Vi trenger tippeligaens beste midtbanespiller på midten i denne kampen punktum. Tror han innsett at han har gjort en feil. Håper ikke Nosa hatet på dette forumet fører til buing mot han.
Odd Grenland - Lillestrøm Sportsklubb, Skagerak Arena, fredag 15. juli kl.1900
Collapse
X
-
Hvilke av uttalelsene hans er det som gir deg inntrykk av at han har innsett at han har gjort en feil?Kommentar
-
Jeg står på mitt, lite sannsynlig at det skjer, men jeg tror mange hadde blitt overrasket, hadde vunnet midtbanen garantert. Frode treffer stor sett med sine kortpasninger og de lange hadde blitt mer presise fra midtbanen, han har også roen som trenges selv om teknikken ikke er den beste. I tillegg senker du skuldrene litt på midtbanen, ikke så "farlig" om du mister banen på midten. Nei hadde kost meg med kapteinen på midtbanen.Kommentar
-
Jeg står på mitt, lite sannsynlig at det skjer, men jeg tror mange hadde blitt overrasket, hadde vunnet midtbanen garantert. Frode treffer stor sett med sine kortpasninger og de lange hadde blitt mer presise fra midtbanen, han har også roen som trenges selv om teknikken ikke er den beste. I tillegg senker du skuldrene litt på midtbanen, ikke så "farlig" om du mister banen på midten. Nei hadde kost meg med kapteinen på midtbanen.Kommentar
-
Sorry, men her er du helt på jordet! Å miste ballen på midtbanen er jo akkurat som å gi motstander målsjanser. Om det ikke er så farlig å miste ballen i den posisjonen så hadde ingen noen sinne klagd på Espen Søgård! Alle veit du er langt over middels keen på Kippe, men ett sted får grensa gåKommentar
-
Poenget var at du senker skuldrene når du fører ballen på midtbanen. Hvis du mister ballen som midtstopper er gjerne motstanderen alene med keeper. Det er ikke dermed sagt at Frode kommer til å miste ballen på midtbanen. Hvis du ikke skjønte det så får du dra hjem til pappa å spørre hva dollyholly mente med innlegget, og jeg har antakelig 100 ganger mer peiling på hva det vil si å spille midtbane en deg din fjott!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Du trenger ikke ta den tonen om noen mot formodning ikke skulle være enig med deg i at Kippe er en gud og fus i alt. I tillegg kan du gjerne fortelle oss som ikke vet det hva slags kvalifikasjoner du har som gjør deg hundre ganger bedre rusta til å vurdere midtbanespilllere. Har du spilt der på landslaget? Eller er du bare en jævlig dyktig trener?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Der tror jeg du har start oppstillinga i mårra, egentlig ganske utrolig at av 6 sentrale midtbane spillere er det bare en som er "klar", med denne start oppstillinga blir det også spennende å se om Nosa kommer inn hvis vi ligger under mot slutten av kampen.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Poenget var at du senker skuldrene når du fører ballen på midtbanen. Hvis du mister ballen som midtstopper er gjerne motstanderen alene med keeper. Det er ikke dermed sagt at Frode kommer til å miste ballen på midtbanen. Hvis du ikke skjønte det så får du dra hjem til pappa å spørre hva dollyholly mente med innlegget, og jeg har antakelig 100 ganger mer peiling på hva det vil si å spille midtbane en deg din fjott!Kommentar
-
Ville smake utrolig godt med 3 poeng i Skien i morra.
På plussida: To seire på rad i såkalte 6-poengskamper. Bevist at kamper kan vinnes uten Ujah på banen. Ut av sumpa.
På minussida: To karantener på midtbanen. Usikker kampform for de nyfriskmeldte. Gårsdagens bråk kan henge igjen.
Oss Grenland har de velkjente tidligere LSK-spillerne, som sikkert nok en gang blir motivert for å vise at karrieren ikke har gått nedover. På den annen side har de ikke imponert på hjemmebane i år. 2-2-2 på sine seks hjemmekamper skremmer ingen, samtidig som vi ser ut til å ha rista av oss kunstgresspøkelset.
