flere som ser på sumo og har elendig lyd fra publikum og satans høy lyd på kommetator? DRITT-TV
Lillestrøm - Start, onsdag 29 juni kl. 18.00, Åråsen
Collapse
X
-
-
Faen Logi, ELENDIG!!!! gir bort ballen med slikt tull!
klart frispark till gullet!!Kommentar
-
Så var Esset tilbake med sine eminente dødballer..... NOT!
Kommentatoren kalla oss Dødballsterke Lillestrøm..Kommentar
-
Gullet er på hugget i dag!!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, han har hatt god kontroll der. Børufsen har vi heller ikke sett noe til, så kantene ser ut til å være tatt greit ut. Har vært et par gjennomløpninger i midten som har fått meg til nesten å svelge snusen dog.
Synes ikke dette ser så ille ut. Guldbrandsen og Sigurdarson har ikke helt klart å komme i synk, men det blir noen farligheter innimellom ihvertfall. Nosa er foreløpig lite involvert, får håpe han begynner å gjøre noe morsomt snart.
Foreløpig er vel alle tippetegnene like sannsynlig, selv om vi hadde bra trøkk mot slutten av omgangen.Kommentar
-
Jævla Fitte TV-2 sumo!!!! viser faen ikke Ujah i pausen, må sitte å se på fittetrynet Watne og mini. idioter!
håper KFL/kreativ filma dette
oi! Watne snakker positivt om KFL! WTF liksomKommentar
-
Scrappy game, men den andre kampen skal visst være tilnærma likedan. Mange kamper i beina, midtuke, varmt og slapt. Alt som betyr noe i dag er å vinne. Vi må rett og slett sette mulighetene, som jeg ikke tror det vil bli merkbart flere av i andre. Fredrik får ihvertfall en mulighet aleine med keeper.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi har bra kontroll bakover i dag, men sliter litt i boksen. Skaper bra trökk de siste 10 minuttene av omgangen, det er bare å kjöre på og gjenskape det."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Ujah... Du blir en verdenstjerne, verden ligger for dine føtter!!Kommentar
-
nå er det begynt, vi klarer ikke å holde ballen i mere enn 2 trekk så gir vi den bort...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
der var jeg redd gullet skulle bli skada gitt!Kommentar
Kommentar