Lillestrøm - Start, onsdag 29 juni kl. 18.00, Åråsen
Collapse
X
-
På tide å gi Søgård en pause, etter to begredelige kamper. Skulle gjerne sett Legenden, men han kan vel ikke spille fra start enda, mulig komme inn som innbytter.
Logi
Karim - PSA - Kippe - Pedersen
Gislason - Ruben
Fredrik - Nosa - Ringstad
Björn
Dette kan eventuelt bli Ruben på høyre, Nosa sentralt med Gisle og Stian venstre. Björn og Fredrik på topp.Kommentar
-
Synes LSK har gjort mye bra med flagg i sentrum, plakater i rundkjøringene, nye kreative kampannonser osv. De skal ha skryt for det!Kommentar
-
Feilen er at de unge og lokale spiller til krampa tar dem. Berg bytter ikke, samme f... Ergo kampene går mer eller mindre i samme gir.Kommentar
-
Ser det for meg:
"Skarru på Åråsen på onsdag a?"
"Nja, nei, jeg har fri og det er meldt fint vær. Jeg kunne tatt med unga, men gidder ikke. Han derre Berg bytter for lite."FerdigskåraKommentar
-
-------------Logi--------------
Karim-Steffensen-Kippe-Steinar
---------Ruben-Stefan---------
--Nosa------Björn------Ringen--
------------Freddy-------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Samme lag som RB har. Litt dårlig med kantspillere når både Bolly og Knudzton er ute. Nosa er sjef uansett hvor han spiller. Det eneste reelle alternativet som er mer kantspiller enn Ruben og Nosa er vel Ringstad. Ser dog ikke at Ruben og Nosa har gjort seg bort på kant i det siste. Vi spiller med en litt smalere midtbane når vi har disse på, men det behöver ikke väre negativt. Mitt problem med dette laguttaket, er at Sögård får fornyet tillit. Ruben har fremstått som en langt tryggere spiller i det siste. Jeg skulle gjerne sett fölgende lag:
-------------Logi--------------
Karim-Steffensen-Kippe-Steinar
---------Ruben-Stefan---------
--Nosa------Björn------Ringen--
------------Freddy-------------
Deler kantproblemet med deg, men å sette Nosa får han ikke brukt sin "beste ting" i år.. Dratt seg innover i feltet og produsert mange muligheter på det!Kommentar
-
Fra nettavisen:
Dagens spill
46. Lillestrøm – Start H
Lillestrøm er Tippeligaens mestscorende lag og har spilt mange gode kamper denne sesongen. Likevel ligger ikke romerikingene høyere enn 10. plass med 16 poeng. Fordelingene av målene er blitt litt feil, om det er mulig å bruke en slik beskrivelse. I enkelte kamper har man bøttet inn mål, blant annet 7-0 mot Stabæk og 5-0 mot Haugesund. LSK har imidlertid slitt med å avgjøre jevne matcher, og det er de mange 0-1 og 1-1 som har gitt den lav tabellsituasjonen.
De tre siste kampene har vært symptomatisk; først kanonspill og 4-2 over Strømsgodset, deretter tap på straffekonk i cupen på Lerkendal (RBK reddet ekstraomganger i sluttminuttene), og til slutt 0-1 borte mot Aalesund. LSK imponerte mot RBK, og et ungt og svekket mannskap hadde fortjent poeng mot AaFK.
Tippeligaens toppscorer Anthony Ujah spilte ikke mot AaFK og er nå solgt til Mainz. Han har gitt mye av æren for egen suksess til den islandske U21-landslagsspilleren Bjørn Bergmann Sigurdarson, som står med fem assists og tre mål på elleve kamper denne sesongen. Sigurdarson har vært Ujahs servitør, og han har også skapt mye rom for nigerianeren. Nå som Ujah-eventyret er over for LSK, er det Sigurdarson som får rollen som lagets måljeger, og han vil dermed få flere baller å jobbe med. Vi tror den teknisk begavede 20-åringen slår til direkte i kveld.
LSK stilte som sagt svekket mot AaFK, men får tilbake den viktige trioen Nosa Igiebor (seks mål og to assists), Karim Essedire (fem assists) og midtbanestabilisatoren Stefan Gislason i dag. Dermed er bare Erling Knudtzon og Mathis Bolly ute.
Start spilte ingen dårlig kamp mot Vålerenga sist, men ble straffet på dødball to ganger og tapte 0-2. Har gjort det dårlig borte denne sesongen (1-0-5) og har havnet helt nede på 14. plass med 13 poeng på 13 kamper.
Det ser ikke så verst ut på skadefronten nå. Birger Madsen spilte nylig 90 minutter for reservelaget, men rekker ikke dagens kamp. I tillegg er Olufemi Oladapo, Petter Bruer Hanssen og Branislav Milicevic ute.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Satan det hadde vært så kult om gullet fikk seg et skikkelig mål! han fortjener det faen meg nå synes jeg.
Så er det bare å håpe og tro at forsvaret, og da også LKE har en over gjennomsnittet god dagKommentar
Kommentar