Lillestrøm - Start, onsdag 29 juni kl. 18.00, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Errevs
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jun 2005
    • 200

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Kippe på sitt beste er norges beste midtstopper, kun PSA på sitt beste kan måle seg med han
    Du mener med andre ord at vi har norges 2 beste stoppere når de er på sitt beste?

    Dette er isåfall nytt for meg..

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2151

      Opprinnelig skrevet av holmiz
      Som en av Eriskens største kritikere så må jeg faktisk si at av det jeg så i dag, så var det rett og sett lite tull fra den kanten, bra! Fortsett sånn!
      Dette kan du vel ikke mene ????
      Han var"håpløs", iallefall på defensiven.Og så du ikke alle feilpasningene ?? han ligger også feilplassert hele tiden.
      Men 2 ting i fordel til LKE,det er at Karim og Espen var enda dårligere.

      Kommentar

      • mats
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 621

        Eriksen var meget br ai dag! Denne rake mannen kok ikke forbi han en gang!

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          Opprinnelig skrevet av Playboy1
          Dette kan du vel ikke mene ????
          Han var"håpløs", iallefall på defensiven.Og så du ikke alle feilpasningene ?? han ligger også feilplassert hele tiden.
          Men 2 ting i fordel til LKE,det er at Karim og Espen var enda dårligere.
          Haru drekki eller? Asante lekte seg på vingen mot VIF forrige runde, og var 1vs1 med LKE 2-3 ganger i løpet av gangen. Han kom seg aldri forbi! 100% enig med holmiz. Fortsett sånn Lars Kristian!!
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Noen som så utsidelegget hans? Hadde det kommet frem hadde vi alle badet i sikkel. Kutt ut denne LKE-mobbinga nå, han har spilt seg kraftig opp i det siste, og kan ikke lastes for at han ikke får spille i sin egentlige posisjon.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Marit
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2010
              • 885

              Ja selv jeg irriterte meg ikke nevneverdig over E-risken i går, så han får godkjent av meg.
              Andas in och andas ut
              Orkar jag så orkar du

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Noen som så utsidelegget hans? Hadde det kommet frem hadde vi alle badet i sikkel. Kutt ut denne LKE-mobbinga nå, han har spilt seg kraftig opp i det siste, og kan ikke lastes for at han ikke får spille i sin egentlige posisjon.
                Han gjorde en god kamp i går, men jeg er helt sikker på at LKE er enig med meg i at det å sende ballen over sidelinja uten noe form for press to-tre ganger i andre omgang - ikke passer seg i TL. Ellers gjorde han en mer enn godkjent kamp i går. Tippeliagens "raskeste" spiller ble tatt helt ut av kampen av LKE.

                (Han fikk også tidenes billigste frispark på overtid i går ned ved cornerflagget. Jeg og gamlingen lo godt av den)

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  (Han fikk også tidenes billigste frispark på overtid i går ned ved cornerflagget. Jeg og gamlingen lo godt av den)
                  Utrolig bra, han må ha gått på dietten til kona. Beina ble til gelé.

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2151

                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    Haru drekki eller? Asante lekte seg på vingen mot VIF forrige runde, og var 1vs1 med LKE 2-3 ganger i løpet av gangen. Han kom seg aldri forbi! 100% enig med holmiz. Fortsett sånn Lars Kristian!!
                    Nei ,faktisk ikke hverken igår eller idag.
                    Jeg skal være enig i at Han var litt bedre enn han pleier.Men å hylle han for det,synes jeg blir helt feil,da nivået hans er fortsatt altfor dårlig.
                    Men som sagt,det var andre spillere enn han,som var ennå dårligere.Vi har 3-4 spillere som fortsatt får spille hver eneste kamp,ennå de holder max Adeccoliga standard.
                    Ble jævla glad når vi putta på slutten,og fikk 3 livsviktige poeng )))
                    Men spillet/kampen LSK og Start var bedritent dårlig igår !! dette var bunn-nivå !!

                    Kommentar

                    • TheFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 374

                      Er det ingen som lager stemningsvideoer lengre? Ser det ligger videoer fra noen bortekamper på YT, skulle gjerne sett fra hjemmekampene også! Elsker når det blir mål, det kollektive brøle JAA! også klikker alle i vinkel

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9453

                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Utrolig bra, han må ha gått på dietten til kona. Beina ble til gelé.
                        Mer energi i fett enn i karbs da

                        Kommentar

                        • erikh
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2008
                          • 443

                          Kommentarer etter matchen i går:

                          Logi: Ikke stort å bryne seg på mot Start som knapt kom til avslutninger. Grusom med ballen i beina (igjen). Det er helt forferdelig hvordan han håndterer tilbakespill, selv når de kommer på venstrefoten. Har også for mange dårlige igangsettinger. Merkelig at ikke Kristiansen kan få bedret dette aspektet i spillet til Logi. Et annet aspekt er at når Logi har denne enorme svakheten, burde kanskje forsvarsspillerne bruke Logi mindre i banespillet og heller slå langt dersom ikke pasningsalternativer på midtbanen eksisterer. Å spille på medspilleres svakheter er sjeldent smart.

                          LKE: Bedre enn på lenge, men fortsatt mye å gå på. Stor bedring en-mot-en, kom tettere på Asante, og spilte mer aggressivt. Er dog rett og slett ikke en venstreback. Gjorde mer positivt offensivt enn på veldig lenge, men innlegg med venstre er helt sjanseløse (skal ha stort pluss for at han faktisk varierte og ikke snudde seg for å slå med høyre hver gang, men venstrefoten er for LKEs del bare til å stå på). For mange feilpasninger.

