Lillestrøm - Strømsgodset kl 18:00 19.juni. Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Å forsøke å forstå vår retarderte hovedtrener har jeg sluttet med for lengst. Eneste sikre er at spillere skal plasseres på feil sted, Lasse skal spille, og innbyttere skal ikke brukes eller brukes sent. Men jeg forstår det ikke, og det setter jeg på kontoen for min manglende fotballforståelse.Kommentar
-
har faktisk trua på at det løsner litt ikveld. Trur Ujah er sulten på å vise seg fram etter noen middels kamper og mye styr rundt overgang til x antall klubber.
Så lenge vi klarer å kontrollere på midten tror jeg vi har gode sjanser til å vinne.Kommentar
-
BJÖRN ER TILBAKE OG KLAR FOR MATCH!
Kommentar
-
Utrolig mange sutrete og negative innlegg. Når skal dere innse at Lsk ikke har en god nok tropp til å takle så mamge kamper. En av de få du kan stole på er Frode Kippe som spiller sin kamp nr. 250 (husk tre år i Liverpool.) Han spiller med mindre han får idiotiske gule kort. Ser ingen gidder å hylle en gammel traver, men ingen overraskelse.Kommentar
-
Men jeg kan garantere at drakta allerede er på, ryggen er nylig overhalet med sin KFL-tatovering og jeg vil sitte spent og engasjert foran tv 18-20. Er ikke så sikker på en trygg hjemmeseier i kveld, men fansen, laget og alle rundt fortjener en solid hjemmeseier nå!
Gi alt stå på, LSK!!!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Aaaa deilig med Bjørn. Håper på Gislason og Nosa i midten, Stian og Fredrik på kantene. Orker ikke se en sentralmidtbane med Søgård og Ruben, totalt blottet for kreativitet. Gislason innehar vel litt kreativitet så det er vel greit. Men det tragisk latterlig hvis Nosa spiller på venstre, laget blir mye bedre offensivt med han sentral.
Fredrik----Gislason-----Nosa----StianKommentar
-
Hadde värt hyggelig med dette laget:
--------------Logi----------------
Steinar-Steffensen-Kippe-Ringstad
---------Ruben--Gislason---------
--Fredrik------Björn-------Nosa---
-------------Antonio-------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Utrolig mange sutrete og negative innlegg. Når skal dere innse at Lsk ikke har en god nok tropp til å takle så mamge kamper. En av de få du kan stole på er Frode Kippe som spiller sin kamp nr. 250 (husk tre år i Liverpool.) Han spiller med mindre han får idiotiske gule kort. Ser ingen gidder å hylle en gammel traver, men ingen overraskelse.
Men vi veit jo alle sammen hvor god og viktig han kan være, i fjor var han jo rett og slett helt konge.
Gratulerer med 250 kamper Kippe, håper du er tilbake i god gammel form til jubileumet ditt :-)Kommentar
-
Start alltid med de beste spillerne, bytt så fort noen ikke orker mer eller presterer for dårlig.Kommentar
-
-
Flott å se at BBS er tilbake. Men veldig synd at lagets 2 beste spillere de siste kampene (Fredrik og PSA) ikke har fått plass. Liker dog at Ruben fortsatt er på laget, etter siste ukers prestasjoner er det Espen som evt skal ut når Gisle er klar igjen, men misliker samtidig at han spiller på "feil" plass.Kommentar
Kommentar