Odd Grenland - Lillestrøm Sportsklubb, Skagerak Arena, fredag 15. juli kl.1900
Collapse
X
-
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
LSKs startellever (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Steinar Pedersen, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Lars-Kristian Eriksen - Karim Essediri, Kristoffer Tokstad, Ruben Gabrielsen, Erling Knudtzon - Björn Bergmann Sigurdarson, Fredrik Gulbrandsen-After Dark Ultras-Kommentar
-
Enig i at Nosa har spilt sin beste fotball i år, men det er heller på tross av enn pga at han har spilt kant. Jeg tror vi kunne fått mye mer ut av Nosa om vi hadde brukt han som sentral/offensiv midtbane. Han blir ikke nok involvert i spillet når han spiller kant og det er stort sett når han vandrer innover i banen at han får til ting. Når det er sagt så er jeg ikke uenig i å bruke han på kant i kamper hvor vi skal forsvare oss/kontre mot lag med gode offensive kvaliteter. I kamper hvor vi skal styre spillet derimot(hjemmebane) burde Nosa spille sentralt og være en offensiv drivkraft/playmaker.Kommentar
-
Enig i at Nosa har spilt sin beste fotball i år, men det er heller på tross av enn pga at han har spilt kant. Jeg tror vi kunne fått mye mer ut av Nosa om vi hadde brukt han som sentral/offensiv midtbane. Han blir ikke nok involvert i spillet når han spiller kant og det er stort sett når han vandrer innover i banen at han får til ting. Når det er sagt så er jeg ikke uenig i å bruke han på kant i kamper hvor vi skal forsvare oss/kontre mot lag med gode offensive kvaliteter. I kamper hvor vi skal styre spillet derimot(hjemmebane) burde Nosa spille sentralt og være en offensiv drivkraft/playmaker.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Online-TV'n til MAX er nede, faans møkk!Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundinglyKommentar
-
Brenne er ei fitte!!!!!!!!!!!!!!!Kommentar
-
overraskende store hull i midtforsvaret idag. Litt overrasket over at Berg lar både Kippe og PSA bli med i angrep når han vet at Odd kommer fort på overganger.Kommentar
-
Logi bør strengtatt få en hånd på den, ikke noen keepertabbe men likevel. Kan han ta en steg før han kaster seg?Dette er en ballKommentar
-
nja, han var vel kanskje litt passiv, men han hadde en glimrende redning bare minutter før så vil ikke klandre Logi for målet. Stiller heller spørsmålstegn ved midtforsvaret på denne scoringen. Jeg så hvertfall verken Kippe eller PSA i nærheten når Odd kontra.Kommentar
Kommentar