Lillestrøm - Viking, Søndag 3. Juli kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

Bra att vi klarer å vinne en kamp med så mange unge på banen, og så for vi heller bare glemme att ikke allt går på skinner hele tiden da erfaringen ikke er av den største.

Gidder ikke å klage på noen spillere i dag selv om det var noen råtne bein ute på banen i 2. omgang som burde ha vært byttet ut tidligere.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av andersmm
      Midtbane og anrep mot Oss Grenland:

----------Ruben-Nosa------------
      --Fönix-------Björn--------Bolly--
      -------------Fredrik-------------

Ser ikke helt at disse står veldig mye tilbake for de vi stilte med i dag. Og da har vi også Ringstad i bakhånd som kantspiller om Fönix eller Bolly ikke rekker kampen.
      Hvorfor setter du opp laget i 4-2-3-1 formasjon, når LSK enten starter i 4-4-2 eller 4-4-1-1?

Kommentar

• *46*

Synes faktisk det er litt bra å få med seg en seier med kun et mål. Kan nesten ikke huske sist.

Kommentar

• Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

Opprinnelig skrevet av *46*
          Synes faktisk det er litt bra å få med seg en seier med kun et mål. Kan nesten ikke huske sist.
          Mot start for noen dager siden faktisk.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Trondeo
            Mot start for noen dager siden faktisk.
            Der var det LSK som kom tilbake, her var det Viking som pressa på. Også er korttidsminne ganske dårlig

Kommentar

• lskgogo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 633

Opprinnelig skrevet av andersmm
              Midtbane og anrep mot Oss Grenland:

----------Ruben-Nosa------------
              --Fönix-------Björn--------Bolly--
              -------------Fredrik-------------

Ser ikke helt at disse står veldig mye tilbake for de vi stilte med i dag. Og da har vi også Ringstad i bakhånd som kantspiller om Fönix eller Bolly ikke rekker kampen.
              Skummelt å starte med 2 stk som såvidt har spillt ball i år syns jeg. Vil heller se;

LKE - Frode - PSA - Steinar
              Karim - Nosa - Gabrielsen - Ringstad
              Fredrik - Bjôrn

Syns Karim var veldig god offensivt i dag. Kommer seg fint forbi backen til Viking mange ganger.

Uansett, vi har Bjôrn! Er ikke uten grunn Ujah savnet han fælt når han var borte. Han spiller alle rundt seg gode. Skaper ting på egenhånd og jobber som en helt.
              Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• SAEDbeger
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 421

Noen som har noe mer info på keeper valget i dag?
                Syntes han klarte seg bra, men merket jeg ble nervøs på cornere og når det var mange viking spillere i boksen.

Kommentar

• lskgogo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 633

Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
                  Syntes han klarte seg bra, men merket jeg ble nervøs på cornere og når det var mange viking spillere i boksen.
                  Er vel rett å slett som Berg sa. De valgte den keeperen de følte var best. Klarte seg godt spør du meg. Fine igangsettninger og virket rolig til tross for situasjonen.
                  Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
                    Det er fælt å si det, men jeg følte meg mindre utrygg før kampen da jeg fikk høre at Fjelstad skulle stå og ikke Nadj. Nå er det riktignok noen måneder siden jeg så Nadj i aksjon, men det jeg så dengang var langtfra betryggende.
                    Knurr...

Kommentar

• andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

Opprinnelig skrevet av *46*
                      Hvorfor setter du opp laget i 4-2-3-1 formasjon, når LSK enten starter i 4-4-2 eller 4-4-1-1?
                      Oh lord, så mange som pirker på måten jeg setter opp laget. Jeg kan legge til enda en linje med --- for Björn, men jeg mener at vi ofte angriper slik jeg setter opp lagene her inne. Björn er veldig ofte dypt i banen, og faller veldig ofte i linje med kantspillerne. Da särlig i overgangsspillet. Hva vi kaller formasjonen og hvor mange linjer med ---- vi legger til er egentlig uinteressant. Folk forstår greia. Jeg vil ha Ruben og Nosa sentralt på midten, dypere enn kantspillerne, Fredrik på topp, og Björn i mellomrommet mellom midtbane og spiss.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• MoBee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 958

Fy flate så mye trygghet Fjeldstad uttrykte! Han var kjempevåken og meget god syns jeg! Utrolig gøy at vi har en så god juniorkeeper i klubben

Mye snakk om Fønix her. Jeg er skikkelig dårlig på kallenavn... Er det Erling? Er han klar??

Kommentar

• Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

Faen så deilig det er å se et lag som løper og kriger i 90 minutter!

Björn som forventet Banens Beste Spiller. Bortsett fra det er det 92-gutta som utmerker seg: Fjeldstad gjør en imponerende jobb, ikke minst i igangsettingsfasen der Logi suger hardt, Fredrik jobber som en helt og får endelig en scoring, og Ruben setter kronen på sitt endelige gjennombrudd.

