Lillestrøm - Viking, Søndag 3. Juli kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4380

    Fantastisk debut av Fjeldstad! Ikke mange juniorkeepere som viser trygghet på den måten der. Herlig miks ved å sette kjapt igang når det er mulighet, og ved å "drøye" tiden på frispark. En bra dobbelt redning i 2.omgang, hvorav den siste beinparaden er bra klasse! Eneste minuset jeg kan se fra første kamp er at han er ganske lav, og kanskje litt dårlig rekkevidde?
    ..................

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      JEPP. Du tenker sikkert på at jeg ikke synes BBS var god nok for startelveren i fjor. Det var han heller ikke.
      Det du skrev den gangen har brent seg fast i hukommelsen min. Tror jeg aldri har vært mer uenig i noe her inne noensinne. Har hentet fram sitatet for anledningen:

      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      Hurra for Lars Bohinene som forteller sannheten om BBS. Mer opptatt av håret enn fokus.
      Mer fokusert og gjennomseriøs spiller skal du faen meg lete lenge etter. Björn putta vel også et deilig, deilig krigermål i 2. omgang i den kampen...

      Kommentar

      • Marit
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2010
        • 885

        Opprinnelig skrevet av andersmm
        Noen som har värt på trening de siste dagene og sett laget som ble drilla i forkant av kampen? Var Nadj på förstelaget? Om han var det så må det ligge skade eller noe annet til grunn. Virker jo som en ganske meningslös signering, om det er sportslige kriterier som ligger til grunn for dagens keepervalg.
        tror nok maxpayne er inne på noe når han sier vi drepte en keeper i dag. Henning sa det var en sportslig vurdering, hadde det vært skade ville han nok heller sagt det. om det er noe annet er ikke godt å vite, men det er jo et sterkt signal som blir sendt.

        får håpe Nadj finner seg en annen klubb, for selv om det var hyggelig at Fjeldstad imponerte skjærer dette her i hjertet. spesielt etter denne: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5659640.ece
        Andas in och andas ut
        Orkar jag så orkar du

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Fantastisk debut av Fjeldstad! Ikke mange juniorkeepere som viser trygghet på den måten der. Herlig miks ved å sette kjapt igang når det er mulighet, og ved å "drøye" tiden på frispark. En bra dobbelt redning i 2.omgang, hvorav den siste beinparaden er bra klasse! Eneste minuset jeg kan se fra første kamp er at han er ganske lav, og kanskje litt dårlig rekkevidde?
          Det er nok desverre det osm gjør at han aldri blir noen TL-keeper. Han vokser neppe noe mer, og var blandt de laveste i feltet i dag. Til sammenligning bør du være ca 1.90 for å bli PL-keeper. Han kan godt ta benkeplassen fra Nadj.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1252

            Opprinnelig skrevet av Lars
            Det du skrev den gangen har brent seg fast i hukommelsen min. Tror jeg aldri har vært mer uenig i noe her inne noensinne. Har hentet fram sitatet for anledningen:


            Mer fokusert og gjennomseriøs spiller skal du faen meg lete lenge etter. Björn putta vel også et deilig, deilig krigermål i 2. omgang i den kampen...
            BBS er fortsatt ganske opptatt av håret sitt men det skal han få lov til hvis han fortsetter finspillet sitt.
            Uansett må jeg påpeke at førsteomgangen i Kristiansand i fjor vekket en del harme hos andre enn meg

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Det er nok desverre det osm gjør at han aldri blir noen TL-keeper. Han vokser neppe noe mer, og var blandt de laveste i feltet i dag. Til sammenligning bør du være ca 1.90 for å bli PL-keeper. Han kan godt ta benkeplassen fra Nadj.
              Hvor høy er han egentlig?

              Det er klart en fordel å være høy når du er keeper, men det finnes eksepmler på lave som har gjort det greit også, f.eks Fabien Barthez som ifølge Wikipedia er 1,81

              Kommentar

              • Felt C
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 776

                Opprinnelig skrevet av Serbern
                Hvor høy er han egentlig?
                Tror han er 180 centimeter høy...

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7080

                  Fantastisk å se at ungdomslinja til LSK begynner å blomstre. Fantastiske Björn! Fantastiske Ruben! Fantastiske Andreas Fjeldstad, Fredrik Gulbrandsen og Stian Ringstad! De som mener Henning Berg ikke har utrettet noe i LSK bør slutte å sniffe lim.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    Jeg har slaktet Nadj fra første sekund, men i dag syntes jeg virkelig synd på fyren. Har sjelden sett en så knust spiller på Åråsen. I videointervjuet med RB framsto han som en veldig ålreit fyr.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Opprinnelig skrevet av Serbern
                      Hvor høy er han egentlig?

