Odd Grenland - Lillestrøm Sportsklubb, Skagerak Arena, fredag 15. juli kl.1900
Collapse
X
-
RB antyder følgende lag på bakgrunn av treningene de siste dagene:
Stefan Logi Magnusson – Steinar Pedersen, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen – Karim Essediri, Kristoffer Tokstad, Lunan Ruben Gabrielsen, Erling Knudtzon – Björn Bergmann Sigurdarson, Fredrik Gulbrandsen
Sorry to say, men med den midtbanen tror jeg det skal holde veldig hardt å berge ett poeng...
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5670407.ece
Vi har hvertfall nok av spillere som kan spille kant som ikke er med i oppstillinga der: Nosa, Bolly, Ringstad, Ohi og SolbergSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Tydelig at det er mange som må inn å se hva dollyholly skriver i forumet. Hmmm. i dag skriver dollyholly at han ønsker Kipp sentralt på midten dersom Nosa ikke spiller, har dette hold i virkligheten? Vi må ringe Berg. Berg blir svært overrasket men tenner på ideen. Frode spiller sentral mot ODD til 8er på børsen, og LSK vinner 1-3 etter at vi dominerer midtfeltet :-)Kommentar
-
-
Nosa MÅ spille sentralt, noe annet er tullball. Kippe har hverken teknikken, hurtigheten, kapasiteten, roen eller overblikket som kreves på midten. Utvist etter 7 minutter etter at de lange beina hans har meid ned et par motspillere. Kippe på midten... ler ei uke!Team Wenche MyhreKommentar
-
Slapp av - kun et menneske har vurdert Kippe på midten. Det blir aldri en realitet. Kippe er en knallgod stopper og skal selvsagt spille stopper - noe annet ser jeg som helt utopisk. Tokstad er vel den som Ruben først og fremst sentral midtbane? I hvertfall etter hva jeg har lest her inne. Hadde noen spurt meg for et år siden hvem som i dag hadde kommer lengst, ville jeg uten å blunke svart Tokstad. En tøffing jeg tror kan gi bra i fra seg på sentral midtbane. I stede for å himle med øya, gleder jeg meg til å se han i morgen. Kom igjen - dette fikser du!Kommentar
-
Satser på disse;
-------------Logi--------------
Karim-PSA-Kippe-Steinar
-----Tokstad-Ruben-------
Erling----------------Ringen
------------Björn--------------
-----------Fredrik-------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Nedlatende? Skriver bare at jeg ikke har trua men ønsker ham lykke til. Ingenting vil glede meg mer enn at han spiller som en xavi eller iniesta. Tipper han driter i hva en fjott skriver her uansett. Kan liksom ikke skrive spennende når jeg ikke syntes det er spennende. Ærlighet varer lengst.Kommentar
-
Siste fra oss-grenland: Stoppet på en lokal butikk her nede og så før kamp flyersene hvor det står "Heltene fra Telemark". Dette er jo faktisk ingenting å le av da bildet var av Svindal-Larsen. Den siste gjenlevende tippeligaspilleren som faktisk deltok i tungtvannsaksjonen.Kommentar
-
vennligst slutt å underbygge den tv2-fabrikerte myten om at Kippe er en unfair spiller. Propaganda biter, især hos de som ingen kunnskap har...LSK Norges beste lagKommentar
-
Får bare håpe Berg sparer seg pisset om at det er av sportslige hensyn. Vi tåler sannheten, vi er ikke laget av porselen. Er ikke en klubb i landet som ikke ville startet med en slik spiller som selv sier han er klar fra start.Kommentar
-
På meg virker det som at Emmanuel vil videre. La ham dra.
Han har vært god for oss men framtida hvisker noe annet.
Han trenger å skjønne at han er fotballspiller og ikke en helvetes popsanger.
Han kommer nok innpå hvis vi blir liggende under eller ved uavgjort.
Fører vi kampen blir han sittende.Kommentar
-
har trua idag. Håper Frode har hatt en tale ala Martin Luther King Jr i garderoben før kampen og at laget står samlet og slår tilbake etter alt våset som har vært i tabloidmedia den siste uken.Kommentar
Kommentar