Viking hadde fortjent minst ett poeng i dag, men dette var fortsatt en særdeles positiv opplevelse. Enorm innsats og ungutter som slår ut i full blomst. Kan ikke kreve mer!

Kommentar

• norskpoker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 399

Opprinnelig skrevet av Lars
                            Fjeldstad gjør en imponerende jobb, ikke minst i igangsettingsfasen der Logi suger hardt,
                            Det der er jo direkte feil. Logi er meget god til å sette i gang kjapt med utkast. Det er når han får ballen i beina han har problemer.

Kommentar

• maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1287

Vi drepte en keeper i dag men fy f... for en deilig seier. Bra første omgang, mindre bra i andre men slett ikke så ille som mange skal ha det til. BBS sitt forarbeid til to null målet har ikke Åråsen sett siden Tom Lund. Det var bare så sinnsykt bra!!!
                              Vårsesongen er over og jeg synes 22 poeng er omtrent som jeg forventet. Uten Gislasons skadeavbrekk tror jeg vi hadde hatt flere poeng men vi kan slettes ikke klage alt for mye.

Kommentar

• Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                Det der er jo direkte feil. Logi er meget god til å sette i gang kjapt med utkast. Det er når han får ballen i beina han har problemer.
                                Det der er jo direkte feil. Logi kaster ofte ut, akkurat det stemmer, men halvparten av gangene er enten valget eller utførelsen elendig. Nok av eksempler på at Logi har kastet ut til hardt pressede spillere (med påfølgende balltap) eller rett og slett utover sidelinja.

Kommentar

• Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                  Vi drepte en keeper i dag men fy f... for en deilig seier. Bra første omgang, mindre bra i andre men slett ikke så ille som mange skal ha det til. BBS sitt forarbeid til to null målet har ikke Åråsen sett siden Tom Lund. Det var bare så sinnsykt bra!!!
                                  Vårsesongen er over og jeg synes 22 poeng er omtrent som jeg forventet. Uten Gislasons skadeavbrekk tror jeg vi hadde hatt flere poeng men vi kan slettes ikke klage alt for mye.
                                  Du, maxpayne, jeg har en høne å plukke med deg. Husker du hva du skrev her inne midt i første omgang da LSK spilte borte mot Start på våren i fjor?

Kommentar

• Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                    Logi har til tider fullstendig bedritne igangsettinger. Fjeldstad var tilnærmet feilfri i dag, fullstendig sjanseløs på målet, et fantastisk skudd av Berisha som skrur utover og ligger limt ved stolpen. Av og til litt for heit på utspark og ønsker å spille gjennom Fredrik, men totalt sett en veldig sterk debut fra Fjelstad.

Merkbart på gutta at det har vært mange kamper de siste ukene, utrolig digg å ta med seg en sliteseier der 1 poeng til begge lag hadde vært mer fortjent enn 3 til LSK. Litt synd på Nadj som trolig hadde fått relativt sterke signaler på at han skulle starte, for så å bli vraket på kampdag til fordel for en juniorkeeper. Må være drepende for motivasjonen hans som andrekeeper.
                                    Lauken er vår venn!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Ser ikke akuratt når Viking tar avspark av TV-bildene, men teller ca 19 sekunder fra avspark til mål. Det må vel være en slags rekord?
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1287

Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Du, maxpayne, jeg har en høne å plukke med deg. Husker du hva du skrev her inne midt i første omgang da LSK spilte borte mot Start på våren i fjor?
                                        JEPP. Du tenker sikkert på at jeg ikke synes BBS var god nok for startelveren i fjor. Det var han heller ikke.

Kommentar

• andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

Noen som har värt på trening de siste dagene og sett laget som ble drilla i forkant av kampen? Var Nadj på förstelaget? Om han var det så må det ligge skade eller noe annet til grunn. Virker jo som en ganske meningslös signering, om det er sportslige kriterier som ligger til grunn for dagens keepervalg.

Forövrig er jeg ganske fornöyd med dagens kamp. Förste omgang er bra, både offensivt og defensivt. I andre blir vi ekstremt dårlige til å holde på ball og spille konstruktivt. Jeg ser ingen problem med å legge seg litt lavere når vi leder 2-0, all den tid vi er landets mest kontringssterke lag. Det ser derimot litt dumt ut om vi ikke får i gang kontringsspillet. Defensivt er andre omgang grei nok. Viking skaper veldig lite, selv om de har mye ball og veldig mange dödballer.

Jeg er fornöyd med måten vi har takla kampprogrammet, og fysisk sett så kan resultatene tyde på at vi har stått löpet ut bedre enn en del av motstanderene. Etter ferien bör vi heve poengsnittet dog. Med skadefri tropp bör vi kunne stille en veldig sterk försteelver utover hösten.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

Working...