7 min spilt og Eriksen har forært gjestene to enorme sjanser allerede...
Lillestrøm - Strømsgodset kl 18:00 19.juni. Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Essediri og LKE suger lut. hjertet i halsen hver gang Godset kommer oppover. Kippe og månemann har vært solideKommentar
-
Siden Gisle sitter på benken (varmer opp nå), så er han jo frisk.. Inn med han, ut med Karim eller LKE og sett Ringen ned i forsvar. Putt gjerne innpå PSA og skyv Pedersen ut på back også..Kommentar
-
jeg er så utrolig lei av å se LKE rygge. forhåpentligvis er det slutt etter sesongen, men frem til det må jeg tydeligvis belage meg på mye frustrasjon. er fælt å ha så mye irritasjon mot egen spiller (vel egentlig ser jeg vel på han som Lyn-spiller fortsatt), jeg har aldri opplevd det før.
godt forsøk av Nosa!Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
jeg er så utrolig lei av å se LKE rygge. forhåpentligvis er det slutt etter sesongen, men frem til det må jeg tydeligvis belage meg på mye frustrasjon. er fælt å ha så mye irritasjon mot egen spiller (vel egentlig ser jeg vel på han som Lyn-spiller fortsatt), jeg har aldri opplevd det før.
godt forsøk av Nosa!Kommentar
-
Kommentar
-
Han kan få lov til å kjempe mot Karim om den eneste plassen på banen han mestrer sånn noenlunde, og dersom han ikke klarer å gi eliteseriens svakeste back (defensivt) kamp om plassen så fortjener han heller ingen ny kontrakt.Kommentar
-
Han trenger ikke fighte med Esset. Karim vil til Tromsø, han og har ikke respondert på tilbudet fra LSK ennå, så vidt jeg vet. Spørs om TIL vil ha ham tilbake, sånn som han spiller nå.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
For en gjeng. Kun et tidsspørsmål før backene driter seg ut nok til at seieren glipper. Hva skjer med press på ballfører? Vært fraværende i hele år, og erstattet av rygging og elendige klareringer. Men det er tydligvis sånn vår eminente trener forteller dem at de skal opptre defensivt.Kommentar
-
Vi har to backer som konstant rygger og holder minst en meters avstand til motspiller ved ENHVER anledning! Det kan jo bare ikke gå i lengden det! Og det sier jeg som er mest opptatt av det offensive, men hva i helvete tenker den gamle forsvarskjempen Berg om det?! De får jo tross alt fortsette!Kommentar
Kommentar