Lillestrøm - Strømsgodset kl 18:00 19.juni. Åråsen Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Lillestrøm - Strømsgodset kl 18:00 19.juni. Åråsen Stadion

    Vanskelig kamp med en laaang skadeliste.

    Går for dette laget:

    Logi

    Esset-Kippe-PSA-SP

    Gislason-Søgård

    Nico-Nosa-Fredrik

    Ujah

    Hmm. Skulle gjerne hatt plass til Ruben.

    Dette er en usannsynlig oppstilling, men trur laget kunne funka.

    Eventuelt:

    Logi

    Esset-Kippe-PSA-SP

    Ruben-Gisse-Søgård-Nosa

    Ujah-Fredrik/Sundgot inn så fort som forsvarlig.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    #2
    Dette laget er nok usannsynlig, men i hvertfall det jeg skulle likt å sett:

    Logi
    Steinar - PSA - Kippe - Ringstad
    Esset - Gislason - Søgård - Fredrik
    Nosa
    Ujah
    Twitter

    Kommentar

    • Boing
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 711

      #3
      Blir en beinhard kamp og strømsgodset kjemper veldig bra på banen om dagen og gir ikke fra seg noe gratis. Så nå for bare spillerne kline til og vise hvem som egentlig skal være sjef på Åråsen. Ikke att jeg har så voldsomt tro på seier da!!!

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av Herman
        Dette laget er nok usannsynlig, men i hvertfall det jeg skulle likt å sett:

        Logi
        Steinar - PSA - Kippe - Ringstad
        Esset - Gislason - Søgård - Fredrik
        Nosa
        Ujah
        Glemte at Ringen er tilbake. Han skal seff in.

        Enig med deg, men uten Esset på vingen. Han har ikke prestert der siden Tromsøtiden. Vil heller se Ruben, så kan Ringen få sjansen på dødballer.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Lett match. Masse spillere tilbake fra skade, masse kvalitet å velge i for Berg, som velger det ultimate laget og i tillegg tar fornuftige bytter. Her blir det repeat av 7-4.

          Det løsner for Ujah, som scorer 5 i en og samme match. Ny Heinz-ketschup-effekt både for han og hele laget etter alle stolpeskudda og nesten-måla.

          Bukken mini-me får endelig sin vel fortjente debutgoal. Faen brenne meg i eget fett på tide etter all innsatsen. Han hælsparker kula inn alla Madjer på et lavt, hardt legg fra Esset. Espen Søgård scorer det siste på volley fra 30 meter etter at Nosa har dratt tunnell på 5 mann, gidder ikke drible mer og vipper elegant opp legget til Søggen som kommer i fullt driv elgende oppover i banen, lukker øya og klinker til med slegga - i steget, dere. Han får det til å se lett ut, men sånn er'e bare med gutter som har skuddteknikken i orden. Noen har det, andre har det ikke.

          Mediene skriver at det var her det løsnet for Fugla i årets sesong. 5500 hardcorefans går hjem og forteller medgangsditto hva de har vært vitne til. Pur samba.

          No more kladding, herfra og inn er det blåswix-føre for alle kvitrende kanarifugler.
          Last edited by Hamburg & Kanari; 17.06.2011, 15:33.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            --------------Logi------------
            Karim-Steffensen-Kippe-Steinar
            -------Rubenmann-Gisse------
            ---Fredrik----Nosa---Ringstad-
            -------------Tony------------

            Sögård bör påminnes om at han har tre sterke konkurrenter om de to plassene på midten. Horribel kamp i går, samtidig som det vil väre skammelig å ikke la Ruben holde seg varm. Ruben kommer sikkert til å variere litt i form utover året, så da bör han bare spille så mye som mulig i periodene han er i stötet. Sammen med Björn, Nosa og Ujah er han den spilleren som jeg gleder meg mest over å se i aksjon om dagen. Kommer til å bli et beinknusende midtbane monster med tiden. Når han blir enda litt mer komfortabel kommer han til å vise mer i det offensive. Elsker hvordan han i blandt raider seg forbi 2-3 mann med stoisk ro og bare fiser bort motspillere som forsöker ta fra ham ball. Fryktlös og antakeligvis det störste talentet av de norske ungguttene.

