Lillestrøm - Viking, Søndag 3. Juli kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mats
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 621

Opprinnelig skrevet av Andersen
    Ser mange klager på Lars Kristian Eriksens innsats og spill de siste kampene, men er det noen grunn til det egentlig? Han har hevet seg voldsomt fra årets første kamper hvor han presterte dårlig. I mine øyne er Essediri et svakere ledd enn Eriksen, og burde heller benkes.
    Kunne ikke vært mer enig!

Kommentar

• Boing
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 711

Ser mange klager på Lars Kristian Eriksens innsats og spill de siste kampene, men er det noen grunn til det egentlig? Han har hevet seg voldsomt fra årets første kamper hvor han presterte dårlig. I mine øyne er Essediri et svakere ledd enn Eriksen, og burde heller benkes.
      Kunne ikke ha vært mer enig, men det er ikke på grunn av forsvarsjobben han gjør, det er rett og slett fordi jeg er meget lei av de høye ballene som kommer ned med snø på ved corner eller innlegg, keepermat!!!!

Kommentar

• Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

De to er lagets klart weakest links. Heldigvis er de begge på utgående kontrakt, og bør enkelt kunne erstattes med bedre spillere til en billigere penge.

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Omskoler Søgård til back. HAn har spilt der før. Dermed har vi løst to problemer på en gang.
          .

Kommentar

• nebbjævel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2009
            • 511

Reka,
            det nytter ikke i det lange løpet å sette banens verste på backen. Det innebærer bare større problemer for nykommeren i buret. Vi må ha en match der Viking bare sporadisk krysser midtlinja. Og vi må ha litt mer beskjedenhet fra banevanngutta sånn at ballen kan trille litt lettere over gresset.

Kommentar

• Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

P***preik. Les nebbemanns innlegg over. Ingenting kommer ut av å bruke lassie, det er Ringo som gjelder. Jeg har gått lei.

Samme med Søgginho, han må få hvile litt.

Kommentar

• maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 641

Synes Eriksen var god sist, og fortjener en ny sjanse. Kan ikke bli som Erling ifjor, at vi må ha èn spiller vi skal henge ut hele sesongen forfi han var dårlig i starten. At han må spille på venstre er Berg sin feil. Hadde nok kommet med flere offensove bidrag fra høyre-backen. Ellers gjør vi om litt på Gislason - sangen idag. Stefan Gislason-bli hos oss. Stefan Gislason-bli hos oss. Stefan Gislason-bli hos oss, ååååå Stefan-bli hos OSS. Samme melodi som "hvor er døra vår". Ellers er laget slik:

Nadj

Karim-Pedersen-Kippe-Eriksen

Ruben-Espen-Stefan-Nosa

Fredrik-Bergmann

Ringstad inn for Nosa hvis Nosa er like giddaslaus som sist. Solberg og Ohi kan også få inhopp.
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

Viking og LSK er de to lagene som har spilt desidert flest uavgjort gjennom de siste tre sesongene. Hareide er nok fornøyd med ett poeng slik de ligger an. Kjenner jeg Berg rett så er ikke han direkte skuffet over ettpoenger mot Viking nå, siden kampen bærer preg av "6-poenger", og det ene poenget kan distansere oss ytterligere til nedrykkstriden før sommerpausen.

Mitt tips er klart; en stor U på kupongen, eller 1-1 for de som vil sjanse mer. Henholdsvis 3 og 4,5 ganger pengene tilbake er godt betalt.

Kommentar

• Mynten
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 484

Dette er nok en kamp som kan løfte LSK vekk fra sumpa for en stund dersom vi vinner, og hvor vi kan begynne å kjenne lukten av medalje. Dessverre vet vi hvordan det har gått de senere årene når vi har hatt de mulighetene... Er redd Henning vil safen inn en uavgjort, så noe annet enn det resultatet vil overraske meg veldig.

Viking har ikke imponert, og det er vel heller ingen av spillerne som har imponert noe spesielt. Tror ikke vil slipper til mange sjansene imot i dag, men at vi ikke kommer til å skape så mye heller.

Lagoppstillingen sier jo seg selv dersom ingen er blitt syke eller skadet siden i går.

Kommentar

• Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

Rykter om at Nosa er sliten og dermed ikke spiller.

Kommentar

• Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

Opprinnelig skrevet av Trondeo
                        Så definitivt sånn ut mot Start, så det vil ikke være veldig overraskende om det stemmer.
                        Knurr...

Kommentar

• Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5918

Mot Tromsø også? Begynner å bli litt mye nå.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Med det tette programmet vi har hatt i det siste, samt to turer til Nigeria i denne perioden så er det ikke rart han er sliten.

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Nå kødder du? Jeg kan ikke tenke meg at Nosa er så dum at han krever hvile, da detter han kjapt nedover på ønskelistene til klubbene ute i Europa. Klarer han ikke det høyst overkommelige kampprogrammet han har hatt i det siste, med slowmo tippeligafotball og et par opptredener for u23, så er det virkelig skjær i sjøen for ham. JHvordan skal han klare kjøret i en toppklubb ute i europa, hvor krav til tempo, løpskapasitet og antall kamper er mye høyere? Hvor er rådgivere og agent i denne saken?

Kommentar

• Trondeo
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3062

Opprinnelig skrevet av reka
                                Nå kødder du? Jeg kan ikke tenke meg at Nosa er så dum at han krever hvile, da detter han kjapt nedover på ønskelistene til klubbene ute i Europa. Klarer han ikke det høyst overkommelige kampprogrammet han har hatt i det siste, med slowmo tippeligafotball og et par opptredener for u23, så er det virkelig skjær i sjøen for ham. Hvor er rådgivere og agent i denne saken?
                                Skal sies at jeg ikke er sikker i min sak. Finner uansett ut om få timer om det stemmer eller ei.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

Opprinnelig skrevet av Mynten
                                  Dette er nok en kamp som kan løfte LSK vekk fra sumpa for en stund dersom vi vinner, og hvor vi kan begynne å kjenne lukten av medalje. Dessverre vet vi hvordan det har gått de senere årene når vi har hatt de mulighetene... Er redd Henning vil safen inn en uavgjort, så noe annet enn det resultatet vil overraske meg veldig.

Viking har ikke imponert, og det er vel heller ingen av spillerne som har imponert noe spesielt. Tror ikke vil slipper til mange sjansene imot i dag, men at vi ikke kommer til å skape så mye heller.

Lagoppstillingen sier jo seg selv dersom ingen er blitt syke eller skadet siden i går.
                                  Vi skal absolutt ikke begynne å fable om noen medalje, selv om vi skulle slumpe inn en 1-0 seier på corner i dag. Uten Ænntonny skal det mye til. Kjenne lukten av øvre halvdel kanskje.

Men jeg tror og håper at HB og laget ofrer alt for en tress idag, publikum må tross alt vinnes tilbake. "Gi dæm problæm" bør vel være mottoet.

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Skal sies at jeg ikke er sikker i min sak. Finner uansett ut om få timer om det stemmer eller ei.
                                    Stemmer det er han en stor dust. For å lande kontrakt med en storklubb må han klare å opptre profesjonelt i vår lille bakgårdsklubb, det innebærer å stille på alle treninger, være klar til alle kamper og ikke inngi det minste fnugg av tvil om gode holdninger. Må innrømme at jeg har hevet øyebrynene om enkelte ting rundt ham, viser dette seg å stemme blir jeg jævlig skuffa.

Kommentar

• tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

Tipper vi får se en annen Nosa nå som Ujah har reist dessverre.

Kommentar

• BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Tipper vi får se en annen Nosa nå som Ujah har reist dessverre.
                                        Som reka påpeker er det i så fall vanvittig selvdestruktivt.

Hvis målet er en større liga og klubb, så må det skjerping til.

Salget av Ujah bør vel heller være et bevis på at det går an, samt inspirasjon til innsats?
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3235

Jeg er veldig spent på hvordan Nosa opptrer framover. Jeg frykter at han tror han nå er en etablert spiller ut fra innsatsen og resultatene for U-23 landslaget, og er så naiv (eller innbilsk) at han tror det er nok til at han kan gå som Bosmann til en storklubb etter London-OL neste sommer, og at jobben i Lillestrøm går ut på å spille bra nok til fortsatt å bli tatt ut til landslaget. Som både Reka og Benny skriver tar han da sørgelig (både for LSK og mest for seg sjøl) feil: Enhver profesjonell klubb vil sikte ham med forskjellige speidere over tid og flere seriekamper (og treninger), foruten landskamper. Primadonnaholdninger han har vist før og ser ut til å vise nå igjen blir raskt avslørt.

Jeg var kritisk til mye han gjorde og ikke gjorde etter at han fikk trøye nummer 10 i fjor. I år har han definitivt tatt store skritt i riktig retning, men jeg håper inderlig både rådgivere, trenerteam og agenter (også av ren egeninteresse fra disse) får ham til å forstå hva slags innsats og holdninger som kreves. Ellers bør LSK faktisk ta sikte på å selge ham snarest mulig, for en sum som neppe blir mer enn 5-6 millioner; blir ikke holdningene og innsatsen klart skjerpa vil vi aldri kunne få noe i nærheten av Ujah-summer, uansett det enorme talentet og potensialet han har. Så lavt nivå som han har vist i flere kamper også i år godtar ingen storklubber.

gilbert

Kommentar

Working...