                      Det er klart en fordel å være høy når du er keeper, men det finnes eksepmler på lave som har gjort det greit også, f.eks Fabien Barthez som ifølge Wikipedia er 1,81
                      Jeg tar gjerne feil i denne saken for å si det sånn. Fjeldstad gjorde det bra i dag selv om han er usikker på strek. Utsprkene hans var deilige å se på. Burde parra han med Logi og venta på avkommet for da har ud en komplett keeper
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        Opprinnelig skrevet av Felt C
                        Tror han er 180 centimeter høy...
                        Lurer på om han kan være noen cm høyere. Björn er 186 og han så veldig liten ut i keeperdrakt mot KIL i fjor. Keepere virker ofte lavere enn de er, fordi de fleste keepere er over 190, i tillegg til at de er omkranset av 190+ høye stoppere. Tipper han er 182,5.

                        Neste år er han for gammel for juniorlaget. Fjeldstad som reservekeeper neste år, lett! Fuglafan delux på benken, helt konge, han kan gjøre jobben med å steppe inn av og til de neste 20 åra.

                        Kommentar

                        • sten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2005
                          • 873

                          Har jobbet på kontoret i dag så fikk ikke sett kampen.ser mange her mener LSK spilte dårlig. Jeg hadde flere live oppdateringer oppe og hørte på radio. tydelig at folk har forskjellig syn på fotball. forsto det slik at LSK var klart best noen steder og at Viking var best andre steder-

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            En omgang hver. Vi spilte en utmerket 1. omgang, i andre begynte viking å pumpe lange baller på Sæternes, vant noen dueller og satte oss under press. Alt i alt spilte vi den fineste fotballen i dag, selv om viking kunne ha despet seg til et poeng mot slutten av kampen.

                            Ellers bra å ta 6 poeng mot to bunnlag. Vi møter tromsø og godset på plasten deres før vi setter kursen mot Molde. Blir ikke mange poeng fremover

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              Opprinnelig skrevet av Lars

                              Neste år er han for gammel for juniorlaget. Fjeldstad som reservekeeper neste år, lett! Fuglafan delux på benken, helt konge, han kan gjøre jobben med å steppe inn av og til de neste 20 åra.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Jeg har slaktet Nadj fra første sekund, men i dag syntes jeg virkelig synd på fyren. Har sjelden sett en så knust spiller på Åråsen. I videointervjuet med RB framsto han som en veldig ålreit fyr.
                                Er sannsynligvis eneste her inne som gleda meg til å se han i aksjon. Rett og slett fordi jeg tror han ville heva seg på førstelaget (slik enkelte andre gjør) og gøy å se hva som bor i han. Han sa at han måtte vurdere fremtiden sin LSK på Tv2Sporten i kveld. Og det forstår jeg!Fjellstad gjorde dog en meget god figur. Smart i valgene og kald i hodet.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Vi møter tromsø og godset på plasten deres før vi setter kursen mot Molde. Blir ikke mange poeng fremover
                                  Tromsø på Åråsen og Godset borte er ikke uoverkommelig. Molde er nok det tyngste laget av de tre. Men aller først er det Oss Grenland borte.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7080

                                    Oss kan vi slå. Tromsø er en typisk 1-1-kamp, og jeg tror vi skal få kjørt oss både mot Godset og Molde. Nettopp derfor er disse seks poengene så utrolig viktige. Vi har en god luke ned til bånnsjiktet, ro i troppen og styrer mot en klokkerein 7. plass.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3208

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Vi møter tromsø og godset på plasten deres før vi setter kursen mot Molde. Blir ikke mange poeng fremover
                                      Bortekamper - på plast?
                                      Med Knudtzon og/eller Bolly tilbake på kantene og Björn og Fredrik på topp?
                                      Seks lette poeng!

                                      Hittil i denne sesongen (til stor forskjell fra i fjor) har vi til dels vært kritisert for å "bare" vinne bortekamper på kontringer og overganger og ikke kunne føre kamper mot svakere eller spillemessig jevnbyrdige lag. Heller ikke det er helt rettferdig, men også bortekampene (med knappe tap) mot AaFK og RBK (cup'en) har vært brukbare.

                                      gilbert
                                      Last edited by gilbert; 04.07.2011, 15:57.

                                      Kommentar

                                      • glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

                                        Gledelig og se at LSK stiller med 5 lokale spillere i mot Viking,
                                        Keeper Andreas Fjeldstad Rælingen
                                        Espen S Fetsund
                                        Fredrik Guldbrandsen Lillestrøm
                                        Pål Steffen Lillestrøm
                                        Stian Ringstad HAGA
                                        samt Kippe og Lunan fra Koldbotn og Holmelia.

                                        Kan vel si at halve laget var lokalt i går.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                                          samt Kippe og Lunan fra Koldbotn og Holmelia.
                                          Lunan kom vel til LSK fra Gjøvik?

                                          Kommentar

                                          Working...