            Eriksen må ut. Håplösheten hans skyldes ikke hvilken posisjon han spiller i. Det er hele instillingen hans som er dårlig. Usikker, nölende, ufokusert og slapp. Får sikkert spille fast resten av sesongen for å få en sjans til å bevise at han fortjener ny kontrakt... Blir skuffa om han ikke går etter sesongen.

            Hadde vi hatt Knudtzon eller Bolly klar så hadde jeg dytta Steinar over på höyreback og Ringstad ned på venstreback i stedet for å ha med Karim. Karim har värt anonym i det siste og slått dödballer fra helvete. Ser ut som han vegrer seg for å ha ball om ikke det dreier seg om overlapp. Masse merkelig tull i oppbyggningsfasen. Ekstremt få konstruktive, spillende bidrag nå vi er under press. Livredd for å spille seg ut av forsvar og mäler i vei langballer uten adresse hver eneste gang motstander presser ham. Viser seg sjeldent og ser ikke ut som han er altfor interessert i å delta i spillet. De av dere som vil ha ham opp på kanten er gärne.

            Jeg tar gjerne SP på backen fremfor Karim/Erisken slik situasjonen er nå. SP er ingen Roberto Carlos fremover, men han har ro og rutine og våger å vise seg. Gjör ting enkelt, men får sjeldent panikk. Pedersen er også lysår bedre enn de to andre i det defensive. Han rygger ihvertfall ikke over dödlinja, og sörger for å legge press på spillere når de har ballen utenfor 16 metern. Det slappe presset på backene og dårlige vurderinge som gjöres koster oss altfor mange baklengs. I Karims tilfelle har jeg värt OK med at han ikke har värt en bauta bakover, all den tid han har bidratt bra fremover. Nå er han ikke lenger interessert, og har mista dödball-feelingen i tillegg. Eriksen er ganske anonym fremover, og i tillegg en risiko bakover.

            Alt i alt tror jeg vi kan slå bra fra oss mot Godset på tross av alt fraväret. Vi viste mot Tromsö at vi kan prestere offensivt selvom flere av våre absolutt viktigste spillere er ute. Bredden i stallen er faktisk bedre enn jeg tidligere har fryktet. Får vi Gislason og Nosa tilbake på Söndag så ser det langt bedre ut. Om vi også passer på å plukke et par råtne egg ut av laget så kan det bli veldig bra. Björn bör forövrig komme hjem snart.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              #7
              Dommer er Edvartsen og 4.dommer er VIF-supporter Døvle

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7092

                #8
                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                Bukken mini-me får endelig sin vel fortjente debutgoal. Faen brenne meg i eget fett på tide etter all innsatsen. Han hælsparker kula inn alla Madjer på et lavt, hardt legg fra Esset.
                Jeg trodde jeg var den eneste som husket Rabah Madjer. Knut Th. Gleditsch' stemme sitter fremdeles i bakhodet når jeg ser dette:

                Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  #9
                  På tide at Frode putter igjen og at LSK vinner. Hadde vært en fin måte å markere 250 seriekamper for LSK.

                  Kommentar

                  • Speeder
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 951

                    #10
                    Logi
                    Lasse, Pål Steffen, Frode, Steinar
                    Fredrik, Stefan, Ruben, Stian
                    Nosa, Tony

                    Lyst til å se Eriksen på riktig plass for å se om det er noe håp.Samtidig tvinger det frem att noen andre kan prøve seg på dødball.

                    Håper på en artig kamp som kan bikke vår vei for en gangs skyld.
                    Tore Galgerud

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4384

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Speeder
                      Logi
                      Lasse, Pål Steffen, Frode, Steinar
                      Fredrik, Stefan, Ruben, Stian
                      Nosa, Tony

                      Lyst til å se Eriksen på riktig plass for å se om det er noe håp.Samtidig tvinger det frem att noen andre kan prøve seg på dødball.

                      Håper på en artig kamp som kan bikke vår vei for en gangs skyld.
                      Enig, bortsett fra at jeg vil ha Espen istedenfor Ruben. Viktig med rutine i en sånn match. Stefan og Espen har vist før at de utfyller hverandre godt! 3 av 4 under 20 år på midtbanen kan bli for tynn suppe.

