Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da er endelig vår lille juvel operert...Ref RB så har opersjonen gått veldig bra. Men det er vanskelig å si når han er tilbake og spilleklar. Det vil i alle fall (etter hva de tror nå) gå 8 uker.
På den annen side...dersom han ikke spiller mer i år blir han garantert ikke solgt i løpet av vinteren. Men skitt au, vi får håpe han gjør comeback mot Hønefoss i cupfinalen og scorer åtte mål. Greit for meg!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
På den annen side...dersom han ikke spiller mer i år blir han garantert ikke solgt i løpet av vinteren. Men skitt au, vi får håpe han gjør comeback mot Hønefoss i cupfinalen og scorer åtte mål. Greit for meg!
Sant nok...aldri så galt at det ikke er godt for noe!
Jeg skal be til høyere makter for at han rekker finalen [-o<
Pratet med Michael før han reiste hjem til Malta, og i følge han selv, så var selv en eventuell cupfinale totalt utelukket.. Desverre.. Men vi kan jo håpe på at litt Maltetisk sol og vin kanskje gjør underverker!?!
Pratet med Michael før han reiste hjem til Malta, og i følge han selv, så var selv en eventuell cupfinale totalt utelukket.. Desverre.. Men vi kan jo håpe på at litt Maltetisk sol og vin kanskje gjør underverker!?!
Jeg har hatt tilsvarende skade selv. Etter en slik operasjon, så må man først hvile en periode. Etter dette så er det en lang omgang med fysioterapi, bl.a. for å styrke skulderen slik at ikke skaden slåes opp igjen.
Etter dette er det snakk om å trene opp den fysiske formen og ballfølelsen igjen.
Sjansen for at Mifsud spiller cupfinalen er tilnærmet lik null. Dette må vi innse og hente inn ny spiss, nå!
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Jeg har hatt tilsvarende skade selv. Etter en slik operasjon, så må man først hvile en periode. Etter dette så er det en lang omgang med fysioterapi, bl.a. for å styrke skulderen slik at ikke skaden slåes opp igjen.
Etter dette er det snakk om å trene opp den fysiske formen og ballfølelsen igjen.
Sjansen for at Mifsud spiller cupfinalen er tilnærmet lik null. Dette må vi innse og hente inn ny spiss, nå!
Kan jo håpe at han har bedre fysikk enn deg å at kroppen hans leges raskere enn din
Kan jo håpe at han har bedre fysikk enn deg å at kroppen hans leges raskere enn din
He-he. Det er han garantert. Samtidig er sikkert det fysiske støtteapparatet til LSK bedre enn i 3. div. (selv om jeg har lurt noen ganger de siste årene med tanke på skadefrekvensen til LSK...)
Han kan sikkert spille fotball når cupfinalen går. Det er ikke en skade som hemmer fotballferdighetene, som f.eks. dårlige knær. Imidlertid er det risikoen for å slå opp skaden ved fall som er stor, og jeg tror ikke LSK/Mifsud risikerer dette. Håpet er vel fortsatt en plass i RL?
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
bare for ikke å glemme av mifsud helt!(ikke det at vi noen gang glemmer han) har ikke vært så mye prat om han i det siste! er det noen som vet hvordan det går med han? at det går fremover liksom!
Fortsatt god bedring Mifsud [-o< håper du blir frisk snart
Kommentar