LSK-Odd Grenland

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3271

    Bildegalleri LSK-Odd Grenland

    Litt forsinket tråd da jeg har vært opptatt i noen dager, man antar i allefall noen har sett at bildene har ligget ute i noen dager.
    Her er i allefall galleriet i fra LSK-Odd Grenland: http://www.kfl.no/galleri/visbilde.php?gallerikatId=160

    Foto:Knut Håvard Solberg

    Noen smakebiter i fra galleriet ligger i "spoiler"
    Spoiler:









    Last edited by gutt94; 19.06.2011, 14:33.
    KnutHSolberg
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Endel gode bilder som vanlig. Men jeg savner oversiktsbilder av feltet på det visuelle bla.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Opprinnelig skrevet av Tony
      Endel gode bilder som vanlig. Men jeg savner oversiktsbilder av feltet på det visuelle bla.
      Alltid fornøyd med bildene dine, jeg også, men i forlengelsen av det Tony sier:

      Kan vi få et eget tifogalleri? Jeg savner virkelig en litt systematisk oversikt over tifoer , samt hvor og når de ble benyttet. Så mye arbeid som det legges ned, så fortjener tifo den oppmerksomheten.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3271

        #4
        Det med tifogalleri kan jeg ikke svare på. Vi som fotografer legger heller ikke ut bildene på nett men bare inn i en felles nettverksmappe mslik at de senere lastes opp.

        Tony: Takk for innspill, skal se om det kan ordnes ja.
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5


          Genialt at du fikk med deg når Heidi Martinsen, i ren gledesrus over Legenden sin scoring, rev av meg buksa. Mange skal være glade for at jeg for en gangs skyld ikke gikk commando!
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          Working...