Lillestrøm - Start, onsdag 29 juni kl. 18.00, Åråsen
Collapse
X
-
Noen som så pauseunderholdninga idag ell? Han som vant og skal tilbake i november og konkurrere om bil i ett år? <- HALLA!!!
PS: ELSKER DEG BJÖRN *KLINE*Kommentar
-
Godt gjort å være hes etter en kamp der mikrofonen vår streika...
Egentlig en støggdårlig kamp av oss, der Bjørns genistrek redder dagen. Syns Fredrik var blant våre klart beste, men at en del av de rutinerte spillerne må ta en runde med seg selv.
Nadj avverget en brukbar mulighet til Start. Forstyrret Børufsen (?) så lenge at han ikke rakk å skyte. Jeg tar det som et godt tegn!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Godt å se at Dagbladet så det samme som meg. Lsk beste spiller nok en gang Frode Kippe, dårlig med spillertråd for Frode og ingen som nevner hans gode spill idag, men har blitt vant til det. LSK rykker ALDRI ned med Frode på laget!Kommentar
-
Som en av Eriskens største kritikere så må jeg faktisk si at av det jeg så i dag, så var det rett og sett lite tull fra den kanten, bra! Fortsett sånn!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Fint du ser det. :-) Kan ikke se at han var på laget du selv satte opp til denne kampen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
OK defensiv innsats, men fyren han hadde på siden sin var jaggu meg noe av det mest tannløse jeg har sett. Feilprosenten til LKE med ball var høy i dag også.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Feil, jeg fleipet litt med laget før AAFK kampen, at Frode skulle ut. Bare ironisk, Frode er lagd av stål og har spilt ALT i de siste tette kampene. Ingen helt blant supporte her som hevder de ville hatt sex med BBS etc!, men min helt, forøvrig kamp nr. 252 der han i 90 prosent av kampene har værtblant lagets beste, thats a fact!Kommentar
-
Akkurat det jeg tenkte da Gulbrandsen presset Startkeeperen til å måke et utspark ut i ikkenoe, og da han blokkerte et annet utspark: Som Mifsud ville gjort det.
Han kommer fykende mye fortere enn keeper og forsvarsspillerne er forberedt på, og presser dem til å gjøre feil. Veldig nyttig.Kommentar
-
Feil, jeg fleipet litt med laget før AAFK kampen, at Frode skulle ut. Bare ironisk, Frode er lagd av stål og har spilt ALT i de siste tette kampene. Ingen helt blant supporte her som hevder de ville hatt sex med BBS etc!, men min helt, forøvrig kamp nr. 252 der han i 90 prosent av kampene har værtblant lagets beste, thats a fact!Kommentar
-
Generelt en veldig svak kamp hvor vi skaper alt for lite hjemme mot et dårlig Start-lag, antagelig noe av det dårligere vi møter hjemme i år. Vi tar 3 relativt heldige poeng takket være verdens deiligste mann som viser Europaklasse ved scoringa. Sammen med Björn får Fredrik, Kippe, Gislasson og Ruben godkjent, mens resten leverer på et for lavt nivå. Nosa er elendig i dag, Espen ikke særlig mye bedre. Steinar har en fin scoring, men roter forferdelig til ved 1-1 scoringa. Gøy å se at unggutta leverer såpass godt, tror Ruben kommer til å bli enda bedre når han får spille sentralt på midten. Fredrik viser også at han alltid har arbeidsinnsatsen i bunn, mangler litt i avslutningsfasen men viser også at han har tilretteleggeregenskaper både ved 1-0 scoringa og også i 1 omgang da han slår 45 inn mot Björn som brenner over. Jeg tror savnet av Ujah kan bli mindre enn hva mange frykter, det kan også bli spennende å se hva Oke som etter all sannsynlighet signerer kan få til i løpet av høsten. Det er selvsagt bekymringsfullt at vi leverer en så svak kamp som vi gjør i dag, men alle lag har dårlige dager. Godt å se at vi klarer å vippe en jevn drittmatch i vårt favør.
<3 Björn <3Lauken er vår venn!Kommentar
-
Frode Kippe fikk så mye skryt i fjor at det gikk til hodet på han, for i år han han levert langt under forventet. Faktisk har jeg Frode Kippe som lagets største skuffelse til nå i år, ikke at han har hvert dårligst men at han har spilt mye dårligere enn forventet. Dog har han spilt bedre siste 2-3 kamper.Kommentar
-
LKE har for mange umotiverte pasningsfeil og klare feilvalg med og uten ball til at jeg er med på at han var god. Defensivt syns jeg han leverte det man kunne kreve av ham. Holdt sågar på å rote det ordentlig til for seg ved et innlegg i boksen i første omgang. Standarden for backspill må være høyere enn at man ikke skal drite seg ut defensivt. Noen skapende kraft blir han aldri som venstreback. Gi ham gjerne sjansen på høyre og dytt Essediri opp på flanken. Da kommer han antakelig mer til sin rett.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Sammen med Björn får Fredrik, Kippe, Gislasson og Ruben godkjent, mens resten leverer på et for lavt nivå.Kommentar
-
Fordi han scoret mange mål ja, da er du god da, det går til hodet på deg altså. Men i år putter han bare selvmål, da er du dårlig altså. Fakta er at han sjeldent gjør en dårlig kamp, men en del ordinære. Fakta er også at han kommer til å bli den LSKspiller med flest kamper, selv med tre sesonger i utlandet, Kippe benkes aldri og det er en grunn til det, spør Even Pellerud, Arne Erlandsen Uwe Røsler, Nordlie og Berg.Kommentar
-
Glemte å ta med Eriksen som jeg også synes leverte til godkjent. Fortsatt en lang vei å gå, håper vi går for nye backer neste år.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Ikke var det frispark ihvertfall. Den flotte dommer Sandmoen hjelper oss - som i fjor hjemme mot Odd G. Takker vi for!Kommentar
-
Ellers en meget viktig seier, hvor vi har et spillemessig overtak (som burde vært MYE større) OG flakser inn tre poeng nesten på overtid. Sistnevnte er viktigst og kan gi spillerne tilbake trua på overtro. Er viktig å oppleve litt medvind, er sikker på at mange av spillerne fikk litt dommedagsfølelse da det så ut til å ryke for oss.Kommentar
Kommentar