om det vil bli til det bedre.

    Jeg mener LSK har hatt en positivt utvikling i en periode hvor man har kuttet kraftig økonomisk. Det er andre lag som har gjort noe av det samme, men veldig få som har gjort en like stor jobb som oss på dette område. Det at man da klarer å utvikle laget i en slik periode synes jeg faktisk er imponerende, og noe TB og HB bør få masse ros for.

    Det er ikke mange lag som har skapt så mange sjanser på Alfheim de siste årene. Hvis vi supportere forventer at LSK med en halv førsteellever ute, skal dominere fullstendig borte mot serieleder Tromsø, så bør vi ta en realitetssjekk. Jeg synes vi faktisk presterte langt over hva jeg forventet i forkant, og iallefall mtp de svake prestasjonene til Søgård og LKE, som i praksis sørget for at vi nesten spilte med 9 mann i store deler av kampen.

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Oddis
      Med den stallen Henning Berg hadde i dag burde han seriøst ha vurdert en 4-3-3 formasjon.
      Logi
      Karim, PSA, Kippe, Pedersen
      Lunan, Søgård, Ohi,
      Fredrik, Ujah, Solberg.

      Ohi er kanskje ingen sentral midtbanespiller, men mener dette kunne fungert vel så bra som det vi så i dag. Fredrik og Solberg som Nordli ville brukt dem og de på midtbanen som sentrale.
      Enig med deg, men nytter ikke å prøve da man vel aldri har forsøkt 4-3-3 tidligere i en trenigskamp en gang. Har noen fortrengte minner i bakhodet fra da man prøvde seg på en formasjonsendring i en trenigskamp i vinter og det var ikke veldig solid.

      Kommentar

      • Mynten
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 484

        Var egentlig positivt overrasket over prestasjonene med tanke på hvilkt lag vi stilte med. Vi spiller totalt sett jevnt borte mot serielederne, og det med et halvt lag borte. Synes det er sterkt.
        To spillere som jeg vil trekke fram spesielt med tanke på det positive:
        PSA - Offensiv og tøff i hodet både i hodet og med kroppen. Tør å være med fremover, forsøker å spille ball og er generelt bra med ball i beina. Overraskende bra til å ha vært borte så lenge. Gi mannen ny kontrakt ASAP! Ikke like offensiv i 2. omgang, men skyldes nok at Kippe ble flyttet fram etterhvert.
        Ruben - Spiller en veldig solid kamp i dag hvor han virkelig får brukt kreftene sine. Vinner mye dueller, og ønsker å ha ballen. Litt vareriende kvalitet i det kreative, men med tanke på hans erfaring synes jeg han framstod som en av våre beste i dag.

        På den negative siden er det fire som bør trekkes fram:
        Søgård - Utrolig mye balltap og kløning med ball.
        LKE - Var ennå mer usynlig enn Ringstad var mot Odd. For Guds skyld la mannen slippe.
        Essediri - Svake dødballer og generelt dårlig med ball. Hadde forventet mer av en så rutinert kar.
        Berg - Hvor gærnt kunne det gått med å forsøke Ohi i stedet for LKE utover i 2. omgang og Tokstad i stedet for Søgård? Det er faktisk lov å bytte mer enn en spiller per kamp!

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Har fulgt LSK siden 1991, det er først de to siste årene jeg har blitt dritt lei. Det er ikke tapet i seg selv, det er hvordan Berg styrer laget og hvordan våre såkalte etablerte spillere fremstår som gjør meg fly forbanna!!
          Det skjer tydeligvis ofte med de som har rundet 30. Veldig mange som alltid var positive før som har begynt å forberede seg på tilværelsen som gretten gammel gubbe de siste åra
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Opprinnelig skrevet av Petter Ø
            Det skjer tydeligvis ofte med de som har rundet 30. Veldig mange som alltid var positive før som har begynt å forberede seg på tilværelsen som gretten gammel gubbe de siste åra
            Du treffer spikeren på hodet. Har begynt å hate lyder fra gata og ungeskrik også.
            Har moderert meg litt etter kampen i går, men Berg irriterer meg fortsatt.

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              Opprinnelig skrevet av HSft
              Jeg er ikke helt enig. Forsvarern kommer inn med god fart og tar ballen. Fredrik trekker til seg beina og gå i bakken. Helt klart ikke straffe, men bedre at han trekker til seg beina og går i bakken enn at han blir truffet av forsvarern eller tråkker på forsvarern . Er vel ikke så mange steder han kan sette bena der?

              Han roper vel ikke etter straffe i situasjonen?
              Løgn og forbannet vrøvl! Se på reprisen etter 90.00 + 2.05. Derom hersker ingen tvil. Men vi tilgir Gullet for dette.

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                Løgn og forbannet vrøvl! Se på reprisen etter 90.00 + 2.05. Derom hersker ingen tvil. Men vi tilgir Gullet for dette.
                Jeg vil nok være rimelig skeptisk til han en stund fremover. Sånt vil jeg ha nulltoleranse for i Lillestrøm!
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                Working...