Karim Essediri
Collapse
X
-
Sant, men premisset for diskusjonen er at vi nå har ressurser til å få et ganske voldsomt mye bedre lag neste år enn vi har hatt i år, og flere strenger å spille på.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Henning satt Karim på backen fordi han forstod at Karim ikke har ferdighetene som trengs for å komme rundt en back. Fra backposisjon kan han komme bakfra og gjøre det han er god på: Slå innlegg i fart. Han er en one-trick pony egentlig, og veldig lett å avsløre. Problemet med å bruke ham som back er at han som kjent har enorme problemer med posisjoneringa, samt markeringsspill og duellspill. Ikke blir han yngre heller. Han bør være veldig billig for oss dersom vi skal beholde ham, og det er vel signalet klubben har gitt ham også.Kommentar
-
If we are to consider Karim as a right handed midfielder, what signal does that give to Ohi, Bolly and Knudson (and probably Tokstad) ???
I consider Bolly a right hand sided player and LSK will probably sign at least one left sided winger\midfielder in the off-season.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
I og med at vi ennå ikke har brukt et øre av pengene til P. Berg har jeg ingen tro på at Essediri er å finne i LSK neste år. Vil overraske meg stort dersom LSK ønsker å gi et tilbud til han. Forutsetter da at det tilbudet han har fått er utdatert.Kommentar
-
8 assist av 46 mulige er status Karim. Han er sammen med Bjørn var assist-konge (hvis det er riktig ordvalg), og teller positivt. Samtidig er jeg like frustrert over polere fra cornerflaggene, men velger å tro at det har vært en taktikk og ikke er resultat av dårlig slåtte cornere. Karim er ikke en spiller jeg føler MÅ være med videre, men kan være nyttig å ha i stallen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Romerikes Blad: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5552729.eceHvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
For en spiller som slår samtlige cornere og frispark , som i tillegg er en stor del av "gameplanen" mtp overlapp med innlegg er 8 assists rett og slett for lite..
Når han i tillegg er en høyst middelmådig forsvarsspiller er han lite verdt.
Håper ikke han får ny kontrakt.Kommentar
-
Det er vel mye som tyder på vi får se Karim i Lsk drakt for siste gang på søndag. Totalt sett synes jeg Essidiri har gjort en bra jobb!
Det har blitt mye "pepper" på forumet i år, men 2 poeng på de siste 11 kampene er ikke Essidiris skyld alene.
Spiller Esset på søndag synes jeg han fortjener en verdig avskjed! - Full støtte !!Kommentar
-
Hvis LSK har ambisjoner om en topp 4 plassering i neste års tippeliga så er det ikke plass til Essidiri. Han er elendig defensivt, og ift alle frisparkene og cornerne han har tatt i år så skulle det bare mangle at han har 8 assist. Synes det faktisk er for lite med den angrepsrekka vi hadde i sommer. Jeg har ikke telt men han har slått maaange inlegg/cornere i førsteforsvarer og det er rett og slett for dårlig... NEI til ny kontrakt med Esset...Fugla ForeverKommentar
-
Ikke så rart i at han slår ræva innlegg hvis det stemmer det at det var Henning berg som sto og slo alle dødballer på treningene, ifølge en annen tråd her inne....Kommentar
Kommentar