                          SP: Stort sett solid, blir tatt på senga når en lang stikker går gjennom alt og alle før straffa til Start. Dårlig avslutning på målet som egentlig går rett på Høie, men faller ikke for fristelsen å kline til (og som midtstoppere gjerne gjør - kliner ballen over) men bredsider inn ballen.

                          Frode: Enig i vurderingen at Frode har vært en del dårligere i år enn i fjor, men har spilt seg opp de siste kampene. I går var Frode veldig god, vinner enormt mye dueller, bryter foran og er utrolig vanskelig å spille mot. Er også et stort uromoment når han er i motstanders felt, og vil score flere mål i år.

                          Esset: Godkjent kamp i går, men dødballene er som vanlig under pari. Må ta en stor del av skylda for at LSK knapt har scoret på dødball i år. Bidrar til en del godt kombinasjonsspill på høyresiden i går, men kan godt slå inn litt tidligere for å treffe innløpene i feltet bedre og opprettholde en rytme offensivt. Bruker ofte litt mye tid på å runde back hvilket gjør posisjonering for spisser og midtbanespillere i feltet veldig vanskelig da de blir for lette å markere ut

                          Nosa: Langt under Nosa-standard i går, mest sannsynlig en tur fra Nigeria som ødelegger dagsformen. Tar seg opp de siste 20 minuttene. Skaper uansett farligheter og er en trussel, og gjør ofte god innsats defensivt også. Problemet er at det stadig blir for av/på, og det savnes en fandenivoldskhet som er det som skal til for at Nosa tar det siste steget før han er klar for større klubber. Nosa kunne hatt godt av å lære litt om intensitet av spillere som BBS, Kara eller asshole-Annan.

                          Espen: Har vært veldig dårlig den siste måneden. Har igjen blitt uvenn med ballen og slår for mange rævva pasninger. Vi er avhengig av å ha ballspillere sentralt for å bli bedre i etablert, og denne rollen fyller ikke Søgård når han er ute av form (som nå). Trenger konkurranse for å holde et godkjent nivå.

                          Gisse: Kvalitet. Har det meste Espen mangler, og er også en kriger. Går inn i duellspillet med vilje og tæl, løper og river opp, samtidig som han sprer ballen og skaper trygghet med possession når det trengs. Presisjon skaper soliditet for hele laget, og har samtidig godt blikk offensivt.

                          Ruben: Fortsetter i sitt gode spor. Glimter stadig til med gode prestasjoner, men gjør fortsatt litt for mange feil og er litt for nølende i en del situasjoner. Er ingen kantspiller pga manglende hurtighet, men klarer å innvolvere seg en hel del både offensivt og defensivt. Er sterk og har god teknikk. Kan gjerne fyre av flere skudd og slå pasninger hurtigere, for han kommer seg ofte i posisjon.

                          BBS: Syk kamp av vår beste spiller. Tatt store steg i år, og har stigende selvtillit, hvilket synes. I går satt driblingen (kan innimellom nøye seg med å dra av to, og så spille ballen), pasningene og avslutningene, og han gjør en fantastisk god jobb som oppsillspunkt. Scorer et utrolig mål og vinner en jævlig viktig kamp for oss. Elsker holdningene og innsatsen - må være en plage å spille mot. Lagets viktigste spiller etter endelig å ha etablert seg på et stabilt meget høyt nivå.

                          Fredrik: Nok en god kamp, men fortsatt bare nesten når det gjelder mål. Er en trussel hele tiden og jobber som besatt (blokkerer utspark og løper på ALT). Skaper scoringen til Steinhard med enten et dårlig innlegg eller en frekk klasseavslutning som Høie såvidt når. Har ikke marginene på sin side, men har forhåpentligvis kvaliteten til å få den nødvendige flyten etter hvert. Viser nok til å forbli i start-11'ern.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7080

                            Kjappbørs:

                            Logi 4
                            Essediri 4
                            Steinar 6
                            Kippe 6
                            Eriksen 4
                            Ruben 5
                            Søgård 4
                            Gisse 6
                            Nosa 4
                            BBS 7
                            Fredrik 6
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • gutt94
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2007
                              • 3272

                              Opprinnelig skrevet av TheFugl
                              Er det ingen som lager stemningsvideoer lengre? Ser det ligger videoer fra noen bortekamper på YT, skulle gjerne sett fra hjemmekampene også! Elsker når det blir mål, det kollektive brøle JAA! også klikker alle i vinkel
                              Jeg har ikke helt status på disse stemningsvideoene da det er "Petter Ø" som tar og redigerer disse.
                              Det er jeg sm har tatt disse siste klippene i fra noen av bortekampene. Bare tatt innimellom bildene på diversse kamper for å få frem litt tribuneliv etc.
                              Så stemningsvideoene må "Petter Ø" svare på, men jeg fortsetter i den grad jeg kan å ta litt småsnutter innimellom på kampene. Ikke lett da jeg ikke kan ha med mange stativer og bytte frem og tilbake hele tiden. Men håper da at dere setter pris på klippene, selv at det ikke blir beste kvaliteten.

                              Ellers så kommer det bilder i fra kampen, men det tar noe tid før disse kommer ut. For oss i Kreativ Kanaris er det ingen penger på det vi gjør, alt er på frivelig basis. Så det er desverre andre mediejobber som ofte må gå forran. Kan ikke love noen dag om når bildene er klare, men endten i helgen eller mandag så er det nok et galleri klart med noen bilder i fra kampen, feiring og avskjeden til Ujah.
                              KnutHSolberg

                              Kommentar

                              Working...