10 spillere i troppen med junior kamper for LSK, imponerende!
Lillestrøm - Viking, Søndag 3. Juli kl 18:00
Collapse
X
-
Så det er ikke nødvendig å være 2 meter høy for å bli god.Kommentar
-
Er sannsynligvis eneste her inne som gleda meg til å se han i aksjon. Rett og slett fordi jeg tror han ville heva seg på førstelaget (slik enkelte andre gjør) og gøy å se hva som bor i han. Han sa at han måtte vurdere fremtiden sin LSK på Tv2Sporten i kveld. Og det forstår jeg!
Jeg håper for min egen del at han går inn for å jobbe knallhardt og bli en bedre keeper, og på sikt bli et soleklart førstevalg.Knurr...Kommentar
-
Om Nadj føler han må vurdere fremtiden i klubben etter denne vrakingen, er han uansett ikke rett mann. Han har to muligheter: gi opp, eller forbanne seg på at han skal bli førstevalg og jobbe deretter. Høres sikkert brutalt ut for noen, men LSK er ikke et arbeidsmarkedstiltak.
Jeg håper for min egen del at han går inn for å jobbe knallhardt og bli en bedre keeper, og på sikt bli et soleklart førstevalg.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
For å prøve å gjengi så sa han at han var veldig skuffet og sint og vurderte fremtiden.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det forstår jeg godt. Men jeg kjøper forklaringen til trenerene om at den beste keeperen stod igår. Nadj er desverre altfor dårlig. Bare se under oppvarmingene før kamper, han stopper jo så og si aldri ett skudd. Men jeg skjønner at han er skuffa og det har han lov til å være. Men om man vurderer han som den tredje beste keeperen i klubben håber jeg han er vraka fra benken neste kamp. Heller en lokal ungutt på benken da enn "stallfyll".Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
under kampen mot start blei essediri forbanna på nadj i den ene situasjonen og foklarte tydleig med at han måtte kommunisere med spillerene. om det er slik at han har dårlig feltarbeid da vet jeg ikke, men hvis det er slik som HB sier at han og fjelstad er jevngode så er det rett å gi fjelstad sjangsen, yngre og kan bli bedre. vi har jo hatt/har en diskusjon her når det gjelder lasse vs en annen v back som er yngre og for meg blir det noe av det samme.Kommentar
-
Men hvem hentet denne svensken til klubben? Var ikke det samme mann som vraket ham i går, nemlig Berg?Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Skjønner godt at han er jævlig skuffa, det hadde alle vært. Får som det tidligere er nevnt i tråden håpe at han forbanner seg på å vise seg fram og tvinge fram en startplass. Det er fullt mulig, selv om han fikk et knallhardt psykisk slag i går.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Sendte han likegodt en støttende og oppmuntrende melding på face. Jeg VIL så gjerne at han skal være god. Han er jo ENORM.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Om Nadj føler han må vurdere fremtiden i klubben etter denne vrakingen, er han uansett ikke rett mann. Han har to muligheter: gi opp, eller forbanne seg på at han skal bli førstevalg og jobbe deretter. Høres sikkert brutalt ut for noen, men LSK er ikke et arbeidsmarkedstiltak.
Jeg håper for min egen del at han går inn for å jobbe knallhardt og bli en bedre keeper, og på sikt bli et soleklart førstevalg.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er ikke tilfeldig at du kaller deg BennyLem eller hva? Jeg mente selvfølgelig størrelsen på kroppen generelt, men for oss fuglasupportere er jo størrelse på lem like relevant som fotballferdigheter. Dermed kan vi jo håpe at han er godt utstyrt der nede også. Vi fikk jo rapport om størrelsen på lemmet til BBS i går så det må være mulig å finne ut.***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar