hvor har vi tenkt oss.. slippe siddis inn i kampen?
Lillestrøm - Viking, Søndag 3. Juli kl 18:00
Collapse
X
-
-
Så derfor konkluderer jeg meg at Fjeldstad har gjort det bedre enn det Logi ville ha gjort det, og derfor konkluderer jeg nok en gang med Rælingsgutten er bedre enn islendingen. Lett.Kommentar
-
Faen så LAVT vi legger oss, går ut fra pause med mål for øyet og safe 2-0, nå blir vi straffe for å invitere motstander til å prøve, SKJERP DEG BERG!!!!!!!!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
hvorfor sette inn Nosa hvis han ikke er helt 100?Kommentar
-
hva faen er dette, feilpassning på feilpassning og ikke en dritt gjøres riktig! 1 divisjonslag nivåKommentar
-
Kommentar
-
merker at jeg virkelig liker Gullet. herlig type, rett og slett.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
elendig 2 omgang av oss i dag..... kvalmt å se på. Få montert på ryggelys på draktene våre snarest!
1 omgang var bedre og det varmer hjertet mitt at gullet endelig fikk sitt første mål, og FOR et hærlig mål.Kommentar
-
Midtbane og anrep mot Oss Grenland:
----------Ruben-Nosa------------
--Fönix-------Björn--------Bolly--
-------------Fredrik-------------
Ser ikke helt at disse står veldig mye tilbake for de vi stilte med i dag. Og da har vi også Ringstad i bakhånd som kantspiller om Fönix eller Bolly ikke rekker kampen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
En kjapp karakterbok:
Fjeldstad: God i feltet og meget bra med beina. Mangler desverre litt på streken og kunne tatt 2-1. Er vel også litt for lav til å bli toppkeeper (blandt de laveste i feltet). Kankje litt snill men gir 5
Esset: Veldig bra i 1. omgang både offensivt og defensivt. Brukbare dødballer selv om vi vet han kan bedre. Var på flere farlige løp som kunne gitt bedre betalt. En heldig assist til Ruben i 1. omgang. 5
Kippe: Vinner som vanlig alt i lufta. Flink til å finne medspillere før pause. Mye mæling i 2. omgang som ikke er hans skyld, men laget som ikke gjør seg spillbare. Punkterte nesten kampen på heading i 2. omgang. 6
Steinhard: God kontroll defensivt og ute å forstyrrer og bryter i potensiellt farlige situasjoner flere ganger. God i igangsetinga. 6
Eriksen: Utrolig passiv når De Lanley får løpe gjennom siste 1/3 delen å avslutte etter 7 minutter. Kunne blitt matchavgjørende. Spiller på det nivået han har på venstreback. Hadde assist til assist på 2-0. 4
Ruben: Burde og var sinnsykt nære å nicke inn 1-0 etter noen få minutter. Fikk sin 1. TL-scoring, og hadde bra kontroll på høyresiden. 6
Espen: Løper og løper. Få balltap og balanserer laget bra mad Gisse. 5
Gisse: Er den mest kreative på midtbanen. Noen dårlige passninger, men klarer å åpne forsvaret til Viking med gose passninger ved flere anledninger. Er mye av grunnen til at vi får poeng i dag. Balanserer midtbanen bra, og det er ekstrem vikig å signere han videre. 6.
Ringstad: Kan så mye mer. Blir desverre usynlig i store deler av kampen. Hadde et par bra innlegg og viser hva som bor i han offensivt. 4
BBS: Jeg elsker deg! Fantastisk forarbeid på 2-0. Glad ikke speidere har forstått hvor rå han er. Banens beste i dag, men mangler scoringa. Var utrolig nør på innlegg med venstre(!) fra karim. 6 BB
Fredrik: Endelig kom målet! Utrolig fortjent og viktig at han får målet. Løper mye og er nære på å komme 1 mot 1 flere ganger. 6.
Inbyttere:
Nosa: Totalt usynlig med unntak av ett raid med en herlig passning. Virker sliten og har godt av en pause. Viktig å få han i matchform mot Odd når Gisse og Søgård er ute med karantene.
PSA: Vinner noen hodedueller og viser gode takter i sluttminuttene.
Berg: Gnir meg i øya. Et taktisk bytte når Viking setter inn en spiss i sluttminuttene. Dæven steike! 6
Laget: Godkjent+ i første omgang. Blir spilt veldig lave i 2. omgang. Heldigvis møter vi et lag som ikke scorer mål. Nære ett par ganger å punktere kampen, men det holder ikke mål det vi gjør etter hvilen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Midtbane og anrep mot Oss Grenland:
----------Ruben-Nosa------------
--Fönix-------Björn--------Bolly--
-------------Fredrik-------------
Ser ikke helt at disse står veldig mye tilbake for de vi stilte med i dag. Og da har vi også Ringstad i bakhånd som kantspiller om Fönix eller Bolly ikke rekker kampen.
Knudtzon-Ruben-Nosa-Bolly hvis alle blir klare.Last edited by Kjell.T.Ring; 03.07.2011, 19:51.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar