Aalesund - Lillestrøm 18:00 lørdag 25. juni Color Line Stadion
Collapse
X
-
Men gutta kjemper som konger, ålesund borte er en av de tøffeste kampene i året og vi gjøre det veldig, VELDIG bra med ett utrolig ungt lag.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Jage gutta frem i angrep, bytte når spillere er slitne. Ser jo hvor shaky Aalesund blir når laget presser dem høyt.Kommentar
-
Blir mer frustrert over hvilke evner til forandring Berg har tilgjengelig for øyeblikket. 1. omgang syns jeg var bedre enn vi kunne forvente med tanke på hvilke spillere vi mangler i dag. Lov å håpe på en god sluttspurt?Kommentar
-
Kommentar
-
HVORFOR bytter vi inn en stopper når det er 7 minutter igjen og vi ligger under????????"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
jameeen, vi har byttet inn arild for tokstad, vi har byttet inn psa for espen. da har vi igjen ohi, men han kan neppe komme inn å gjøre noe. Karim er ikke 100% så han er vel egentlig ikke klar for å spille, Amundsen er knapt god nok for 3.divisjon. Såe, folke, hvem vil du ha inn?Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar