Lillestrøm - Start, onsdag 29 juni kl. 18.00, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Opprinnelig skrevet av *46*
    Det var vel ikke akkurat i posisjon til å lage mål...
    Historien viser vel at du tar skammelig feil
    Knurr...

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      Noen som så pauseunderholdninga idag ell? Han som vant og skal tilbake i november og konkurrere om bil i ett år? <- HALLA!!!

      PS: ELSKER DEG BJÖRN *KLINE*
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        Godt gjort å være hes etter en kamp der mikrofonen vår streika...

        Egentlig en støggdårlig kamp av oss, der Bjørns genistrek redder dagen. Syns Fredrik var blant våre klart beste, men at en del av de rutinerte spillerne må ta en runde med seg selv.

        Nadj avverget en brukbar mulighet til Start. Forstyrret Børufsen (?) så lenge at han ikke rakk å skyte. Jeg tar det som et godt tegn!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av Leif A
          Historien viser vel at du tar skammelig feil
          Men det var på dødball Beholdningen i dag er BBS sitt mål. For en mann! For en mann!

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            Godt å se at Dagbladet så det samme som meg. Lsk beste spiller nok en gang Frode Kippe, dårlig med spillertråd for Frode og ingen som nevner hans gode spill idag, men har blitt vant til det. LSK rykker ALDRI ned med Frode på laget!

            Kommentar

            • holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

              Som en av Eriskens største kritikere så må jeg faktisk si at av det jeg så i dag, så var det rett og sett lite tull fra den kanten, bra! Fortsett sånn!
              Hilsen Anders

              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5916

                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                Godt å se at Dagbladet så det samme som meg. Lsk beste spiller nok en gang Frode Kippe, dårlig med spillertråd for Frode og ingen som nevner hans gode spill idag, men har blitt vant til det. LSK rykker ALDRI ned med Frode på laget!
                Fint du ser det. :-) Kan ikke se at han var på laget du selv satte opp til denne kampen.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  Jeg syns også dødballene til Karim var hakket bedre idag enn de har vært i det siste. Ellers var Nosa katastrofe idag, noe av det svakeste jeg har sett av han.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7080

                    Opprinnelig skrevet av holmiz
                    Som en av Eriskens største kritikere så må jeg faktisk si at av det jeg så i dag, så var det rett og sett lite tull fra den kanten, bra! Fortsett sånn!
                    OK defensiv innsats, men fyren han hadde på siden sin var jaggu meg noe av det mest tannløse jeg har sett. Feilprosenten til LKE med ball var høy i dag også.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      Feil, jeg fleipet litt med laget før AAFK kampen, at Frode skulle ut. Bare ironisk, Frode er lagd av stål og har spilt ALT i de siste tette kampene. Ingen helt blant supporte her som hevder de ville hatt sex med BBS etc!, men min helt, forøvrig kamp nr. 252 der han i 90 prosent av kampene har værtblant lagets beste, thats a fact!

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2505

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Minner meg om Mifsud.
                        Akkurat det jeg tenkte da Gulbrandsen presset Startkeeperen til å måke et utspark ut i ikkenoe, og da han blokkerte et annet utspark: Som Mifsud ville gjort det.
                        Han kommer fykende mye fortere enn keeper og forsvarsspillerne er forberedt på, og presser dem til å gjøre feil. Veldig nyttig.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                          Feil, jeg fleipet litt med laget før AAFK kampen, at Frode skulle ut. Bare ironisk, Frode er lagd av stål og har spilt ALT i de siste tette kampene. Ingen helt blant supporte her som hevder de ville hatt sex med BBS etc!, men min helt, forøvrig kamp nr. 252 der han i 90 prosent av kampene har værtblant lagets beste, thats a fact!
                          Frode Kippe fikk så mye skryt i fjor at det gikk til hodet på han, for i år han han levert langt under forventet. Faktisk har jeg Frode Kippe som lagets største skuffelse til nå i år, ikke at han har hvert dårligst men at han har spilt mye dårligere enn forventet. Dog har han spilt bedre siste 2-3 kamper.

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            OK defensiv innsats, men fyren han hadde på siden sin var jaggu meg noe av det mest tannløse jeg har sett. Feilprosenten til LKE med ball var høy i dag også.
                            I dag synes jeg faktisk kritikk mot Eriksen er skivebom. Spør du meg er han sammen med Kippe våre beste i forsvarsrekka. Ikke nok med at han tar lurven av en relativt rask kantspiller som er god 1 mot 1, men han varter også opp med et par meget pene forseelser i andre omgang og finter høyrebacken til Start opp i pølsebua. Grunnen til at kanten til Start fremstod tannløs var jo nettopp fordi Eriksen gjorde en god defensiv jobb. Sjelden han får kudos fra denne kanten, men i dag var han faktisk ganske solid og LANGT bedre enn Karim som leverer dårligere og dårligere for hver kamp.

                            Generelt en veldig svak kamp hvor vi skaper alt for lite hjemme mot et dårlig Start-lag, antagelig noe av det dårligere vi møter hjemme i år. Vi tar 3 relativt heldige poeng takket være verdens deiligste mann som viser Europaklasse ved scoringa. Sammen med Björn får Fredrik, Kippe, Gislasson og Ruben godkjent, mens resten leverer på et for lavt nivå. Nosa er elendig i dag, Espen ikke særlig mye bedre. Steinar har en fin scoring, men roter forferdelig til ved 1-1 scoringa. Gøy å se at unggutta leverer såpass godt, tror Ruben kommer til å bli enda bedre når han får spille sentralt på midten. Fredrik viser også at han alltid har arbeidsinnsatsen i bunn, mangler litt i avslutningsfasen men viser også at han har tilretteleggeregenskaper både ved 1-0 scoringa og også i 1 omgang da han slår 45 inn mot Björn som brenner over. Jeg tror savnet av Ujah kan bli mindre enn hva mange frykter, det kan også bli spennende å se hva Oke som etter all sannsynlighet signerer kan få til i løpet av høsten. Det er selvsagt bekymringsfullt at vi leverer en så svak kamp som vi gjør i dag, men alle lag har dårlige dager. Godt å se at vi klarer å vippe en jevn drittmatch i vårt favør.

                            <3 Björn <3
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              Frode Kippe fikk så mye skryt i fjor at det gikk til hodet på han, for i år han han levert langt under forventet. Faktisk har jeg Frode Kippe som lagets største skuffelse til nå i år, ikke at han har hvert dårligst men at han har spilt mye dårligere enn forventet. Dog har han spilt bedre siste 2-3 kamper.
                              Fordi han scoret mange mål ja, da er du god da, det går til hodet på deg altså. Men i år putter han bare selvmål, da er du dårlig altså. Fakta er at han sjeldent gjør en dårlig kamp, men en del ordinære. Fakta er også at han kommer til å bli den LSKspiller med flest kamper, selv med tre sesonger i utlandet, Kippe benkes aldri og det er en grunn til det, spør Even Pellerud, Arne Erlandsen Uwe Røsler, Nordlie og Berg.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7080

                                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                Steinar har en fin scoring, men roter forferdelig til ved 1-1 scoringa.
                                Det er Karim som slipper markeringen. Håpløst å gjøre det når han ser at ingen av stopperne faller av for å plukke opp løpet. Jeg syns ikke straffa primært er Steinars feil.

                                LKE har for mange umotiverte pasningsfeil og klare feilvalg med og uten ball til at jeg er med på at han var god. Defensivt syns jeg han leverte det man kunne kreve av ham. Holdt sågar på å rote det ordentlig til for seg ved et innlegg i boksen i første omgang. Standarden for backspill må være høyere enn at man ikke skal drite seg ut defensivt. Noen skapende kraft blir han aldri som venstreback. Gi ham gjerne sjansen på høyre og dytt Essediri opp på flanken. Da kommer han antakelig mer til sin rett.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • ulfpulf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2505

                                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  han varter også opp med et par meget pene forseelser i andre omgang og finter høyrebacken til Start opp i pølsebua.
                                  Du kan ha ment forseringer, men jeg håper ikke det. Meget pene forseelser er kraftig undervurdert.

                                  Sammen med Björn får Fredrik, Kippe, Gislasson og Ruben godkjent, mens resten leverer på et for lavt nivå.
                                  Eriksen er sammen med Kippe vår beste i forsvarsrekka, og får kudos fra deg, men leverer på et for lavt nivå? Du er streng.

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                    Fordi han scoret mange mål ja, da er du god da, det går til hodet på deg altså. Men i år putter han bare selvmål, da er du dårlig altså. Fakta er at han sjeldent gjør en dårlig kamp, men en del ordinære. Fakta er også at han kommer til å bli den LSKspiller med flest kamper, selv med tre sesonger i utlandet, Kippe benkes aldri og det er en grunn til det, spør Even Pellerud, Arne Erlandsen Uwe Røsler, Nordlie og Berg.
                                    Kippe på sitt beste er norges beste midtstopper, kun PSA på sitt beste kan måle seg med han. Men i år har han jevnt over spilt under pari, men som sagt ser det ut til at han er på vei mot en god høstsesong.. Noe han har hatt for vane å ha!

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                      Du kan ha ment forseringer, men jeg håper ikke det. Meget pene forseelser er kraftig undervurdert.
                                      Går av og til litt fort i svinga når man er engasjert


                                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                      Eriksen er sammen med Kippe vår beste i forsvarsrekka, og får kudos fra deg, men leverer på et for lavt nivå? Du er streng.
                                      Glemte å ta med Eriksen som jeg også synes leverte til godkjent. Fortsatt en lang vei å gå, håper vi går for nye backer neste år.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Opprinnelig skrevet av LasseN
                                        Jeg er definitivt ikke lei meg for Bergmanns vinnermål, men skulle ikke start keeperen hatt rødt kort iomed at det ble blåst frispark?
                                        Jeg vil tro han var bakerste mann der?
                                        Uenig absolutt hele veien hjem..

                                        Ikke var det frispark ihvertfall. Den flotte dommer Sandmoen hjelper oss - som i fjor hjemme mot Odd G. Takker vi for!

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Kippe på sitt beste er norges beste midtstopper, kun PSA på sitt beste kan måle seg med han. Men i år har han jevnt over spilt under pari, men som sagt ser det ut til at han er på vei mot en god høstsesong.. Noe han har hatt for vane å ha!
                                          Mannen herjer som Messi rett foran kanarifeltet, og så skal han liksom levere svakt i år? Han vinner jo HVER BIDIGE duell han er involvert i, PLUSS at han er over midtstreken. Oppspillspunktet Årst ble fullstendig nøytralisert, og start skapte INGENTING i halvannen omgang. Er spent på hva mer du kan forlange?

                                          Ellers en meget viktig seier, hvor vi har et spillemessig overtak (som burde vært MYE større) OG flakser inn tre poeng nesten på overtid. Sistnevnte er viktigst og kan gi spillerne tilbake trua på overtro. Er viktig å oppleve litt medvind, er sikker på at mange av spillerne fikk litt dommedagsfølelse da det så ut til å ryke for oss.

                                          Kommentar

                                          Working...