MESSIAS SIGURDARSON! Fy faen, vi klarte å tippe en kamp i vår favör!
Lillestrøm - Start, onsdag 29 juni kl. 18.00, Åråsen
Collapse
X
-
BBS er fantastisk. sitter og flirer når jeg ser han behandle ball.Kommentar
-
Fullt fortjent seier i årets dårligste kamp. Start er skremmende dårlige, noe LSK på sitt verste er også.
Også en så deilig frekkis vi så av den deilige islandske vikingen vår!!Kommentar
-
-
hahaha trynet til Ruben Gabrielsen da han så målet :-)Kommentar
-
Kommentar
-
Fredrik fortsetter å imponere meg litt. 2 ganger presser han keeper såpass på utspill! at han skyter i gullet, potensiellt farlig. serverer flere gode baller rund om seg på motstanders 16 meter til både Nosa og BBS, samt innlegget som steinar Scorte på. Han virker også å være kjapp med god løpskapasitet, springer jo som faen.
BBS: hva skal man si, mannen\gutten er roligheten selv med ballen, tar seg tid og virker til å ha full kontroll på ballen nesten hele tiden, uheldig at han ikke har flere mål. Serverer med høy klasse og jobber som Fredrik, med hjertet utenpå drakta. I tillegg sa han at han ble glad da Hennin alldri skulle selge han, fordi han trivdes so god her......... hadde jeg bare vært Homo hadde jeg ringt han :-)
Edit: kansje jeg slår på tråden uansett :-)Kommentar
-
Litt imponert over Fredrik?! Jeg er styggelig imponert, løper som en helt, frekk som faen. Skaper massevis, blant annet med luka og legget som Bjørn(elsker deg) blåste over. Var vel bare noen millimeter unna å komme til de store sjansene også. Jeg har klokkertro på gutten, han har noe spesielt ved seg. Minner meg om Mifsud. Spill ballen opp i bana, og NOE skjer som gjør at vi får løfta laget. Enten skaffer han frispark, innkast eller corner, eller så skaper han noe for seg selv eller lagkameratene. Stortalent!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
[QUOTE=Grusom B;463350]Litt imponert over Fredrik?! Jeg er styggelig imponert, QUOTE]
Jeg har alldri sett noen som imponerer meg "styggelig" i norsk foppall og det kommer neppe alldri til å skje, jeg har tydligvis høyere krav enn deg for å bli styggelig imponert :-)
Messi kan imponere meg styggelig, men ingen i norsk foppall....
Men fredrik har jeg skrytt av lenge, han spiller allerede litt "rutinert" til tider, han kommer garantert til å bli meget god. Unner han et mål snarest mulig nå.Kommentar
Kommentar