                      Ringstad slår dødballer fra høyre og Gulbrandsen slår fra venstre. Funker sikkert minst like bra som poolerne til Karim!
                      ..................

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Viktig med rutine i en sånn match.
                        Desto viktigere at Ruben spiller. Han spiller med mer rutine enn Espen om dagen.
                        Last edited by andersmm; 17.06.2011, 23:19.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4384

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Desto viktigere at Ruben spiller. Han spiller med mer rutine enn Espen om dagen.
                          Viktigste er hvertfall at Gislason starter.. Kvalitetsspiller!
                          ..................

                          Kommentar

                          • MoBee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 958

                            #14
                            Jaja, da er vi nede på jorda igjen. Dog MYE bedre enn jeg trodde før sesongen. Jeg trodde vi skulle være der Viking er nå... Ikke et lag som KAN slå alle og som alle faktsik frykter litt. Lsk kan være veldig gode og andre lag ser ikke på et møte med Lsk som 3 sikre poeng og det er da noe Gleder meg til match, driter i lagoppstilling, men håper at gutta klarer å slippe ned skuldrene og ha det gøy. For da er vi gode. (Dog mener jeg at Lsk er et mye sterkere lag med BBS)

                            Kommentar

                            • mo-bjer58
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2010
                              • 73

                              #15
                              Ut fra treningstråen ser det ut til at Henning har satt ut to av de som har spilt best de siste kampene, Pål Steffen og Fredrik. Det er ikke lett å forstå hvis det er riktig, er det ikke treneren oppgave å ta ut det beste laget??
                              Eller kanskje han skal "spare" de i denne kampen for at de skal inn til RBK-kampen?

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #16
                                OFF TOPIC:

                                Rundt kl 19.00 i kveld vil dere se et LSK flagg på NRK2, da Hurtigruta passerer VILLA FYR. En ganske heftig ribb som vil ha med seg et stort LSK flagg! Følg med! (mellom 18:45 og 19:20)

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7092

                                  #17
                                  Jeg fatter ikke motivasjonen for det laguttaket som gjengis i treningstråden. Jeg fatter det bare ikke.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3208

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Jeg fatter ikke motivasjonen for det laguttaket som gjengis i treningstråden. Jeg fatter det bare ikke.
                                    Som du ser av mine kommentarer i treningstråden gjør jeg heller ikke det. Det gjør heller ikke RBs kommentator, som (bare på trass, fordi de veit Henning Berg kommer til å spille med Karim på høyre og Lasse på venstre back) har "tippa" Lasse på høyre og Sundgot på topp fra start(!)

                                    Hvis jeg prøver å forstå Henning, kan jeg bare tenke meg at han (1) satser på den faste back-fireren, på tross av at "Steffensen" har overbevist stort i flere kamper nå (imponerende, og gledelig etter to år uten kamptrening annet enn i tredje divisjon), mens både Karim og Lasse har vært meget svake i flere kamper, og (2) ikke ser noen klar høyrekant med Erling ute (hva med Fredrik igjen?) og håper at Karim finner tilbake til gamle offensiv-back-takter med gode innlegg (da er forsåvidt kombinasjonen med Ruben, som har gjort en mer enn godkjent innsats sentralt, grei).

                                    Jeg synes ikke dette er klokt tenkt, men hva annet han tenker på, forstår jeg ikke. Vi kan også, som jeg skriver, håpe at Stian tidlig tar sjansen på å utfordre (husk Sarpsborg!), oppdager at det går bra sånn minst annethvert forsøk, og skaffer seg litt respekt og selvtillit og dermed åpner venstresida for flere muligheter enn ballen til Nosa, Nico (Björn) eller støttepasning bakover; Lasse kommer ikke akkurat ofte på overlapp, og når han gjør det, blir det praktisk talt aldri farlig. Men håp er ikke en taktikk jeg ville satse på.

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Jeg fatter ikke motivasjonen for det laguttaket som gjengis i treningstråden. Jeg fatter det bare ikke.
                                      Kan det være ren skjær trass?

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7092

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Kan det være ren skjær trass?
                                        Aner ikke. Kanskje for å senke forventningene. Jeg mistet iallfall alt håp om tre poeng da jeg leste oppstillingen. Tipper vi taper 2-0.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        Working...