Oddrane ligger 6 poeng bak LSK på tabellen, men har en kamp mindre spilt. Taper de er det en fare for at de roter seg ned blandt de laga som skal sloss om nedrykket, mens vi vil nærme oss stadiet hvor det ikke lenger er noen grunn til å kaste bekymra blikk bort på tabellen.
En viktig kamp å ta poeng i før to kommende kamper mot topplag. Håper gutta viser seiersvilje og lagmoral, og at vi som reiser nedover kan samle oss om maksimal støtte til Sportsklubben.Vidar Evje
Kommentar
-
For et forferdelig lag. For det første skal ikke folk som angriper andre lagkamerater på nettet få spille. For det andre er nr 10 mer enn klar for kampen, og vil vise seg fram. Og Steffi klarer ikke orientere seg på sentral midt tror jeg.Kommentar
-
Vil også appellere til Berg om å bruke Nosa. Evt straff fikser dere senere.
Med tap er vi nede i dritten igjen, og veien er kort til bobilen. La prinsipprytteriet ligge, gå for tre points!Kommentar
-
Som tilsvar, kunne du kanskje vist oss hvem du mener er mest skikka til å starte kampen?Kommentar
-
-
Møkka på venstre back, som trur han øker sjansene sine til ny kontrakt ved å prøve å drite ut lagkameratene sine, skal ut. Esse-SP-PSA-FK-SR er fem alternativer på fire plasser. Ringo er også aktuell på vk. Bolly rekker vel to-tre løp før strekk.. Fan ta raske muskler.
For all del, steffi kan godt være mest aktuell av de tre stoppera våre. Aner ikke hvordan Tokstad ville gjort det i midten, men han viste vel lovende takter på nordvestlandet. Håper han har tøffa seg opp fra siste åra.
Uten Igiebor må det flaks og en bragd til å få til et resultat. Jeg mener det er Berg sitt ansvar å få han til å fungere oppimot optimalt mot Odd. U-23 kamp fem-seks dager før er perfekt. Som nevnt før; når EK og Gisla og Søgg m.fler er tilbake, kan angjeldende 20-åring straffes. Starte på benk hjemme mot TIL f.eks.
Dette er en seriekamp, like viktig å få minst ett poeng her som andre kamper. Vi har til en viss grad heng på pallen fortsatt, jeg vil INSTENDIG oppfordre til å stille det beste laget. I verste fall bytte i pausen da, sånn at vi har en sjans.Kommentar
-
Tydelig at det er mange som må inn å se hva dollyholly skriver i forumet. Hmmm. i dag skriver dollyholly at han ønsker Kipp sentralt på midten dersom Nosa ikke spiller, har dette hold i virkligheten? Vi må ringe Berg. Berg blir svært overrasket men tenner på ideen. Frode spiller sentral mot ODD til 8er på børsen, og LSK vinner 1-3 etter at vi dominerer midtfeltet :-)Kommentar
-
RB antyder følgende lag på bakgrunn av treningene de siste dagene:
Stefan Logi Magnusson – Steinar Pedersen, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen – Karim Essediri, Kristoffer Tokstad, Lunan Ruben Gabrielsen, Erling Knudtzon – Björn Bergmann Sigurdarson, Fredrik Gulbrandsen
Sorry to say, men med den midtbanen tror jeg det skal holde veldig hardt å berge ett poeng...
Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
"Møkka" på venstre stoppa Assante mot Start - han fikk ikke til en dritt, så han ble bytta ut. En kamp Nosa spilte regelrett ræva i og ble avgjort til LSK sin fordel etter han ble bytta ut. Fantastisk å vinne en kamp hvor Nosa ikke er helt hundre.
Jeg liker Nosa som spiller, men da må han være "på" - ikke "av". Han har i år vært alt for mye "av" etter min mening. Hoftehold, retting på shortsen og slå ut med armene er jeg drittlei å se på. Når i tillegg denne storyen med treninger ol kommer ut, virker jo ikke det direkte formildende i hans rettnig. At man kan vinne kamper uten Nosa er jeg hellig overbevist om, men som alle de andre 10 som starter på banen skal man gjøre seg verdig til å spille gjennom prestasjoner. Som en enkelt mann fra landet setter jeg innsats veldig høyt - der har ikke Nosa fått mange poeng de siste kampene.Kommentar
Kommentar