Mer enn godkjent, nå orker jeg si det selv med tap. Kippe står endelig frem som kaptein, spesielt i første, og skaper ro. Søgård er bare fæl. Baklengsen har vi sett så mange ganger før i år, med langt mer garva spillere i gult involvert. To sure og knepne bortetap mot to såkalte topplag.
Aalesund - Lillestrøm 18:00 lørdag 25. juni Color Line Stadion
Collapse
X
-
En utrolig bra innsats av unngutta i dag! Jeg hevder herved at det som skiller oss fra seier er mangelen på pasningskraft på sentral midtbane.
Søgård kan funke sammen med en ballspiller. Gabrielsen leverer til godkjent, men er ingen ballsentral.
Min børs: Logi 6 - eriksen 5 - Pedersen 5 - Kippe 6 - Ringstad 5 - Tokstad 4 - Søgård 3 - Ruben 4 - Solberg 4 - BBS 6 - Fredrik 5.Kommentar
-
Bra av de fleste av gutta i dag. Fantastisk å se Fredrik kjempe og sloss.
Vi var kanskje ikke best idag, men man ser hvor bra dette laget kan bli med unggutta. De har et instinkt som sier SLOSS!!
Det som irriterer meg grenseløst er det forbanna forsvaret vårt. Nok en gang taper vi pga feil i forsvaret. Latterlig at Sellin får plassen han får. PRESS!!!!!! Får vi skikk på forsvaret vårt, akn vi med litt flaks kjempe om europa i det minste.Kommentar
-
Lsk klart beste spiller var Frode Kippe. Gulbrandsen er ræva!Kommentar
-
Alt i alt er jeg veldig fornøyd, laget stod frem som skikkelige LSK-spillere i dag. Når LSK2-junior leverer såpass er det god grunn til å glede seg til kommende sesonger.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
To ok kamper på tre dager men absolutt ingenting igjen. Fredrik Gulbrandsen løper og løper men dessverre med tidenes tunnelsyn. Nå er det kun to seiere mot Start og Viking som gjelder, ellers er vårsesongen langt under pari.Kommentar
-
Savner Ujah veldig i dag. Tror faktisk vi fort kunne vnnet kampen med han på banen. Ingen som klarer å pirke noen av de store sjansene våre over streken, og det taper vi kampen på.
Ellers så er backene alt for dårlig til å komme etter i dag, det er ofte store rom på kantene mens backene ikke kommer på løpene. Regner med at vi får justert dette etterhvert, har ikke vært så dårlige på det tidligere.
Skummelt å se hvor lite tilstedeværelse vi har i boks uten Ujah. Det blir meget kritisk å få inn en erstatter for han, om vi ikke lykkes med det blir vi nødt til å tenke alternativt.Kommentar
-
Kommentar
-
Fakta er dagens angrep/midtbane er en gjeng juniorer som ikke har noe i tippeligaen å gjøre, ok å sette inn et par juniorer, men 4-5 blir for mange. Ga opp å telle alle feilpasninger, dårlige mottak og feilvalg i denne kampen. I tillegg er det kun BBS som er i stand til å treffe mål. Søgård er en lidelse å se med et utall av balltap og feilpasninger, han er i tillegg j.. treg til å vende opp spillet.Kommentar
-
Fakta er dagens angrep/midtbane er en gjeng juniorer som ikke har noe i tippeligaen å gjøre, ok å sette inn et par juniorer, men 4-5 blir for mange. Ga opp å telle alle feilpasninger, dårlige mottak og feilvalg i denne kampen. I tillegg er det kun BBS som er i stand til å treffe mål. Søgård er en lidelse å se med et utall av balltap og feilpasninger, han er i tillegg j.. treg til å vende opp spillet.Kommentar
-
Om innsats er alt synes jeg både Guldbrandsen og Søgård imponerer. Dog er det ingen tvil om at Søgårds midtbanespill passer veldig dårlig inn i et lag som ønsker å angripe hurtig i bakrom, og at Guldbrandsen har et stykke igjen på valg og duellspill før han er selvskreven i TL.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd, laget stod frem som skikkelige LSK-spillere i dag. Når LSK2-junior leverer såpass er det god grunn til å glede seg til kommende sesonger.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Jeg tror ikke noen er uenig i at det er uheldig med så mange unggutter på en gang, men man har jo ikke noe valg!
Jeg minner folk om hva vi trodde FØR sesongen. Med flyt i de to siste kampene før ferien, kan vi være med å kjempe rett under de beste. Det hadde hvertfall ikke jeg ventet.
Mye klaging på god innsats nå syns jeg... Man taper fotballkamper... Det skjer. Men hvis man gir motstanderen kamp, så er det helt greit. Surt men greit.Kommentar
-
En unggutt som får sjansen skal løpe til han spyr, men han skal ha for det, men poenget mitt er at han virker helt forvirret når han får ballen. Har ikke sett noe bedring på dette, han har jo fått en del sjanser nå. Med penger fra salget av UJah bør det kjøpes inn et par erfarne adeccospillere.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg tror ikke noen er uenig i at det er uheldig med så mange unggutter på en gang, men man har jo ikke noe valg!
Jeg minner folk om hva vi trodde FØR sesongen. Med flyt i de to siste kampene før ferien, kan vi være med å kjempe rett under de beste. Det hadde hvertfall ikke jeg ventet.
Mye klaging på god innsats nå syns jeg... Man taper fotballkamper... Det skjer. Men hvis man gir motstanderen kamp, så er det helt greit. Surt men greit.Kommentar
-
En unggutt som får sjansen skal løpe til han spyr, men han skal ha for det, men poenget mitt er at han virker helt forvirret når han får ballen. Har ikke sett noe bedring på dette, han har jo fått en del sjanser nå. Med penger fra salget av UJah bør det kjøpes inn et par erfarne adeccospillere.Kommentar
Kommentar